puha..... dér blev jeg lige bange! {{forumTopicSubject}}
jeg er hjemme hos min søster og passer hendes lejlighed og katte et par dage....
den ene af de to katte er min, men jeg kan ikke have hende, fordi min kæreste ikke kan tåle kat....
jeg står så og snakker med min kæreste i tlf, og pludselig begynder min kat at stikke poterne ind i munden som om der er noget der sidder fast eller på tværs... jeg prøver at hjælpe hende, men måtte sige til min kærste at jeg ringede senere. jeg får hende så ind mellem mine ben, fordi hun godt kan finde på at stikke af og blive gal, selv om man prøver at hjælpe....
det viser sig, at det er to stykker tørkost der sidder klemt sammen mellem fortænderne i overmunden...
jeg får så åbnet hendes mund og får skubbet dem ud... og det hele sker under protester fra en kat der normalt snakker utrolig meget, og når der er noget hun ikke er tilfreds med, så kan man ikke undgå at høre det.....
pyyyha hvor er jeg glad for at det ikke var værre end det var..........
havde lynhurtigt alle mulige skræk-billeder i hovedet.....
nov 2007
Følger: 26 Følgere: 24 Hunde: 3 Emner: 542 Svar: 10.735
Godt hun er OK igen :o)
jun 2009
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 2 Emner: 168 Svar: 1.128
Kiwi var engang ved at blive kvalt , fordi der sad tre piller fast i hendes hals. hun lagde på gulvet i kramper med det hvisde ud af øjnene, jeg blev så panik slagen, jeg måtte stikke min lille finger ned i halsen på hende så pillerne røg videre ned... jeg begyndte at græde, og hun blev slap i kroppen, heldigvis passerede pillerne da hun var ved at besvime... siden den dag har hun fået sim mad i en bold med hul i, så får hun kun få piller af gangen ;-D godt der ikke skete din kat noget
feb 2008
Følger: 21 Følgere: 16 Hunde: 1 Emner: 443 Svar: 2.853
og det samme med min lille kat her.... jeg blev godt nok bange....
puha..... dér blev jeg lige bange!