{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.280 visninger | Oprettet:

Hunden Snapper:( {{forumTopicSubject}}

Hej... Vi har 2 hunde, en på 6 og en hvalp på 3 mdr.
Vores ældre hund snapper den anden, når han bliver irriteret eller jaloux.
Her til aften var det meget galt, hun fik næseblod og to grimme sår over øjnene, dyrlægen sagde, at hun bare skal holdes i ro, men det er mør trist, at han snapper hende, da han ellers er den bedsrte hun og de ellers er så gode venner, og han enda lader hende spise af sin mad osv.
Tænkte på om andre har prøvet det, og om i har en løsning???
Jeg

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hunden Snapper:(
  • #1   6. jun 2008 Jeg har ikke prøvet det..
    Men vil da ikke sige at det er at snappe når den får næseblod og sår.. ?

• #2   6. jun 2008 Det er vel fordi at han markere sig, og derfor snapper/bider.. Men det er et stort problem...

• #3   6. jun 2008 Ved ikke hvad i skal gøre..
    Men det er en forkert måde at markere sig på synes jeg..
    En ting er hvis de napper ud efter andre, men synes lige det er voldsomt nok..
    I skal hvertfald se at få det stoppet..
    I må jo skælde ud når han gør det..
    Andet ved jeg ik.. Det er hvertfald hvad jeg ville gøre..

Men der skal nok komme nogen på banen der ved det ;o)

• #4   6. jun 2008 Hej. Hvis du ved i hvilke situationer den voksne hund bliver irriteret så går du ind og tager fat i hvalpen og stopper den. Når en hund snapper, så gør den det tit i ren frustration. Læs din gamle hund, og gå ind i mellem og ta fat i den lille, og sig at det vil du ikke have. Det er ikke individer i en flok som som kan løse konflikter selve, men skal have hjælp. Jeg styr min flok med en jernhånd, og bestemmer hvordan jeg vil have det herhjemme og udendørs. Jeg har altid ro i min flok, og alle hunde er glade og tilfreds.

• #5   6. jun 2008 Du opdager den lille på den måde. Nogle lidt stride hvalpe bliver ved og bliver ved slev om de voksne siger fra. Når jeg mærker frustrationen komme så går jeg i mellem. Jeg har selv en Hanhund på 3, en hanhund på snart 15 mån, og en tæve på snart 5 mån. Den lille er en rigtig strid. Hvis hun havde fået lov at styre som hun selv ønsker herhjemme og ude, skulle det blivet til katastrofe. Når jeg ikke er hjemme er det gitter mellem hende og de to andre...så hun ikke afpøver grænser når jeg ikke er der. Når hun er blivet lidt ældre og kan styre sig, så komme de sammen igen

• #6   6. jun 2008 opdager= opdrager

• #7   7. jun 2008 Helt enig med Åsa.. Støt din gamle hund, så den ikke bliver presset ud over kanten

Kommentér på:
Hunden Snapper:(

Annonce