{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
641 visninger | Oprettet:

Hvalp i pleje.... {{forumTopicSubject}}

...Ja det er næsten ligesom at låne små børn. Man glemmer hurtigt hvordan det er. Ud hver 1½ time, og så sker der alligevel uheld på gulvet, ting bliver gnavet i stykker og man skal huske ikke at smide de gamle aviser ud.
Jeg har haft en lille rottweiler hvalp på godt 12 uger i pleje 4 dage - og hun har indtil nu haft 3 hjem inkl. mit, dog med samme ejer og en "afløser" , så renlighed og alene træning har der ikke været tid til i den tid. Hun virker dog sund og frisk med mod på det hele og vildt legesyg.

Den "gamle" hund bliver som ny igen og de tonser rundt i hele huset, vælter potteplanter, stole, kaninbur og hvad der ellers lige kommer i vejen for deres racerløb..... Lige som man skal til at sove får de et flip, og når det er luftetid er den bette så træt at hun ikke viger fra ens fod og næsten ikke orker at gå ud. He-he - hun går ski og spænder ben det lille myr :-)) Min fod er sjovere end Keesha når vi er ude - men INDE!!! SÅ tror hun, hun ejer det hele - også Keeshas kødben, madskål, legetøj, kurv etc. Og K. finder sig mere eller mindre i det - bare ikke hvis der er frisk fyld i marvbenet - så deler man ikke!!!.

Nu mangler jeg bare at få vasket gulv i hele huset imorgen, og så kan jeg heldigvis slappe af og tænke....naaah, der går nok lidt tid før jeg skal have en ny hvalp, og Keesha er så afslappet som (næsten) aldrig før.

Tror lige 1.gangs hundeejere skal prøve det samme inden de beslutter sig helt *ss*

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvalp i pleje....
Kommentér på:
Hvalp i pleje....

Annonce