{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
757 visninger | Oprettet:

puha, jeg blev bange {{forumTopicSubject}}

i aftes da jeg skulle tage min medicin, tabte jeg en pille på gulvet, og min hund var der som en mis:-(((((

jeg kunne ikke få ham til at brække sig, så jeg ringede straks til dyrlægevagten.

han kunne berolige med med at hunden bare ville sove godt i nat, og at der så at sige ikke var noget medicin der var skadeligt for hunde, når det drejede sig om en enkelt tablet, da hundens nyrer arbejder meget mere end menneskers.

jeg sad oppe det halve af natten, for jeg kunne ikke holde ud at tænke på hvad der evt. kunne ske og jeg havde den sorteste samvittighed.

heldigvis blev der ingen problemer, og han fiser og farer rundt som han plejer.

for fremtiden bliver pillerne spist i badeværelset UDEN HUND.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  puha, jeg blev bange
  • #1   6. apr 2008 desværre er Fimze altædende, (dog ikke efterladenskaber;-)), og han er simpelthen så hurtig, jeg er dårlig gående og har meget gigt, og den anden morgen da jeg smurte madpakker, tabte jeg en frikadelle og et split sekund efter, havde hand en i munden og løb som ind i h...... og hver gang jeg nærmede mig, sad han bare og kiggede på mig lige som han ville sige, så fang mig hvis du kan.... møghund;.))

• #2   6. apr 2008 Karin, jeg har også tit tabt en tablet, og har nået at fange den inden hundene. Den eneste gang det smuttede fandt Bianca den, men den smagte ikke godt, så hun spyttede den ud.

Tak for info om medicin og hunde. Så vil jeg ikke være så nervøs en anden gang hvis det skulle ske.

• #3   6. apr 2008 tina 'tulls town'

det var heller ikke nogen opfordring til andre, om at de ikke behøver at søge dyrlæge hvis deres dyr fik fat i en pille, det var blot hvad vagtdyrlægen sagde til mig:-)

Kommentér på:
puha, jeg blev bange

Annonce