{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
977 visninger | Oprettet:

hvalpen knurrer {{forumTopicSubject}}

Min nye tævehvalp er en MEGET snakkende hund, hun piver når hun vil have opmærksomhed og når hun vil ud, hun gør når hun er utilfreds med Shorty, vil lege, ser noget hun er usikker på eller bare keder sig...... men nu er hun altså også begyndt at knurre når hun gør noget hun ikke må.... altså desideret svare mig igen og vise at hun er utilfreds med at hun får skæld ud, det er selvfølgelig meget sødt nu når hun ikke er andet end et bette pus med logrende bagparti men det er en uønsket adfærd som jeg gerne vil af med. Især da hun også er begyndt at knurre af folk der kommer ind af døren eller vi møder på gaden hvis de ikke lige hilser på hende med det samme.
Jeg plejer at sige nej og ignorere hende ( og bede folk ignorere hende ) indtil hun opfører sig pænt og derefter kan vi så snakke med hende og dette hjælper da også, men vil gerne høre om andre har ideér til hvad kan gøre da det helst ikke skal hænge ved - for ingen synes det er sødt når en 35 kg muskelhund står og knurrer af en - de ved jo ikke det er hendes måde at fortælle hun vil have opmærksomhed.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvalpen knurrer
  • #1   21. jul 2008 slet ikke nogen der kan forbedre min nuværende strategi med hendes knurren?

• #2   21. jul 2008 Hvor gammel er hun ?

Prøv at belønne hver gang hunden ikke knurrer... Det skal ikke være i træningssituationer eller på tidspunkter hvor du ved hun vil knurre, men bare når hun er rolig og ikke siger noget.
    Du kan med fordel bruge klikkeren..
    Kender du den ? og ved du hvordan den bruges ?

Tit er knurren et udtryk for usikkerhed.. Den siger " jeg er utryg fordi jeg ikke kender dine hensigter og jeg stoler ikke på dig"
    Det lyder dog ikke som om det er tilfældet ud fra hvad du skriver.

• #3   21. jul 2008 Hvis du er villig til at køre til 8766 Nørre Snede, så vil jeg godt hjælpe dig igang

• #4   21. jul 2008 du skal generalt ikke opfrodre hunden til at pive knurre gø. kun når den skal ud. jeg ville ignorre alle lyde den kommer med unødig. ellers kan du stå med en hund der står og synger fordi du er gået på wc uden den.. ang knurren ville jeg gå igen med lederskabs øvelser allerede nu, og lære den nej øvelser. og så undgå at skælde ud men fjern det den kan få skæld ud over, så ud undgår konfrontasioner til lederskabet er på plads.. for du har helt ret en 35 af hvilken art er ikke sjov når den knurre

• #5   21. jul 2008 Og med lederskab mener du ?????

For mig er en god leder:
    Den der har ansvaret.. Og tager det
    En man kan stole på
    Den der tager initerativ
    En der giver god løn og påskønner veludført arbejde
    Den der tager skarldet hvis tingene brænder på.
    En der tydeligt viser hvilken retning vi skal
    En der sætter tydelige grænser for hvad der er tilladt og hvad der ikke er
    En der er konsekvent

(og jeg har sikkert glemt nogle punkter)

Kommentér på:
hvalpen knurrer

Annonce