{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
612 visninger | Oprettet:

Nu er Trunte snart 7 måneder <3 {{forumTopicSubject}}

av av.
Jeg fik lige et lille stik i mit hunde-ejer-hjerte smiley

Indså lige at Trunte om kun 1 uge bliver 7 måneder, dvs hun nu har samme alder som vores gamle lab/am.bull blanding havde da vi tog hende under vores vinger smiley

Da vi tog hende (Kiki) ind var vi hendes 6. hjem
Hendes 3. og 5. hjem havde hun ikke haft det for godt. F.eks. havde hun fået tæsk med sin plastik-kurv efter hun havde hapset ud efter en bolle som et 2 årigt barn dinglede foran snuden på hende.
Kiki var bange for mænd, da vi fik hende (eller i hvert fald høje maskuline personer) hun krøb langs panelerne hver gang vi bevægede os smiley
Og det tog 3 måneder før end hun ville ligge i sin kurv, der havde stået i køkkenet med et tæppe i, siden hun ankom. Faktisk måtte jeg rykke mad og vandskåle væk fra kurven (hvor jeg ellers havde sat dem da hun ankom) for hun turde ikke gå hen og drikke smiley
(Først efter 3 måneder fik vi af vide at hun havde fået tæsk med kurven)

Det smerter mit hjerte at et levende væsen kan gå så meget skidt igennem. Og så kun på den samme tid som vi nu har haft vores skønne Trunte-sveske.
Tænk at folk vil være sig selv bekendt smiley

Efter intens træning med Kiki i ½ år måtte vi indse at hun aldrig ville få det godt, hun udviklede til sidst angst for folk der gik UDENFOR haven med deres alm indkøb eller lign. når hun var inde i stuen. (hun kunne se/høre folk på fortovet 30 meter fra havedøren og gik så helt amok, fór panisk rundt og tissede ned af sig selv)

Nu varmer det mit hjerte at Trunte har bestemt hun skal ligge lige foran køkkenvasken og jeg skal altså til at lave mad, men det har hun nok lurret smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nu er Trunte snart 7 måneder <3
  • #1   30. dec 2012 Hvor er det dog en tragisk livshistorie jeres skønne Kiki havde smiley Men godt at hun fik det så godt som muligt hos jer i den tid hun var smiley
    Lige så trist det er, at der findes mennesker som dem der tæsker deres dyr, lige så fantastisk er det, at der findes gode hundeejere som jer smiley

    Og tillykke med de 7 måneder til Trunte smiley Må hun få mange dejlige år smiley


  • #2   30. dec 2012 ja tak smiley jeg gruer for den dag Trunte ikke vil være hos os mere, men den skulle jo naturligvis meget gerne ligge langt ude i fremtiden.

    Det værste med skønne Kiki var at vi fik hende tilbudt inden hun kom til hjem nr. 5, men fordi vi ikke havde bil den uge, røg hun videre til nogle der kunne hente hende med det samme smiley
    Jeg græder når jeg tænker tilbage på hendes korte grufulde liv

    her er lige et billede af den skønneste Kiki i verden smiley


    profilbillede
Kommentér på:
Nu er Trunte snart 7 måneder <3

Annonce