Øv en skod dag, men lykkelig (LANGT) {{forumTopicSubject}}
Tror godt nok lige jeg har været igennem den største skod dag i et helt par år..
Fik for lidt over 2 uger siden, min dejlige bamse Wictor hjem, og har haft ferie sammen med ham, så alt har været fryd og gammen..
Idag skulle jeg så starte på arbejde, og er lidt betænkelig over at lade ham være alene hjemme i 8 timer i stræk for første gang, så arrangerer at der kommer en og kigger til ham et par gange i løbet af aftenen..
Nå men tjuhej hvor det går på arbejdet, klokken er nok til at halvdelen af vagten er gået, og intet nyt er godt nyt, så tænker alt går perfekt med Wictor derhjemme..
Kl.19 ringer min tlf så, er min farmand, som hysterisk siger "Du er nødt til at køre hjem, Wictor er gået" Jeg blir panisk og går ud fra at min far har sluppet ham da de har været ude og gå tur, og i farten får han så en skideballe (UPS) Det viser sig at Wictor er stor farlig udbryder kongen, der har brudt min LÅSTE havedør op, og er gået sin vej.
Ja herfra går alt meget stærkt, får kontaktet tonsvis af venner, som alle går tur i skovene heroppe for at se om Wictor kan findes, farmand kører rundt i dytten på de store veje, mor her går og kalder og tuder på skift osv osv.. Politiet får et par opkald for at høre om han er indleveret nogle steder, og der blir taget rapport..
Ender med at skrive til manden om han ikke godt gider køre fra kbh og herop for at trøste mig, da jeg virkelig synes min verden er gået under.. Og det gør han da så.. Han ringer pludselig og råber nu løber du bare ned mod mig, Wictor er her. Jamn godmorgen hvor er mod mig?*G* Styrter afsted, og da jeg kan se manden begynder jeg at lyde som et hvæsende lokomotiv (slem kondi*G*)samtidig med at den fineste lyseste stemme kommer frem*G* Og min bamse kommer STYRTENDE sin moar i møde..
Tror aldrig jeg har kastet mig så hurtigt ned på jorden før, og Wictor slikker mig i hele hovedet og er lykkelig over at blive modtaget sådan..
Kæft har aldrig været så bange for at ha mistet et dyr før, det er helt vildt.. Tør dårligt ligge mig til at sove, i frygt for at han bryder ud igen..
Så i morgen kommer der nye låse på dørene, sådan nogle som går op i karmen med stor jerntingest (kan ikke forklare det bedre) der kun kan åbnes ved hjælp af nøgle..
Lige nu ligger Wictor udmattet på gulvet, og min verden er pludselig rigtig lyserød igen..
Var lige nødt til at dele min skod aften med jer..
okt 2007
Følger: 9 Følgere: 8 Hunde: 2 Emner: 67 Svar: 547
jul 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 2 Svar: 4
okt 2007
Følger: 40 Følgere: 30 Hunde: 3 Emner: 201 Svar: 4.828
Bare glad for at kunne kigge ned på gulvet foran mig nu, og se han sover trygt og godt..
mar 2007
Følger: 20 Følgere: 18 Hunde: 4 Emner: 49 Svar: 536
Jeg arbejder til daglig som låsesmed (er under uddannelse), har ferie lige PT.
Du skriver han selv har låst døren op, og du vil sætte noget op der kan låses med nøgle, mit spørgsmål er så hvordan har han låst op??
Jeg vil gerne vide mere, men hvis du er interesseret i en med faglig viden er du velkommen til at skrive en PB, bor selv i nordsjælland og vores firma ligger i Birkerød og de kommer meget vidt omkring....
Øv en skod dag, men lykkelig (LANGT)