{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
752 visninger | Oprettet:

neutralisering {{forumTopicSubject}}

Når en dansk hund bliver "indsat" på et hundeinternat,af forskellige grunde.

Og,hunden ellers er frisk og sund,og der er en stor chance for at,den kan blive bort adopteret,bliver den så neutraliseret,. ???

Og,hvem betaler så neutraliseringen ???

Helt o.k.,for mig,hvis det er de nye "forældre" der skal betale for den operation.

Og,er der en prisforskel,om det er en han eller tæve der neutraliseres ??

vibeke


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  neutralisering
  • #3   18. nov 2014 Hunde neutraliseres ikke. Katte gør. Og hvis de er for unge ved adoptionen skal man komme ind senere og få det ordnet. Det er med i prisen

  • #4   18. nov 2014 julie p

    tak for svar

    vibeke


  • #5   18. nov 2014 stadigvæk vedr.neutralisering.

    Hvis nu en hund,som kommer på internat af div.grunde,og man ikke ved hvilken race den specefik er den er.



    En hypotese:

    den får et godt hjem,trives,og alt det der.


    Så,ligepludselig,er er der en parring igang.aftalt eller ikke aftalt.


    Og,der kommer jo som sædvanlig,de mest bedårende hvalpe ud af det..

    Men hvad nu,hvis hvalpene er af ja,undskyld ordet,"tvivlsomt art",altså,der er sneget sig en "listehund" ind avlen. ;;;
    Det er da,for mig at,se uansvarligt,

    ..
    de hvalpe af "internat forældre",lever da et usikkert liv .

    er det mig der er intolerant eller hvad ;;;

    vibeke


  • #7   18. nov 2014 p.s. tænker her på hunde,div.blandinger,og ikke på hunde,hvor man på forhånd ved,at det er den eller den race.

    OG,jeg er aldeles racist,når jeg taler om racer.er selv en gedign blanding af racer langt tilbage.


  • #8   18. nov 2014 Men det er jo det samme om de kommer fra internat eller ej, hvis man ikke ved hvad der er i

  • #9   18. nov 2014 patte

    næ,det er det vel ikke.Men når nu en internats hund,kommer ind,kan så ikke en graved hundekender"sjusse" sig frem til en evt.race eller blanding heraf. ???

    vibeke


  • #11   18. nov 2014 Det internat jeg arbejde hos kastrerede nogle af deres hunde og det blev hunden lidt dyre af, så det var nok 50/50 betalt mellem køber og internatet.

Kommentér på:
neutralisering

Annonce