{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
761 visninger | Oprettet:

Hjæælp!!! Hunden snapper.... {{forumTopicSubject}}

Godt råd søges??!! Jeg har passet Lucca på 1 år i 2 uger og fik den derefter forærende. De kunne ikke magte ham. Han er boxer, og kasteret. Han har været her ca 1 månede nu. Han er begyndt at "snappe", ikke efter mennesker med min hest, min kat og min fars hund...Og det vil jeg bare ikke have. Han knurrer ikke først eller noget, det er bare pludselig.... Hvad gør jeg?? Min labrador er han begyndt at dominere, og det er han selvfølgelig ikke tilfreds med da det er ham der bor her!!!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjæælp!!! Hunden snapper....
  • #1   30. jul 2007 Ja det var en god ide... Er det leg fra hans side eller er det en form for dominans? Det er smadder træls

• #2   30. jul 2007 Der står jo mange gode ting(o; Jeg håber bare det kun er et punkt han skal over, da jeg ikke vil have en hund der snapper. Den skal selvfølgelig have en chance, da han var meget mere uopdragen for en månede siden

• #3   30. jul 2007 den hund du vil have der skal være dominant den skal du gøre alt med først...fodre klappe give snor på osv...det kan være det hjælper

• #4   30. jul 2007 Han er jo ny og skal lige finde hans plads i herakiet og mon ikke han er nervøs og derfor udviser en form for agrasivitet?
    Han skal ihvertfald have at vide, at det er forkert og at du ikke tolerer det og så skal du vise dig som en klar leder.
    Ja, det er jo let nok at skrive om, men håber det vil løkkes for dig!

• #5   30. jul 2007 hvis det kun snabberier den laver skulle den kun være leg ,men ser du den hidsig og viser tænder, er det fordi den er sur, men kun du kan rette på den og lære den at det må den ikke- vær hård og kontakt-

• #6   31. jul 2007 Hundene er begge kasteret og er meget gode venner, så der er ikke noget der. Boxeren er lige fyldt et år, og Labradoren er 3 år. Den prøver ham af og til af, hvorefter han viser at han bor her.
    Men nå., det er heller ikke så meget det: Det er mere det snappen. Han viser ikke tænder eller rejser børster, ligepludselig klapper hans tænder bare. Han bliver sky når man efterfølgende skælder ham ud. Så vil han ikke komme hen, og stikker af

Kommentér på:
Hjæælp!!! Hunden snapper....

Annonce