{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.162 visninger | Oprettet:

Nøj jeg blev gal !! Lidt lang. {{forumTopicSubject}}

Kæresten og jeg har lige været ude med hundene. Vi mødte så en "mentalt-belastet" mand, med hans hund. Baloo reagerer lidt "sjovt" når han ser andre hunde, ( kun fordi han bliver glad/legesyg ) men vi vil så gerne hjem og have aftensmad, klokken var mange ved at være mange, så vælger vi at trække ham med os. Vi finder så hurtigt ud af at ham manden skal den samme vej, så jeg finder en "gyde" hvor vi sætter hundene ned, så han kan komme forbi os, og vi kan komme videre. ( Det skal lige siges at manden slet ikke kan holde denne hund ) Da vi så for sat hundene ned, kommer manden hen, og han hund går helt amok, gør og er helt ustyrlig . Baloo sidder pænt hos min kæreste Lasse og Quila hos mig. Dette står på i godt 10-15 min indtil hunden så slapper lidt af. Vi har i de 10-15 min spurgt manden 3 gange, hvor han skal hen, da han jo spærre vejen for os så vi ikke kan komme ud, og hans hund gjorde mig ærlig talt ret nervøs. Da hunden så stopper og slapper af, så kigger han på os og siger der var vi heldige at hunden ikke røg på os. !!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nøj jeg blev gal !! Lidt lang.
Kommentér på:
Nøj jeg blev gal !! Lidt lang.

Annonce