2 unge fyre, 1 ung pige, hvad mangler {{forumTopicSubject}}
skal vi igang med at gætte lidt .. aaiiiih .. der er ingen tvivl om amstaffen mangler i overskriften .,
har lyst til at fortælle om noget jeg oplevede / så da vi var i blokhus i pinsen .
Jeg var i blokhus i pinsen med mine forældre og en del af vores venner ., nogen af vores venner var oppe og sælge drager da der var drage festival og det hjælper min far dem med ., søndag ved 12 tiden ., er der kommet en del mennesker på stranden da det var mega varmt .
bilerne holder på rækker hen af stranden ., der kommer en fed lille dyt kørende ., mørkeblå og uden tag det er hvad jeg ved om biler . *GG* .
den finder et hul stortset lige ovefor os hvor der er 10 meter hen eller sådan noget ., der sidder 2 karlsmart fyre i bilen . lige i det den ene åbner dørem kommer der en amstaff hoppende ud .. faktisk ret pæn . blå og hvid kuperet .. MEN den er uden snor .. de går lidt ned til stranden kommer tilbage og står ved bilen og snakker ., hunden er stadig uden snor . men ligger bare og kigger ., meeeen jeg er bestemt ikke tryg da jeg ser hunde komme gående . en med en rottweiler når lige og får øje på den og går bag om så hundene ikke får set hinanden ( den var i snor ) .. der kommer en lab gående lige foran snotten på fyrene og amstaffen og utroligt nok bliver den amstaff liggende ., den er fakltisk rigtig godt opdraget .. men synes det er RESPEKTLØST at gå med sin amstaff UDEN snor og alle alarmklokker ringer når det er 2 karl smart fyre i en fed vogn . har slet ikke fået det med men der var også en pige med den . lige så ung som de var ., tror de har været i starten af tyverne ..
der er INTET kontrol over hunden når de står der ved bilen .. de lagde slet ikke mærke til den ., den gik hen og lagde sig ved nogen andre biler så det kan jeg ikke kalde kontrol ..
jeg er overhovedet ikke bange for amstaff på nogen måde .. men det er jeg for de type mennesker og som er så respektløse .. det var lige så jeg ville gemme mig da den lab gik forbi .. for det er netop ikke alle amstaff der kan lide andre hunde og lige pludselig siger det bare GO . jeg kender racen så lad hver at kom med ramler om amstaffen .,
og sorry det var lige endnu en tråd om racen ,. men synes jeg ville fortælle det .. og hører om det bare var mig der synes det ikke er i orden ¨? . de må gerne være der det er der slet ingen tvivl om men så ikke skyggen af nogen snor nogen steder ., er faktisk i tvivl om den overhovedet havde halsbånd på ..
sep 2007
Følger: 16 Følgere: 14 Hunde: 2 Emner: 382 Svar: 4.891
dec 2007
Følger: 11 Følgere: 10 Hunde: 2 Emner: 13 Svar: 110
aug 2005
Følger: 23 Følgere: 19 Emner: 179 Svar: 1.170
helt klart respektløst fra deres side!!!
sep 2005
Følger: 96 Følgere: 95 Hunde: 6 Emner: 755 Svar: 7.164
men ingen tvivl om detr får mere folkk op at ringe ved at se en amstaff liggende løs ., sådan ligger landet desværre ..
aug 2006
Følger: 46 Følgere: 50 Hunde: 4 Emner: 305 Svar: 1.968
sep 2007
Følger: 16 Følgere: 14 Hunde: 2 Emner: 382 Svar: 4.891
dec 2007
Følger: 11 Følgere: 10 Hunde: 2 Emner: 13 Svar: 110
sep 2005
Følger: 96 Følgere: 95 Hunde: 6 Emner: 755 Svar: 7.164
jan 2007
Følger: 18 Følgere: 17 Hunde: 4 Emner: 77 Svar: 1.730
Min fordomme mod unge mennesker og kamphunde, især amstaffs, bliver bekræftet hver dag.
Synd for dem der kan og vil holde denne race, som ansvarlige ejere.
Det er ikke et tilfælde, at der er et hav af amstaffs på dba og herinde til salg. Og i langt de fleste tilfælde er det meget unge mennesker der vil sælge dem igen.
Amstaffen er blevet så stor en mode ting / potensforlænger. Det er en meget skidt ting. Bare se på al den dårlige avl der er på disse hunde, for at følge efterspørgelsen. Andre vælger at importere amstaffs, og her er det vigtigere, at man kan få den med kuperede ører end dens sundhed og sind.
Dette er ikke et indlæg imod amstaffs, som kan være en fortrinlig familie hund med de rette ejere.
Det jeg er træt af, er at især unge mennesker anskaffer sig disse hunde, uden at tænke sig om. De er total respektløse over for andre mennesker og hunde, når de færdes rundt omkring.
maj 2006
Følger: 20 Følgere: 20 Hunde: 2 Emner: 93 Svar: 774
aug 2007
Følger: 28 Følgere: 53 Hunde: 2 Emner: 314 Svar: 16.264
maj 2007
Følger: 26 Følgere: 25 Hunde: 3 Emner: 104 Svar: 1.334
dybt uansvarligt at ha den hund uden snor, jeg er heller ikk selv bange for amstaffer eller andre former for muskelhunde, men som dig er jeg bange for ejerene,
derudover er jeg bange for schæfere, eller ikk bange nok nærmere MEGET utryg,, og så ved små hunde, så ja ingen hunde uden snor i befærdede områder..
men nu var det lige den race historien handlede om
2 unge fyre, 1 ung pige, hvad mangler