øv for en skod dag {{forumTopicSubject}}
ja dagen igår startede ellers så godt for mig, jeg er i lærer som misbrugskonsulent og skulle igår med min chef til et foredrag på Fyn, hold op hvor jeg bare glædede mig og min chef var som altid super rar at være sammen med, ja hele dagen lagde bare op til at det her bare skulle være en super fed dag med mange gode oplevelser, foredragene var også super gode og lærerige.
Men da vi havde pause skulle jeg lige hente nogle foldere for min chef nede i hendes bil, imens jeg står med hovedet inde i hendes bils bagagerum mærker jeg pludselig et hårdt skub i siden, jeg kigger selvfølgleig straks ud, da jeg undrede mig over om der virkelig var nogen der kunne gå ind i mig eller ligne, men lige i det jeg kigger op får jeg en knytnæve i hovedet, og før jeg egentligt når at få tænkt over det er jeg blevet overfaldet af to unge mænd, jeg når ikke så meget før jeg bliver væltet om på jorden og bliver sparket to gange iens jeg ligger på jorden. Heldigvis er der flere der ser hvad der er sket og er løbet ud for at hjælpe mig så de to unge mænd stikker af.
Jeg bliver hurtigt hjulpet inde for og får vasket mit ansigt og får lov til at flade lidt til ro, inden min chef kører mig over på skadestuen og får ringet til politiet som møder op på skadestuen og begynder at spørge om hvad der er sket og opretter en sag. Jeg har heldigvis ikke brækket noget, men blot fået et blåt øje, noget næseblod og trykket et ribben let.
Turen hjem til Sjælland føltes helt som en lettelse og jeg glæde mig egenligt bare til at komme hjem og slappe lidt af, men nej, jeg når lige til min hoveddør da jeg ser at den står på vid gab. der er ingen tegn på indbrud, men jeg ved at jeg både lukkede og låste min dør da jeg tog afsted om morgen. Min lejlighed er fuldstændig rasseret, men der er ikke stjålet noget, og så er der spredt en masse breve skrevet meget mærkeligt ud over hele min lejlighed, samt at de har kunne slukke for min strøm, selvom jeg har en inteligent elboks.
politiet kommer og endnu en gang skal jeg udspørges og endnu en sag bliver oprettet.
Jeg beslutter mig for at tage optil min kæreste i lidt tid for at slappe af og kome lidt væk fra det hele.
Men jeg er stadig meget påvirket af at have sådan en skod dag
jan 2011
Følger: 39 Følgere: 31 Hunde: 3 Emner: 166 Svar: 5.326
Træls at du skulle opleve 2 meget trælse ting på samme dag...
Håber du kommer dig...
jul 2005
Følger: 33 Følgere: 90 Hunde: 7 Emner: 569 Svar: 4.642
Hvad var det for breve - hvad stod der ??
God bedring - håber du får noget hjælp til at bearbejde dette -
Måske du selv skal spørge efter hjælpen hvis den ikke tilbydes automatisk
Tanker herfra -
aug 2008
Følger: 37 Følgere: 36 Hunde: 3 Emner: 66 Svar: 10.367
Har du fået tilbudt psykologhjælp?
jan 2008
Følger: 22 Følgere: 21 Hunde: 1 Emner: 251 Svar: 1.588
Lever med hunde: jeg nåede desværre ikke at læse alle breven da der var mange forskellige. jeg nåede dog at tage det ene og gemme det da politiet kom, jeg kan desværre ikke drage nogen tilknytning imellem mig og de breve og hvad der står i dem.
Min chef har givet mig orlov indtil politiet finder ud af om der er nogen tilknytning imellem overfaldet og indbrudet og vil gerne hjælpe mig med at udfylde ansøgning om psykolog hjælp
Rikke: jo jeg fortalte politiet hvad der var sket tidligere på dagen, og som de sagde de tog det meget alvorligt når der var sket så voldsomme ting to gange på en dag
aug 2006
Følger: 17 Følgere: 17 Emner: 416 Svar: 5.184
Så er du jordens mest uheldige menneske....
Det der er sket er jo voldsomt for enhver at opleve....Så jeg håber og råder dig til at snakke om det igen og igen....
Pøj med fremtiden...De bedste ønsker her fra..
jan 2008
Følger: 22 Følgere: 21 Hunde: 1 Emner: 251 Svar: 1.588
jul 2010
Følger: 17 Følgere: 15 Hunde: 4 Emner: 74 Svar: 2.013
Jeg håber du kommer dig ovenpå sådan et par grimme oplevelser.
sep 2009
Følger: 7 Følgere: 7 Hunde: 2 Emner: 38 Svar: 188
Hvad f..... sker der for folk ??
jul 2007
Følger: 21 Følgere: 25 Hunde: 3 Emner: 283 Svar: 5.335
øv for en skod dag