{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.002 visninger | Oprettet:

NEJ NU(om GDen fra igår) {{forumTopicSubject}}

nu har jeg fået nok!

som nogle måske læste SENT i går nat, har jeg nogle betænkligheder ved en grand danois der bor mindre end 5 døre væk!

han har for at opsumere: angrebet min venindes hund(hovede, krop) lavet udfald mod en politibil med politihunde i.

manden, som han selv siger, går ind for frihed til hunde og vil IKKE tage hunden i snor da det er synd for hunden. han kan end ikke styre hunden i snor, og ligner gerne en der står på skatebord med strækt arm når han "går" forbi vores vinduer.
han kan IKKE kalde sin hund til sig, og jeg har fanget hunden 1gang, o hunden har derefter været forsvundet 2 gange - den kommer jo nok hjem - som han siger.

han HAR fået afvide vi ikke vil se ham uden snor, da JEg er under træning med loca ved ignorering af andre hunde, og han HAR formået at ødelægge den tæning 100%. samtidig forstår han ikke alvoren i at min venindes(en anden veninde) hund IKKE har det godt med andre hanhunde.

SÅ NU fanme om jeg ikke hør nogle banke på mit vindue, je gåbner vinduet og ser to unge fyre gå længere nede af vejen(mod GD) da den ene lige pludselig springer og løber tilbage, DA GD kommer løbende ud mens den gøer efter ham. hunden står med stiv krop da de endelig stopper op. SOM OM det ikke er nok er ejeren IGEN fuld og sender en ENDNU mere fuld ven ud for at gå med hunden.!

JEG turde ikke alde loca hilse på denne hund mere, selvom de har snakket fint sammen. - for det gjorde min venindes hund også inden den blev overfaldt.

HVA fanden skal man gøre! vi har ringet til polititet, men ingen respons


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  NEJ NU(om GDen fra igår)
  • #2   13. aug 2007 Iiih.. Det SKAL politiet tage seriøst.. den er jo til gene for folk, og potentielt farlig når den opfører sig sådan...

  • #3   13. aug 2007 balder som han heddder er en DEJLIG hund, som jeg aldrig har været bange for, men mpå indrømme jeg synes IKKE det fedt det her...

    jeg synes specielt ikke det er fedt, hvis angrebene kommer uprovokeret

    men j amå vel blive ved.. manden er bare så glad for ham, men han gør bare ikke noget for nogen ting. JEG vil ikke angribes eller markeres mod af en fri hund eller en hund i snor som en fuld man går med(når hunden IKKE kan gå ordenligt) og mine hunde skal sq ikke lig epludselig angribes!


  • #4   13. aug 2007 Er der ikke noget med at Falck står for at indfange bortløbne hunde...? det løber jo muligvis afsted igen - selvom det kan være en træls ting at vente på.

    ellers kunne det være en ide at afleverer den på et internat.........hvis du får fat i hunden uden ejer......



  • #5   13. aug 2007 charlotte du har nok ret, bare svært at snakke sådan en mand til rette, der er "fri københavner" (UDEN at genere nogen men i KBH´er må jo også kende typen) som mener hund og verden skal være fri og his tog pist til højre og venstre...

  • #6   13. aug 2007 mette H hunden har været på internet MANGE gange, kan ikke huske hvad jeg skrev i går men hunden har været ved mange hjem nu og er nok ikk så godt tjent med et nyt

  • #7   13. aug 2007 nåh for søren - jeg har desværre ikke læst din tidligere tråd.

    hmmm så står det jo skidt til hvis ikke politiet tager det alvorligt - Jeg har desværre ingen ideer om hvor man så kan henvende sig udover de allerede nævnte.



  • #8   13. aug 2007 nej det lidt svært det hele, men tænker lidt at hvis han er sådan nu og ejeren ikke gør noget, får det vel bare lov at udvikle sig?

  • #9   13. aug 2007 Ja det ville jeg mene - men tænkte på, som en tidligere nævnte med at kontakte dyrenes beskyttelse.....kunne du ikke prøve at tage en snak med dem og fortælle dem om de ting som er sket, og mandens manglende kontrol over hunden - det kunne jo være at de ville være behjælpelige med at trænge igennem til fx. politiet........eller det kunne være de var villige til at give manden en opsang af den anden verden iforhold til ansvar og hundehold....

  • #10   13. aug 2007 jo kunne være det var det bedste at gøre.. de tmå jeg gøre i mrogen

    tak for jeres råd smiley


  • #11   13. aug 2007 link til tråden fra i nat? kan ikke finde den!!


  • #12   13. aug 2007 jeg har lige læst at flere henvender sig til Dyrefondet angående klager som denne du henviser til i tråden - tjekt deres hjemmeside, det kunne jo være de kunne hjælpe :0)

    www.dyrefondet.dk/


  • #13   13. aug 2007 marie den hedder noget med tanke spørgsmål.. skal lige siges igen igen igen at historien er fiktion (alt der har med ben at gøre er opdigtet)

  • #14   13. aug 2007 marie. tråden fra igår hedder tanke spørgmål - tråden fra igår handler om en opdigtiet histore/senarie..

  • #15   13. aug 2007 tsk tsk jeg må som GDejer græmmes, fordi det er ikke en almindelig adfærd for denne skønne race. Han må dælme have gjort den ondt siden dens adfærd er sådan, jeg håber nogle får fjernet den fra ejeren så den kan få et ordentligt liv...

  • #16   14. aug 2007 anna Z NEJ det er nemmelig langt fra normal adfærd for en GD.!

    men selvom det er unormalt, så fejler denne GD noget, oghvis en GD fejler noget der gør den aggresiv eller MEGET nærtagende.,, så vil jeg ski ikk være i nærheden smiley

    ham manden elsker hunden og ville aldrig gøre den ondt, måske det er sket i et af de tidligere hjem


  • #17   14. aug 2007 okey Katharina - di siger han elsker hunden, men hvorfor så ikke repsektere de love og regler der nu er? hunden skal være i snor og når den så er agressiv. så blæse da med om han ikke gider at få strakt armen, så må han da til træning med den. Hbvis han virkelig elsker den hund så højt, så ville han ikke lade den rende løs og terroriserer nabolaget..

  • #18   14. aug 2007 det er LIGE nøjagtig derfor han lader hunden være løs. i mine øjne -misforstået kærlighed-

    citat fra ham: jeg tror på frihed for hunden, den skal jo også ha lov at rende rundt og lege.

    han ser den jo ikke som aggresiv blot som beskyttende... så sent som her til aften så jeg ham binde den til et rør der ikke var mere end 25-30 cm højt SORRY men jeg er IKKE tryg ved den hund længere..

    og manden er MEEEGet tyghovedet når det kommer dertil


  • #19   16. aug 2007 SS ja han må dælme være tykhovedet hvis han holder hund efter den filosofi..Men håber da at det bliver bedre i fremtiden..

  • #20   16. aug 2007 2sek opretter en ny tråd e SÅ gal lige nu

Kommentér på:
NEJ NU(om GDen fra igår)

Annonce