Snot og hoste hvad kan det skyldes??? {{forumTopicSubject}}
Hej jeg har 3 hunde en lhasa apso tæve på 5 mdr en mops han på 6 mdr og en cairn terrier på 6 år det startede sidste dag hvor snottet stod ud af mopsen både øjnene blev ved med at snaske og snottet løb ud af ham sådan noget hvidt noget i går aftens begynde min gammel han hund af hoste det lyder som om der er noget der irritere han i ved lige som børn der ikke kan finde ud af at hoste igennem så bliver det til sådan hhrr hoste lyd han har nogen gange som om der sidder noget i næsen hvor man skal nuller den for at det stopper hvor han lyder som en grisdet startede i forgårs hvor jeg gik og nullerde hans næse men nu syntes jeg at han gør det meget altså hoster vores lhasa er endnu ikke begyndt med noget tegn men hvis det er nogen sygdom som bliver hun nok også smidtet eller er smittet er det nogen der ved hvad det kan skyldes de er alle vaccineret eller det vil sige at min gammel hanhund vaccination vidst udløber her den 25 marts og skal have en ny vaccination håber der er nogen der kan hjælpe mig med råd om hvad det kan være og om det kan vente til tirsdag med dyrlæge ellers er der jo bare en vej afsted og finde en der har åben kærligste hilsner sanne
jan 2006
Følger: 19 Følgere: 58 Hunde: 2 Emner: 1.742 Svar: 21.787
(link fjernet)
jul 2006
Følger: 30 Følgere: 28 Hunde: 4 Emner: 18 Svar: 3.044
maj 2006
Følger: 105 Følgere: 99 Hunde: 6 Emner: 704 Svar: 8.242
jan 2008
Følger: 59 Følgere: 55 Hunde: 4 Emner: 119 Svar: 756
Tusinde tak for jeres svar jeg havde været inde og læse et andet sted om kennel hoste men der stod der ikke noget med snot nu er min mops også begyndt at hoste han har ellers kun været snottet men snottet har tilgengæld også stået ud af øjne og næsen vi går til hundetræning med vores to yngeste hunde og vi er flere gange om ugen i hundeskoven plus så mødes de med mange hunde i nabolaget så der er ri mulighed for at blive smittet men har bare ikke tænk sådan da vores gammel hanhund aldrig har været syg og pludselig er der 2 nok snart 3 der er syge det påvirker mig bare så meget fordi de er en del af os har snakket med en dyrlæge men han havde ikke tid til at tage os ind for lidt hoste men prøver videre kærliste hilsner sanne
jul 2006
aug 2006
Følger: 38 Følgere: 71 Hunde: 4 Emner: 649 Svar: 48.131
Hunde med de symptomer har ofte luftvejsinfektion, som skal behandles, hvor menneskers forkølelse som regel er en virus, der forsvinder af sig selv..
Så et ring til dyrlægen må og skal foretages, når hunden har den type symptomer..
jul 2006
Snot og hoste hvad kan det skyldes???