{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.087 visninger | Oprettet:

Jeg gik i panik.... {{forumTopicSubject}}

Kæresten har fri og vi havde planlagt en tur til bonbon-land idag, men stod for sent op, så det kunne vi desværre ikke nå.... Så vi bruger dagen sammen med hundene.. vi går en dejlig tur med hundene, og skal så ud på en mindre kørertur bagefter

Vi kommer hen til bilen, den er brand varm, så vi åbner alle døre og vinduer og bagsmækken på bilen... Hundene hopper ind i bilen og nyder luften, vi tænder bilen, og tænder for airconditionen, så den kan blive dejlig kølig... Min kæreste lukker den ene bagdør og sætter sig ind, jeg tænke, nå, så kører vi.. Jeg lukker den anden bagdør, og sætter mig ind, og vi triller derud af... Da vi har kørt 7-8 minutter holder vi for rødt lys... Jeg vender mig om for at se hvordan hundene har det i varmen....

WHAT..... Bagsmækken stod åben, og jeg kunne ikke se nogle hunde.... Jeg springer ud af bilen, og og farer hen for at se om hundene evt. lå ned bag i...... Der var kun Zizou... Zeuz var VÆK... Jeg råber til kæresten, zeuz er væk, vend om og kør over for evt. røde lys, vi vender bilen for at kører hjem igen... speederen er i bund. Jeg panikker.... Kan slet ikke kontrollere min krop... jeg ryster,og er ved at kaste op....

Det var de længste 7-8 minutter tilbage til vores hjem jeg nogensinde har oplevet..... Jeg tuder og tuder, og tænker det værste, er han mon blevet kørt ned? hvor kan han være....? har nogen taget ham osv osv,.. Kæresten er rolig, og prøver at få mg til at falde ned... Han er nok derhjemme.. rolig rolig..

Vi kommer hjem, planter bilen midt i det hele, jeg går ud... Pifter én gang, og da han ikke dukker op med det samme, løber jeg hen imod en tv2 lorry bil hvor der stod mennesker, for at hører dem om de havde set zeuz... men inden jeg nåede derned, råber min kæreste.. "HAN ER HER"... vender mig om, og her kommer min lille pølse af en rottweiler MEGET MEGET glad hen til sin mor, jeg kaster mig om halsen på ham, han kysser mig i hele ansigtet som er fyldt med tåre og han tager bare imod mine hårde kram..... Han var meget glad... Der er heldigvis ikke sket noget.... og han kan stadig godt lide at hoppe op i bilen når vi skal køre. smiley

Zizou fik også meget ros... vi kørte et sted hvor vi er oppe og køre ca. 100km/t... Tænk Hvis han var hoppet ud der.. eller faldet ud....

Nu er det ved at være 4 timer siden det skete, og min krop er stadig i chok....Hvad fanden har jeg tænkt på....? Hvordan kunne jeg sætte mig ind, uden at lukke bagsmækken??? Tanken om hvad der ku være sket, gør mig meget bange... Jeg er meget sur på mig selv.. smiley

Vores bakspejl er røget af, derfor blev det ikke opdaget før.. vi har nu været ude og købe lim og sat bakspejlet på igen...

Blev nød til at komme ud med det.... Tak fordi du læste med så langt...

Lea




Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg gik i panik....
Kommentér på:
Jeg gik i panik....

Annonce