{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
589 visninger | Oprettet:

Hvalp og katte {{forumTopicSubject}}

Vi har netop igår fået vores lille hvalp hjem... Han har ikke før i sit liv set en kat, så han er virkelig nysgerrig omkring vores. Selvfølgelig smiley
Nu tænker jeg så, skal jeg lade dem ordne det selv, eller er det okay han får nogle potedask, så han lærer hvad han må og ikke må mht. kattene?
Specielt min kastrat Oliver er rigtig strid ved ham...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvalp og katte
  • Marianne !
    Marianne ! Tilmeldt:
    jun 2008

Følger: 1 Hunde: 1 Svar: 15
    #1   9. jun 2008 Jeg er med på en lytter, vi har en kastrat og får hvalp om 5 uger....

• #2   9. jun 2008 vi lod dem ordne det selv herhjemme diesel lærte uden skrammer at huskatten er til at lege med men main coonene banker en

• #3   9. jun 2008 Tine L
    vores ordnede det selv men diesel har aldrig jagtet katten andet end huskatten og de leger bare, men vores main coon har han ikke haft samme intraresse for. vores main coon kan så finde på at købe op nede fra kælderen af give diesel en på hovedet og så løbe ned igen =)

• #5   9. jun 2008 Det kan godt være at jeg er pylret, men jeg vil aldrig lade en kat og en hund 'ordne det selv'... For det første skal hunden lære ikke at jagte katten, som Tine L også siger, og for det andet, så er en kat altså ikke helt ufarlig for en hund....slår katten fra sig, kan det koste et øje eller snuden på hunden - det er set før!! Som katteejer bør man vide at kattens klør ikke er sådan at spøge med....

• #6   9. jun 2008 Tak for jeres råd og jeg kan sagtens følge jer.
    Selvfølgelig er det ikke alene kattens ansvar at sætte hunden på plads, men problemet her er at vores kat Oliver ikke rigtig ved om han skal lege med Miko eller bare tæske ham. Samtidig er han jo også selv rigtig nysgerrig og går gerne hen til Miko, men når Miko så viser en smule interesse så vender Oliver 90 grader..
    Hvad kan jeg gøre ved det?

• #7   9. jun 2008 Cecilie - Tro mig, det var også mit ønske smiley Men ja, det blev ikke sådan i denne omgang, kæresten og jeg var nødt til at være enige.
    MEN golden er stadig min drømmehund OG den får jeg også en dag *ss*
    Men ja, han er godt nok dejlig og super nem

• #8   9. jun 2008 Da vi fik Bailey ind af døren, gik han direkte over til den ene af kattene, og katten sagde selv fra og stak ham en,, siden har der ikk været noget.
    De kan sagtens lege, men han forstår godt når ikk de gider mere..

Kommentér på:
Hvalp og katte

Annonce