Søger råd og vejledning... {{forumTopicSubject}}
Hejsa...
Jeg har en svigermor som ikke er stabil, hun er psykisk ustabil, og har været det i 1½år.
Vi har kæmpet en KAMP for at få hende indlagt og for at få fjernet hunden på 9år.
Det lykkedes os, at få hende indlagt og hun er nu henvist til plejehjem da hun ikke kan passe sig selv... hun har skrumpe lever, skrumpe hjerne (alkohol) og hun har 2 blodpropper og 2 hjerneblødninger..
Hunden hentede min mands bror, som sagde, at han ikke ville lade hunden gå tilbage i hendes varetægt, pga den ærligt er forsømt og efter min mening mishandlet!
Hun får ikke mad, hun får ikke vand, hun bliver ikke luftet- kvinden kan jo ikke!... Hun æder hjerte kodymagnyl og andre medicin piller og alt muligt fordi kvindemennesket taber dem og ikke samler dem op...
Hunden har været i fare flere gange fordi hun stikker ud af døren, når hjemmeplejen kommer...
Nu er det så, at trods hun skal på plejehjem og ikke kan passe sig selv, er kommet midlertidigt hjem (ja vi er hamrende gale, for kvinden kan ik passe sig selv, og hun ender med at ligge i alkohol og overdosering og m.m af medicin igen)- MEN... hendes spykiater har så tvunget min mands bror, til at give hende hunden tilbage, og den er nu tilbage i den rene svnesti, røg, mangel på pleje og mad og m.m
HVAD gør jeg for, at få den hund fjernet omgående!!
Hunden er en DS og den er SVÆRT overvægtig, 9 år gammel, og har ihvertfald ødt de første 30 sjove piller igennem tiden...
Hun bliver IKKE luftet heler!
hvem skal jeg skrive/ringe til, så de kan køre ud og konfiskere hunden og evt. levere den til broderen igen?
vi er hamrende tosset på den psykiater!
jun 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 1 Emner: 24 Svar: 145
jun 2007
Følger: 44 Følgere: 41 Hunde: 2 Emner: 100 Svar: 1.191
feb 2008
Følger: 36 Følgere: 38 Hunde: 3 Emner: 76 Svar: 4.089
En psykiater kan ikke tvinge nogen til noget somhelst, sp det er nok din mands bror der har en svag rygrad.
jun 2008
Det danske system er virkelig noget lort, bare det at hun er sendt hjem midlertidigt, istedet for på et aflastningshjem med pleje, gør os gale...
Hun er så psykisk ustabil, at hun tror min mand vil skyde hende, og citi bank vil gøre grimme ting ved hende og så er hun FBI agent...- det siger lidt om, hvor syg hun er.
Vi kan ikke trænge igennem for psykiateren, for han mener, hunden skal være der, hos hende, indtil hun skal på plejehjem- han tænker IKKE på hunden, han tænker på hende!!
Men vi tænker på hunden... den har lige boet fast hos min mands bror i 2-3 mdr nu, fordi hun har været indlagt på den lukkede og m.m og vidre på andre afdelinger.
Og nu er den revet ud at vante omgivelser og afleveret hos det kaos hos min svigermor igen. hver gang hun falder om, reagere hunden jo med gø og piv og m.m hun bliver fuldstændig ude af den hver gang hun ser sin ejer falde om, det er skide synd for den hund
aug 2006
Følger: 38 Følgere: 71 Hunde: 4 Emner: 649 Svar: 48.133
Så det handler da bare om, at broren så hurtigt som muligt får skrevet hunden over i hans navn..
Det kan da godt være, det bliver svært, da det kræver ejerens underskrift, men forsøge, det bliver han nødt til.
feb 2008
jun 2008
Jeg har selv lyst til at ringe og give den psykiater en opsang, om hvem det er han egentligt tænker på her...
Dyrenes beskyttelse, er det dem ude på islevdalsvej
jun 2008
V har haft fat i en af taxa,erne og bedt ham holde snotten for sig selv, hvis han fortsat køber alkohol... så nej, vi kan ikke... vi har virkelig kæmpet, i 1½år...
min mand, har flere gange, hældt flasker med alkohol ud, når han har været der, men dagen efter står der nye flasker... hun gemmer flaskerne også og m.m det er umuligt og vi har også selv et familieliv, manden og jeg... vi kan ikke rende dernede 24/7
jun 2008
feb 2008
Prøv og ring til en af dem der hører til i det område hvor i bor, man kan jo kun håbe at de kan hjælpe.
aug 2006
I bliver nødt til at få overført den hund til jeres navn og så gøre det bedste I kan for den.
Tjek om den er registreret og få din svigermor til at skrive under.
Og her går jeg for en gangs skyld ind for manipulation - lad hende bare skrive under i en ordenligt brandert, bare hun gør det.
Og så er hunden jeres.
jun 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Hunde: 3 Emner: 56 Svar: 3.220
okt 2005
Følger: 3 Følgere: 6 Hunde: 3 Emner: 135 Svar: 2.317
jun 2008
Eva C. jeg har lige ringet, til dyrenes beskyttelse men ingen respons, så jeg har sendt dem en mail...
jun 2008
Bare fordi han har en sygdom? han er altså stabil, da han er i medicinsk behandling, og i de 7år + jeg har været sammen med min mand har jeg aldrig oplevet den mand få et anfald af sin sygdom- never!
Men han er en svag mand, på det område, at han er bange for "loven" og andre som ber ham aflevere hunden fx. så makker han ret.
feb 2008
aug 2006
jun 2008
psykiateren er bare IKKE hunde elsker, dét sku sikkert
jun 2008
Ellers må jeg bare køre ned og hente hunden, og bringe den til ham...
jun 2008
jun 2008
Jeg bliver ved at kontakte dyrenes beskyttelse også, og har lige skrevet til dyreværnet også...
hvis ik de kan hjælpe, må vi tage sagen i egen hånd.
aug 2006
aug 2006
Her er det holderen af hunden, der skal have forsikring på den. Ejerens gælder ikke.
Derfor skal man selv lave en forsikring, hvis hunden skal passes over et vist antal timer.
Ejerskabet og ansvaret for hunden er helt uafhængigt af det.
Søger råd og vejledning...