Øv for en oplevelse! (langt) {{forumTopicSubject}}
I går da jeg fik fri fra arbejde, hentede jeg min kæreste hjemme, og vi kørte sammen ud at handle, det her sneet lidt her men ikke noget vildt, vi køre af en landevej og jeg kører omkring 80 km/t, på vej hjem, sider min kæreste og synger og jeg kigger et split sekund på ham og kommer for langt ud i rabatten, bilen ryger i slinger og gør alt hvad jeg overhovedet kan for at rette den op, men uden held, vi ender med en brag i en grøft..
Ingen af os kom til skade, troede jeg i hvert fald ikke.. Min første tanke var at jeg ville ringe til min chef og få ham til at komme med en traktor for at trække bilen op, men i det jeg ringer op kommer jeg til at tænke på det ville være lettere at få Falck til at gøre det, så lægger på igen..
Min chef ringer så kort efter, jeg undskylder og siger det er fordi jeg er kørt galt og der er ikke noget alligevel..
Da jeg så vågner i morges, har jeg en forfærdelig hovedpine og ondt i ryggen, forsøger at ringe min chef op men uden held, så sender en SMS at jeg må blive hjemme i dag, hun ringer mig op og SÅ skal jeg ellers lige love for helvede bryder løs, hun skælde mig ud, jeg var utilregnelig (for nogle uger siden lå jeg syg med influenza) og det passede meget dårligt jeg ikke kom i dag, det kørte bare derud af..
Jeg er normalt en meget stærk person psykisk, men jeg brød fuldstændig sammen, hvordan kan hun dog tillade sig dette, jeg valgte jo ikke selv at brage ind i rabatten med 70-80 stykker..
Det er langt fra det eneste problem der har været med denne arbejdsplads, og nu sidder jeg tilbage og overvejer at finde en andet arbejdsplads..
Vil egentlig ikke noget med dette indlæg, bare fortælle om en skod dag jeg havde igår, og hvor umenneskelig en arbejdsgiver kan være..
jun 2011
Følger: 11 Følgere: 10 Hunde: 2 Emner: 19 Svar: 393
Men derudover - øv for en dum chef du har..!!!!
feb 2011
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 2 Emner: 14 Svar: 123
Har heller ingen bil, den er kørt på værksted, og min kæreste kommer først hjem senere, selvom ham fluks ville være her, hvis jeg bad om det..
Håber det bliver bedre snart, ellers tager jeg selvfølgelig til læge
feb 2011
Men får jeg hele turen en gang til når jeg kommer på arbejde, tror jeg det hedder en sygemelding, og så en fagforenings sag..
jan 2006
Følger: 49 Følgere: 59 Hunde: 4 Emner: 135 Svar: 8.388
hovedpine og ondt i ryggen tyder på det godt kunne være et piskeslag, mine smerter kom først et par dage efter jeg havde været i biluheld
feb 2011
Jeg kan sagtens bevæge mig og gå og sådan, det er bare ikke videre behageligt, når jeg ligger, har jeg det fint, hovedet tænker jeg måske er fordi jeg tænker så meget og efterfølgende har tudet så meget at jeg kunne fylde en hel sø..
jan 2006
min ryg gjorde sindsyg ondt, så måtte ind til min chef og sige jeg var nødt til at tage til lægen
få det tjekket, better safe than sorry
jeg døjer stadig med min ryg 4½ år efter, og er teknisk set stadig sygemeldt
okt 2012
Følger: 5 Følgere: 4 Hunde: 1 Emner: 20 Svar: 491
Jeg kørte galt på min mc med ca. 45 km pr time. og ambulancefolkene insisterede på at kører mig på hospitalet, selvom at jeg både kunne gå og stå.
Forsikringen skal du helt sikkert kontakte, om der er noget eller ej, for du kan få eftermén flere måneder, selv år efter. og så er det sku dumt ikke at have medlt det.
men føler for dig, i forhold til din dumme chef. Har hun ikke ret til på nogen måde.
feb 2011
Tager jeg ikke på arbejde i morgen, ja så er jeg nok arbejdsløs, men på den anden side er det måske bare det bedste..
jan 2006
jul 2008
Følger: 70 Følgere: 68 Hunde: 1 Emner: 643 Svar: 14.397
både mht til dit arbejde og hvordan du står stillet der - men bestemt også i forhold til skader - Det er langt fra sikkert de viser sig med det samme !
Afsted med dig - NU !
Også for lige at hoppe ud af pylre rollen - Sikke noget møg Det lyder drøn ubehageligt !!!!! Krammer !
feb 2011
jul 2008
Følger: 70 Følgere: 68 Hunde: 1 Emner: 643 Svar: 14.397
Lige i dette tilfælde er det virkelig "hellere end gang for meget end en gang for lidt"
Afsti afsted !
feb 2009
Følger: 39 Følgere: 30 Hunde: 3 Emner: 205 Svar: 3.353
Det gik lidt i sig selv igen men 10 dage efter havde jeg så ondt at jeg havde lyst til at dø.. ( overdrivelse fremmer forståelse ) det var den 30 april sidste år og jeg døjer stadig med smerter i brystryggen heldigvis er kiropraktoren betalt af forsikringen;0)
feb 2011
Indtil da, må jeg se om jeg kan overtale mig selv og min dumme frygt til at gøre det..
Tak for alle svar, er glad for jeg ikke er ene om at synes min chef er lidt urimelig
okt 2012
kort sagt, undskyld mit fransk
LET RØVEN OG KOM TIL LÆGEN! frygt eller ej, dit helbred er vigtigst
feb 2011
"den der ikke vil hjælpes, kan ikke hjælpes" er det ikke sådan man siger?
Eller, det er jo ikke fordi jeg ikke vil, det er bare ikke så lige til ellers tak fordi du bruger tid og energi på at sparke mig afsted
jun 2011
Jeg har det som dig - hader læger, skadestuer og sygehuse.. Men det kan ikke hjælpe noget.. Det kan være din fremtid der står på spil her..
Og undskyld hvis du føler jeg hundser med dig, men det er kun med tanke på dit bedste...
jun 2011
En tråd jeg oprettede igår..
Jeg har advokat på min sag. Jeg talte med hende i dag,for at fortælle om det sidste uheld. Hun sendte mig direkte til min egen læge. blot for at han kunne følge op på det skadestuen undersøgte i lørdags.
aug 2008
Følger: 37 Følgere: 36 Hunde: 3 Emner: 66 Svar: 10.367
feb 2006
Følger: 6 Følgere: 6 Hunde: 1 Emner: 3 Svar: 24
feb 2011
Nu er jeg lige (endelig) kommet hjem fra skadestuen i Vejle.
De sagde de ikke ville mene der var nogle indre skader, men at det var noget med musklerne, og hovedet er fordi mine muskler spænder eller sådan noget..
De siger at jeg uden tvivl må have modtaget et ordentligt slag da røven af bilen kyssede bakken med ca. 80 km/t..
De opfordrede mig til at holde mig i ro, nogle dage.. Problemet er bare at følger jeg deres råd, risikere jeg mit job, følger jeg det ikke, kan jeg se frem til nogle møg dage på arbejde med smerter..
Øv..
okt 2009
Følger: 4 Følgere: 4 Hunde: 1 Emner: 56 Svar: 2.128
feb 2011
Er nu egentlig også glad nok for det, men at have været afsted er jo desværre ingen garanti for at alt nu virkelig er i orden..
okt 2009
Følger: 4 Følgere: 4 Hunde: 1 Emner: 56 Svar: 2.128
feb 2011
Jeg tror langt fra at det er sådan alle steder, men tror desværre ofte det opleves.. En skam, for arbejdet er skønt..
okt 2012
Min kammerat døde ved et trafik uheld, en dag jeg skulle på arbejde, jeg ringede for at melde jeg af personlige årsager ikke kunne komme på arbejde. Min chef blev noget sur men jeg fik fri. Brød totalt sammen i telefonen, gråd snot og totalt uforstående over at han var død.
To dage efter blev dagen for bisættelsen fastlagt, endnu en arbejds dag, ringede igen. her gav min chef mig et valg.
Mød op eller kom aldrig igen!
Meget hård besked at få midt i sorge, jeg valgte ikke at komme, da jeg mener en bisættelse og mit psykiske helbred var årsag nok til ikke at møde på arbejde.
Hvis din arbejdsgiver ikke acceptere en sygemeldig på den baggrund, pga. et trafik uheld eller sådan, mener jeg ikke at det sted er værd at lægge sin tid!
Det er din arbejdsgiver der mister en god medarbejder, Ikke dig der mister et godt arbejdssted.
Pas på dig selv og dit helbred. Du kan finde et andet job, men ikke en anden krop.
jul 2011
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 2 Svar: 531
jul 2011
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 2 Svar: 531
feb 2011
Jeg har altid været en person sov ville gøre hvad som helt for at please min arbejdsgiver, mest for mig egen skyld godt nok, da jeg ønsker at man skal kunne holde ud at være på sin arbejdsplads..
Men nu er det slut, jeg nægter simpelthen at finde mig i mere derude fra, måden hun svinede mig til på første gang, var virkelig bare ikke i orden..
Nu må jeg se hvordan det bliver og ellers må de jo opsige min kontrakt, i virkeligheden er jeg fuldstændig ligeglad..
feb 2011
Sikke en skod arbejdsplads også, det er utroligt hvordan en arbejdsgiver mener de kan tillade sig at behandle sine medarbejdere..
Prinsesse
Jeg har sygemeldt mig til fredag, de må jo bede om en lægeerklaring hvis de ikke tror mig..
Lille solstråle
Ja, det ved jeg godt, man kan altid være bagklog, men jeg gik i panik, og var bange for jeg ikke kunne komme ud, jeg lider helt forfærdelig meget at klaustrofobi, jeg var 20 før jeg overhovedet følte mig tryg i en bil, og turde tage kørekort.. Jeg skulle bare ud..
jun 2011
Har du meldt det til din forsikring også..??
feb 2011
Jeg er ved at undersøge det med forsikring, jeg ved jeg havde en fritids- og ulykkesforsikring da jeg havde lille Cody, og tror nok jeg har en anden via men fagforening nu, men den afdeling jeg er tilmeldt har lukket i dag, først åben i morgen fra 9-17
jun 2011
Måske havde i en fører-plads-dækning i forsikringen på bilen..?? For så skal den nemlig dække dig..
jun 2011
feb 2011
Forsikringer er noget mærkeligt noget, det er så kejlet og indviklet at det er helt forfærdeligt..
jun 2011
Umiddelbart skal den dække enhver fører af bilen. Og også selvom det er solo..
jun 2011
feb 2011
jun 2011
jun 2011
okt 2012
Dit helbred?
Forsikring?
Arbejdsplads osv?
feb 2011
Jeg har det ok.. Jeg har dog stadig ondt i hoved og ryg..
Det er også meldt til forsikringen og arbejdet har jeg indtil videre endnu..
Værre er måske jeg har fået en form for frygt for at køre, jeg ser uheldet om og om igen, men det forsvinder forhåbentlig med tiden..
Tak fordi du tænker på mig
okt 2012
Godt at du har fået snakket med forsikringen. smerterne vil nok være der et stykke tid, bare vær opmærksom på dem.
jun 2011
Er der nogen dage de er værre end andre, Dukker der nye smerter op, Er der ting du har svært ved at gøre - eks bestemt bevægelser.
Det er en god hjælp, for lige pludselig glemmer man et eller andet. Og det er godt at have, hvis du skal have erstatning fra forsikring osv. Dokumenter alt havd du kan.
Jeg skriver smerte-dagbog. Hver dag skriver jeg lige kort ned hvordan jeg har haft det. Og en gang i ugen samler jeg lige sammen og laver en konklusion. Men nu kom jeg også lidt mere til skade end du gjorde, så du ville nok ikke behøve at skrive hver dag.
jun 2011
Øv for en oplevelse! (langt)