Hidsig tæve.. {{forumTopicSubject}}
Min Pomeranian tæve er lige lovlig hysterisk til tider, hun knalder helt ud på de fleste andre hunde til træning når hun er i snor - og hun kører min hanhund (langhåret collie) derhjemme med hård hånd.
Jeg må indrømme jeg er ved at få fniller af hende, hun skaber sig højlydt når jeg lukker hende ud i køkkenet og træner med min hanhund, og hun knurrer ofte min hanhund væk fra f.eks. døren så han ikke kan komme ind fra haven osv. Han er ultimattiv konfliktløser, han gør virkeligt jvad han kan for ikke at komme ind i en konflikt med hende, men hun er fuldstændig ligeglad.
Det er ikke sådan vi ikke kan stoppe hende hvis hun knurrer og hopper på ham (hun tager sig sommetider en svuingtur i hans pels), hun kan sagtens stoppes - men et fast "Nej" hjælper kun i x antal sekunder så glemmer hun alt om det.
Jeg tror hun er på vej i løbetid igen, så hun kan jo godt være hormonel, men hun har altid været sådan lidt hysterisk, jeg synes bare det har taget vel meget overhånd.
Er der nogen der har nogle gode råd?
feb 2008
Følger: 34 Følgere: 37 Hunde: 6 Emner: 190 Svar: 1.893
sep 2007
Følger: 17 Følgere: 37 Hunde: 9 Emner: 153 Svar: 4.940
Jeg tænker i hvert tilfælde at det er vigtigt du griber ind nu, så du ikke eventuelt må ty til en løsning, som den Vicky nævner.
feb 2008
sep 2007
Følger: 17 Følgere: 37 Hunde: 9 Emner: 153 Svar: 4.940
feb 2008
Hidsig tæve..