{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Neutralisering
  • #1   8. maj 2008 Tina: Nej, der er jo ingen garanti for noget når man har med dyr at gøre.

• #2   8. maj 2008 nej men jeg ville da forsøge mig med en kemisk kastration, der kan man nogen gange få en ide om det ,ville kunne hjælpe med kastration

• #3   8. maj 2008 Molly: Kemisk ?? Hvordan fungere det?

• #4   8. maj 2008 Pil ... Sprøjte i nakken ... Mickey fik en idag ...

• #5   8. maj 2008 Okay - hvad koster det? (Undersøger lige for min svigermor som er i tvivl)

• #6   8. maj 2008 Jamen hos vores dyrlæge koster selve sprøjten under en hund ... Kan ikke huske det præcist ... Mener det var 85 kr .. Så skal man selvfølgelig betale for konsultation ...

• #7   9. maj 2008 Hvis en hund er aggresiv, ikke høre efter og stikker af i en alder af 3 år, vil det så hjælpe at kastrere ham??
    ikke nødvendigvis.... hvis det skyldes hormoner, ja så kan det i nogle tilfælde give en mere rolig og afslappet hund.

Men i nogle tilfælde, kan det også være manglende / forkert aktivering af hunden. Eller forstærket adfærd, uden ejer har haft ønske om det.

Manglende konsekvens i huset er også i nogle tilfælde en grund, så hunden ikke kender sine grænser, men prøver sig frem - det giver uro og kan give frustration. Det er vigtigt at ejer håndtere rollen som en god flokleder.

Så I mange tilfælde kan man faktisk have stor succes ved at træne disse ting væk, ved at ændre mønstre/vaner i familen, som ikke var så hensigtsmæssige.
    Feks. er det vigtigt at ændre hundens associationer til andre hunde / mennesker (hvad den nu reagere aggressivt overfor) så den ikke reagere vred og udfarende, men som en der har forventning om noget godt.
    Det er vigtigt at lade hunden arbejde med problemløsning, sporarbejde, søge efter sin mad og masser af kontaktøvelser - som kan gøre hund og ejers samarbejde godt. Sørge for at forstærke al rolig og ønsket adfærd, og prøve at undgå eller skabe afstand til det som stresser hunden. Så den med tiden lærer at det kan betale sig at være rolig og afslappet....

Kommentér på:
Neutralisering

Annonce