øv for en skod dag {{forumTopicSubject}}
ja dagen igår startede ellers så godt for mig, jeg er i lærer som misbrugskonsulent og skulle igår med min chef til et foredrag på Fyn, hold op hvor jeg bare glædede mig og min chef var som altid super rar at være sammen med, ja hele dagen lagde bare op til at det her bare skulle være en super fed dag med mange gode oplevelser, foredragene var også super gode og lærerige.
Men da vi havde pause skulle jeg lige hente nogle foldere for min chef nede i hendes bil, imens jeg står med hovedet inde i hendes bils bagagerum mærker jeg pludselig et hårdt skub i siden, jeg kigger selvfølgleig straks ud, da jeg undrede mig over om der virkelig var nogen der kunne gå ind i mig eller ligne, men lige i det jeg kigger op får jeg en knytnæve i hovedet, og før jeg egentligt når at få tænkt over det er jeg blevet overfaldet af to unge mænd, jeg når ikke så meget før jeg bliver væltet om på jorden og bliver sparket to gange iens jeg ligger på jorden. Heldigvis er der flere der ser hvad der er sket og er løbet ud for at hjælpe mig så de to unge mænd stikker af.
Jeg bliver hurtigt hjulpet inde for og får vasket mit ansigt og får lov til at flade lidt til ro, inden min chef kører mig over på skadestuen og får ringet til politiet som møder op på skadestuen og begynder at spørge om hvad der er sket og opretter en sag. Jeg har heldigvis ikke brækket noget, men blot fået et blåt øje, noget næseblod og trykket et ribben let.
Turen hjem til Sjælland føltes helt som en lettelse og jeg glæde mig egenligt bare til at komme hjem og slappe lidt af, men nej, jeg når lige til min hoveddør da jeg ser at den står på vid gab. der er ingen tegn på indbrud, men jeg ved at jeg både lukkede og låste min dør da jeg tog afsted om morgen. Min lejlighed er fuldstændig rasseret, men der er ikke stjålet noget, og så er der spredt en masse breve skrevet meget mærkeligt ud over hele min lejlighed, samt at de har kunne slukke for min strøm, selvom jeg har en inteligent elboks.