snart 2 måneder siden hendes død {{forumTopicSubject}}
ja nu er det snart 2 måneder siden min elskede lille tascha pludselig blev revet fra os :´-(
"kun" 2 måneder... men det føles som om hun har været væk i flere år...
hun mangler virkelig i vores liv... det føles som om det er flere år siden hun døde.. men alligevel husker vi hende, og dagen hun døde som om det var igår :´-(
vi tænder stadig lys på hendes gravsted HVER evig eneste aften.... vi har ikke glippet en eneste aften..
vores lille baby skal ikke ligge ude i haven alene og uden lys :´-(
puha ved ikke hvad jeg vil med det jeg skriver her....
men hun er bare så savnet.. og det føles som om hun har været væk SÅ lang tid.... men det har hun jo egentlig ikke :´-(
okt 2007
Følger: 44 Følgere: 42 Hunde: 4 Emner: 44 Svar: 258
feb 2006
Følger: 20 Følgere: 25 Hunde: 5 Emner: 189 Svar: 2.955
På søndag er det et år siden min gamle pige døde.. aner ikke hvordan jeg har klaret mig selv så længe, men på en eller anden facon går tiden jo..
okt 2005
Følger: 10 Følgere: 12 Hunde: 4 Svar: 720
sep 2006
Følger: 25 Følgere: 25 Hunde: 3 Emner: 196 Svar: 431
så send som igår fik jeg pludselig en sms hvor der stod "hvorfor skulle jeg absolut springe med hende den dag??"
han føler det er hans skyld
okt 2005
maj 2004
Følger: 33 Følgere: 51 Hunde: 9 Emner: 44 Svar: 1.073
Det er bestemt ikke sjovt, jeg mistede også min lille hvalp (5,5 mdr gammel) midt i marts måned, og jeg har den samme følelse som jer lige pt. - som om hun har været væk evigheder og jeg mangler hende virkelig i min hverdag (hold op jeg savner hende...), men samtidig står hendes sidste dag stadig så klart, som var det i går, den dag går vist aldrig helt i glemmebogen...
sep 2006
Følger: 25 Følgere: 25 Hunde: 3 Emner: 196 Svar: 431
men så tænker jeg jo bare, at hvis jeg ikke havde været så skide doven den dag, så var hundene aldrig taget med ud til hestene, og så havde thomas ikke sprunget med hende....
der er ikke nogen der skyld i hendes død... det var et tragisk uheld...
(det med at jeg var doven, er fordi jeg ikke gad ride min hest den dag, og vi skulle til fødselsdag bagefter... så det var nemmere at tage hundene med der ud, og køre direkte til fødselsdag....)
så hvis jeg bare havde redet min hest som jeg plejer den dag, så var hundene aldrig blevet taget med der ud
men for søren hvor er det uretfærdigt..
tascha kunne springe 90 cm fra STÅENDE tilstand (det ved vi fordi vi har set hende springe over vores have låge
og så bare fordi hun fik sat forkert af???
FUCK HVOR ER DET UTRTFÆRDIGT
okt 2005
feb 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Emner: 444 Svar: 1.317
han blev kun 2 år......
snart 2 måneder siden hendes død