{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
701 visninger | Oprettet:

snart 2 måneder siden hendes død {{forumTopicSubject}}

ja nu er det snart 2 måneder siden min elskede lille tascha pludselig blev revet fra os :´-(

"kun" 2 måneder... men det føles som om hun har været væk i flere år...

hun mangler virkelig i vores liv... det føles som om det er flere år siden hun døde.. men alligevel husker vi hende, og dagen hun døde som om det var igår :´-(

vi tænder stadig lys på hendes gravsted HVER evig eneste aften.... vi har ikke glippet en eneste aften..

vores lille baby skal ikke ligge ude i haven alene og uden lys :´-(

puha ved ikke hvad jeg vil med det jeg skriver her....

men hun er bare så savnet.. og det føles som om hun har været væk SÅ lang tid.... men det har hun jo egentlig ikke :´-(


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  snart 2 måneder siden hendes død
  • #1   29. maj 2008 Føler med jer, det er frygteligt at miste sin bedste ven. R.I.P. lille Tascha

  • #2   29. maj 2008 Nej det er ikke nemt... Føler med jer ..

    På søndag er det et år siden min gamle pige døde.. aner ikke hvordan jeg har klaret mig selv så længe, men på en eller anden facon går tiden jo..


  • #3   29. maj 2008 puha læste lige hvordan hun døde sandie og jeg må ind rømme at jeg fældede en tåre nej hvro må hendes far havde det dårligt ved godt det ikke var hans skyld men jeg ved jeg ville føle det var min skyld hvis det var mig. jeg sender jer hermed de varmeste tanker og held og lykke fremover

  • #4   29. maj 2008 ja min kæreste har også følt det var hans skyld....

    så send som igår fik jeg pludselig en sms hvor der stod "hvorfor skulle jeg absolut springe med hende den dag??"

    han føler det er hans skyld smiley


  • #5   29. maj 2008 neeeeeeeeeeeeeeej ikke igen nu tuder jeg ..... ja jeg kan godt forstå ham har selv prøvet noget ligende men det er bare meget synd for ham ja naturlig vis for alle parter til hunden men han var der da det skete og havde han ikke legede med hunden ville den ikke have været død måske husk jeg siger ikke at det er hans skyld da han self aldrig ville gøre hudnen skade det var et uheld og et meget træls uheld som han desværre må leve med selvom det er svært at leve med skyld følelsen

  • #6   29. maj 2008 Puha hvor jeg føler med jer smiley

    Det er bestemt ikke sjovt, jeg mistede også min lille hvalp (5,5 mdr gammel) midt i marts måned, og jeg har den samme følelse som jer lige pt. - som om hun har været væk evigheder og jeg mangler hende virkelig i min hverdag (hold op jeg savner hende...), men samtidig står hendes sidste dag stadig så klart, som var det i går, den dag går vist aldrig helt i glemmebogen...


  • #7   29. maj 2008 bella - ja det er præcis sådan han føler.. at hvis han ikke havde sprunget med hende havde hun stadig levet..

    men så tænker jeg jo bare, at hvis jeg ikke havde været så skide doven den dag, så var hundene aldrig taget med ud til hestene, og så havde thomas ikke sprunget med hende....

    der er ikke nogen der skyld i hendes død... det var et tragisk uheld...

    (det med at jeg var doven, er fordi jeg ikke gad ride min hest den dag, og vi skulle til fødselsdag bagefter... så det var nemmere at tage hundene med der ud, og køre direkte til fødselsdag....)

    så hvis jeg bare havde redet min hest som jeg plejer den dag, så var hundene aldrig blevet taget med der ud smiley

    men for søren hvor er det uretfærdigt..

    tascha kunne springe 90 cm fra STÅENDE tilstand (det ved vi fordi vi har set hende springe over vores have låge smiley

    og så bare fordi hun fik sat forkert af???

    FUCK HVOR ER DET UTRTFÆRDIGT


  • #8   29. maj 2008 ja men man kan ikke ændre fortiden

  • #9   29. maj 2008 Jeg føler med dig. Ved nøjagtig hvordan du har det. Det er os flere måneder siden jeg mistet min elskede kat på tragis vis og det føles os somom det er flere år men savner ham stadig SÅ meget og græder os stadig over det. Øv han var sådan en dejlig kat, hvorfor sku det ske! det er så uretfærdig! smiley

    han blev kun 2 år......


Kommentér på:
snart 2 måneder siden hendes død

Annonce