{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
694 visninger | Oprettet:

Hunde uden snor.. {{forumTopicSubject}}

ja, vi var en tur på stranden....:)
Jeg sidder der med Charlie som selvfølgelig er i snor, da der er en masse andre mennesker... Så kommer der en anden lille hund, UDEN snor... Den vader op på andre folks tæpper....
Sad og tænkte at hvis den kom hen til os, garantere jeg ikke for hvad Charlie gør, når han er i snor og føler sig "truet" fordi den er løs...
Der går 10 minutters tid, så kommer den farerende i mod Charlie.... Vi får til sidst jaget den væk... ejeren kiggede godt nok nået surt, men så kan hun da kalde på sin hund, eller holde den i snor... ØV FOR EN DAG!!!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hunde uden snor..
  • #1   11. maj 2008 Ja jeg forstår heller ikke hun ikke kaldte på den, når hun kunne se I ikke var interesserede i kontakt. Og så med alle de mennesker..

Jeg synes, det er en ærlig sag, at man ikke kan kalde hunden til sig - det er hvad det er. Men så må man tage kosekvensen af det, og holde den i snor på¨steder, hvor sådan noget sker.

Er det egentlig ikke også ulovligt at have dem løse på stranden om dagen i den her tid?

• #2   11. maj 2008 Jo, det tror jeg bestemt det er.. Det genere jo os andre, som sidder med vores hunde i snor...

Ja ja... Det er en ærlig sag nemlig.. Jeg kan heller ikke kalde Charlie til mig altid, så derfor holder jeg ham i snor, når vi er steder for der er andre mennesker...

• #3   11. maj 2008 Folk er bare så sære med den slags!

Jeg oplever også jævnligt, at folk enten lader deres løse hunde rende uinviteret op i hovedet af os eller at de bare lader hunden flandre for enden af en lang line uden nogen kontrol, selvom jeg altid meget tydeligt går af vejen og træner kontakt med min hund - jeg prøver nemlig at lære min hund manerer, åbenbart i modsætning til de fleste andre, esj.

Drønirriterende at ens træning skal ødelægges fordi folk ikke kan vise det mindste hensyn.

• #4   11. maj 2008 Ja, og alle de mennesker, der er på stranden for at bade/tage sol eller hvad de nu laver. Mener også jeg har hørt man kun må slippe hundene tidligt om morgenen og sent om aftenen. Før klokken 6 og efter klokken 21 eller sådan noget smiley

Ja nemlig. Jeg kan heller ikke altid kalde min charlie til mig - mon det ligger til navnet? smiley - og har ham derfor kun løs på steder, hvor hunde må gå løse. Alt andet er jo dumt, og gavner ikke ligefrem træningen.

Kommentér på:
Hunde uden snor..

Annonce