{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
458 visninger | Oprettet:

Bilrace {{forumTopicSubject}}

jeg så lige på tv 2 i godaften dk, at der er en masse bilrace på små veje, og det tit er noget unge fyre aftaler over nettet. Og der viste de så et lille klip af en hjemmeside, som grandtgiveligt lignede hg. Så måske de aftaler finder sted inde på bilgalleri eller Baboom???

Jeg synes i hvertfald det er skræmmende, at unge aftaler at de skal køre om kap på almindelige veje....

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bilrace
  • #1   3. maj 2007 Det er meget normalt, og politet prøver på at stoppe det så snart de hører om det

• #2   3. maj 2007 det er meget normalt. Der bliver kørt hver fredag lørdag. her hvor jeg bor kan man møde politibetjente fra paradise på striben, alså, han prøver at stoppe jer. smiley men dog skal han lige til thailand en tur. Tung griner jeg fik da jeg så ham. smiley

Dog bliver der ikke kørt på små veje, men et tomt industri område. smiley Ikke at jeg sys det er ok.

• #3   3. maj 2007 Jeg kan høre alle bilerne fredag og lørdag bor tæt på striben... Min søster er meget bidt af biler og jeg har været med rigtig mange gange...Jeg har ikke noget imod det..

• #4   3. maj 2007
    * C & J & Bæltedyret & Mulle *

ja men det bliver nok rykket fra glostrup. De er begyndt at uddele 500kr bøder til alle bilerne som opholder sig der smiley lige som alle de gamle steder smiley Så må alle bare blive holdene ved mac d smiley

• #5   3. maj 2007 jeg synes da det er forfærdentligt, at det er sådan. I god aften dk, var der en fyr som kørte galt fordi han forsøgte, at undvige to som kørte race, men de stoppede ikke engang op, da de så han kørte galt...
    Men jeg synes da også det er slemt, hvis folk mødes over nette ala sider som denne hg, og aftaler ulovlige race, for man kan jo skabe fare for andre....

• #6   3. maj 2007 jeg har nu også været med til striben de sidste 3år vi har da også kørt med da vi havde vores GTI'er og der hvor vi normalt køre der det lukkede veje altså industri områder, hehe ja glostrup er rykket, folket mødes ved ikea ved city2 ss

Kommentér på:
Bilrace

Annonce