{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
861 visninger | Oprettet:

Hun tror hun skal føde!? {{forumTopicSubject}}

Princess startede med at komme i løbetid(hun begyndte at bløde den 19/4, og havde lagt op til det ca en måned), hvorefter hun blev falsk drægtig og har været det siden... Så fik hun en tæpperest i stedet for genses flece tæppe som hun de sidste 2 dage har rendt rundt og kradset i..

Gik aftentur i går ca kl 23 hvor hun lavede begge dele og vi gik hjem i seng. Hun vækkede mig så ved 6. tiden og ville ud og tisse, fint tænkte jeg og hun kom ud selvom hun ikke plejer at skulle ud om natten... Men igen kl 8 ville hun ud, hvor hun lavede stort, og vil gik i seng igen... Knap 30 min efter pev hun igen for at ville ud, hvilket jeg ignorede da hun slet ikke normalt skal ud om natten... Vågnede så igen 9.30 hvor hun både havde tisset og lavet stort...?? Og nu her til aften finder hun sit yndlings pivedyr frem, som hun ikke har leget med i en uges tid, sender rundt med den i munden og piver og piver og piver... Hun kan ikke finde ro og graver i henses tæppe, og hendes kurv og hun prøvede at ligge sig på reklamerne men ville ikke rigtig ligge ned...

Hun ligner helt bestemt en der tror hun skal føde og opfører sig præcist som da min kat fik killinger... Noget bestemt jeg skal gøre, ud over at aflede hende, som jeg har snakket med opdrætter om?? Hun ligger dog og sover nu, men håber der er andre der har prøvet det og ved om jeg skal gøre noget anderledes end jeg plejer??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hun tror hun skal føde!?
Kommentér på:
Hun tror hun skal føde!?

Annonce