{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
750 visninger | Oprettet:

Hvor meget kan de tillade sig ? {{forumTopicSubject}}

Mine svigerforældres hund har været en tur i pension , mens de var på camping .... Deres hund har haft det helt ekstremt svært med andre hunde ... Hun ku slet ikke tåle at se dem ... Og det galdt alle hunde .. Selv hvalpe ...

Pensionen havde fået af alt dette af vide .... Da svigermor og svigerfar så skulle hente deres dejlige hund hjem ... Så fik de af vide , at deres tæve havde sovet i samme rum som en hanhund ... Det vækkede selvfølgelig begejstring ...

Men kan en pension tillade sig , at tage den slags chancer med andres hunde ? Det ville jeg ikke mene ... Det ku jo ha endt gruelig galt ....

Derudover blev hunden også leveret hjem med en dejlig omgang loppeallergi ...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvor meget kan de tillade sig ?
  • #1   30. jul 2008 Det er godt nok en dårlig pension, hvis jeg indleverede en hund, så skulle den da absolut ikke stå sammen med en anden ukendt hund

  • #2   30. jul 2008 Min hund skal heller aldrig passes sådan et sted ... Hvis det absolut blir nødvendigt, så har vores dyrehospital i Horsens også mulighed for at passe hundene .. Og dem er jeg meget tryggere ved ...


    Min kæreste nævnte at, de vidst også har brugt stød halsbånd på hunde dernede , selvom det ikk er tilladt ...


  • #3   30. jul 2008 ville ikke mene at det er tilladt,det er jo ikke deres hund,og skal ikke gøre noget ejeren ikke synes om..

  • #4   30. jul 2008 jeg vil gerne have en pb med hvilken pension det var, for bor selv i østjylland og ønsker ikke at bruge den...

  • #5   30. jul 2008 Det mener jeg heller ikke pensionen kan tillade sig. Jeg har også ind i mellem hørt om pensioner, der lader vildt fremmede hunde lege sammen i flok. Jeg fatter ikke de tør, sikke et ansvar.

  • #6   30. jul 2008 vil også gerne have en pb om hvad det er for en pension så man ikk havner hos dem en dag..

  • #9   30. jul 2008 Der kan jo være tale om særlige omstændigheder... måske er tæven sluppe ud, da de har gået tur med dine forældres hund og så har de set, at det gik fint, eller hvad ved jeg. Generelt er det selvfølgelig ikke ok at eksperimentere med, men jeg synes da ikke bare man skal hidse sig op af den grund.

    Ang. loppeallergien, er det jo ikke direkte pensionens skyld. Har de krav om, at hunden skal være behandlet mod lopper, inden den kommer? Hvis jeg nogensinde skulle have min i pension, ville jeg behandle både før og efter, for at undgå den slags.


  • #10   30. jul 2008 Ville heller ikke bryde mig om at få det at vide.. Specielt fordi min egen hund er så lumsk som hun er.. Jeg kommer altid med kraftige advarsler når min hund skal passes.

    Vil også gerne have en pb med hvilken pension det var så vi kan undgå den


  • #11   30. jul 2008 Mig og Louie ..... Begge dele har jeg fået af vide ...

    Maj-britt ...... Der har aldrig været problemer med lopper før ...


  • #12   30. jul 2008 Nej det syntes jeg ikke de kan tillade sig, ikke medmindre de forhører sig med ejeren først..

  • #13   30. jul 2008 nej det kan de ikk tillade sig

  • #14   30. jul 2008 I see it all.... Det skulle vel ikke være en pension hvor han opdrætter jagthunde. Den har jeg nemlig prøvet og det fortrød jeg frygtelig meget. Min border collie var så bange at han ikke kunne kaldes ud af buret da jeg hentede ham, og jeg måtte ikke komme med ind.

  • #15   31. jul 2008 Puha skide træls at høre om sådan et pensionat. har selv lige åbnet et pensionat her i sommer. Kunne aldrig drømme om at lukke to fremmede hunde i samme bur. vi lukker skam flere hunde ud i den store lege gård sammen, men kun efter tilladelse fra ejer. det er et kæmpe ansvar at passe andres hunde og derfor ser vi altid hundene an et døgns tid inden de får lov til at møde andre hunde hvor de går frit. Stød hals bånd er forbdt og pensionen burde meldes. Hvis i ovevejer at få jeres hunde i pension så sørg for at se tilladelserne fra politiet, dyrelæge osv. Har fundet ud af at mange pensioner ikke har disse tiladelser.

    hilsen lotte


  • #16   31. jul 2008 Lyder ikke betrykkende, hvad kunne de så ikke også finde på at tage "lidt på slump"... Vores den gamle f.eks. har ind i mellem været passet på en pensionat - og de ved f.eks. at hun aldrig må få snoren af - uanset hvor godt de synes hun lystre i snoren osv.
    Den slags info skal et pensionat bare accepterer og efterleve!
    Lopperne ville jeg være mindre skeptisk over for - det kan jo ske selv i hjemmet...
    Men et pensionat der ikke lytter til infoen fra ejeren - Ud med dem da!


Kommentér på:
Hvor meget kan de tillade sig ?

Annonce