{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lederskab..
  • #1   21. jul 2008 At du er er en "tydelig voksen" ligesom i forholdet til dit barn. Kærlig men bestemt. At der konsekvenser, både positive og negative.

  • #2   21. jul 2008 Synes lederskab er et dårligt ord.. vil hellere kalde det samarbejde.. For mig er det vigtigt at Vuck og jeg kan samarbejde og at der er en gensidig tillid og respekt. Det betyder alt for mig og respekt fra en hund er ikke noget man bare får det er noget man skal gøre sig fortjent til.. Er den gensidige respekt og tillid der vil hunden følge en overalt og det kalder jeg at være en god leder/ samarbejdspartner for sin hund.....

  • #3   21. jul 2008 Når jeg tænker lederskab ifht. vores hund, så sammenligner jeg meget med, hvad jeg selv ønsker fra min egen chef. Desuden er det vigtigt for os, at vores hund stoler på os, og ikke er bange for os. Vi skal, for at gøre os fortjent til at være ledere, guide ham igennem livet best muligt så han lære, at vi ved bedst og kun vil ham det bedste. Glæder mig til at læse hvad I andre mener :o)

  • #4   21. jul 2008 Christel: Enig :o)

  • #5   21. jul 2008 Phuha... det er så svært og så flydende...

    Beviset på, at min hund opfatter mig som leder, synes jeg bla er, at han altid er tryk. Hvis jeg ser ud som om det er ok, så er det ok. Jeg kan efterlade ham alle mulige steder og det er ok, fordi han stoler på mig. Fyrværkeri er ok, for når han ser på miog, er jeg ikke bange for det.
    Han er ikke jealoux når jeg snakker med andre hunde - han er ikke min leder - jeg bestemmer selv, hvem jeg snakker med.

    Jeg mener ikke, at lederskab har noget med spisetider at gøre eller noget at gøre med, hvem der går først ud af døren. Det er en livsstil og det er svært at forklare... tror det er lige som når man møder et menneske, man ser op til. Ikke fordi man er bange eller bliver kuet, men fordi man bare vil gøre det menneske tilfreds af grunde man ikke lige kan definere...

    ... giver det mening?


  • #6   21. jul 2008 Maj-Britt: Lige mine ord - er ligesom Christel helt enig med dig!

  • #7   21. jul 2008 ... om man kalder det fører eller leder er for mig underordnet...

  • #8   21. jul 2008 Takker og bukker... og rødmer lidt :o)

  • #9   21. jul 2008
    For mig er en god leder:

    Den der har ansvaret.. Og tager det
    En man kan stole på
    Den der tager initerativ
    En der giver god løn og påskønner veludført arbejde
    Den der tager skarldet hvis tingene brænder på.
    En der tydeligt viser hvilken retning vi skal
    En der sætter tydelige grænser for hvad der er tilladt og hvad der ikke er
    En der er konsekvent
    En der er rolig og har overblik
    En der er støttende og motiverende

    Jeg forsøger at være alt dette for min hund... Og så håber jeg hun vælger mig som sin leder..
    For mig er det en vidunderlig følelse at blive valgt til leder af en hund.. Det er ikke noget man kan købe sig til... Det skal man gøre sig fortjent til



  • #10   21. jul 2008 Og forresten...
    En der respekterer det andet individ.. Og som bliver respekteret for sine egenskaber (ikke frygtet)


  • #11   21. jul 2008 Tina og Alex:

    Også min definition.......Både i forhold til hundene og i forhold til ungerne i den SFO hvor jeg arbejder:-))


  • #12   21. jul 2008 Mette
    Ja... Og også den chef jeg helst vil have... ;o)


  • #13   21. jul 2008 Synes du har lavet nogle gode punkter, Tina - vil tilføje, at lederen er en, der er igangsætter og tager initiativ til sjov og leg.
    Og også på rette tidspunkter tager bolden op, hvis hunden viser initiativ.


  • #14   21. jul 2008 *En der giver god løn og påskønner veludført arbejde*

    DEN kan jeg så ikke sige at ungerne har glæde af..........*GGGGG* Og dog. Der kan godt falde en sodavandis af, hvis de rydder ekstra op et sted, hvor de slet ikke har været.......*GGGGGG*

    Men ja, du har ret:-)))


  • #15   21. jul 2008 CH :
    Tak..
    Men mit punkt 3 er: Den der tager initerativ...... Så den er med ;o)
    Det var ihvertfald sådan jeg mente det


  • #16   21. jul 2008 Ro og kompetence.
    Tillid og respekt.
    En titel, man gør sig fortjent til.


Kommentér på:
Lederskab..

Annonce