{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  husmorråd mod snot, feber og hoste
  • #1   31. dec 2008 Puh det har jeg også....

Det eneste der er at gøre at blive under dynen! Det gjorde jeg... Er dog stadig godt snottet og har hoste anfald!

Ellers siger de kloge det gør godt med kamille te med citron og sukker eller honning...

• #2   31. dec 2008 jeg laver mig en god stærk chilli gruyde med masse friske chilli i... har prøvet det 2 ganger nu hvor jeg var syg , og blev frisk dagen efter... spiste da flere ganger om dagen så svætten randt... putter ca 7 - 12 chilli i... den bliver stærkere når den har ståed en stund...

• #3   31. dec 2008 Jeg overvejede seriøst et shot fishermans på et tidspunkt... Men gjorde det nu ik ..

• #4   31. dec 2008 Ej han skal ikke blive under dynen. Han skal holde nytår imorgen. Vi skal til kostumefest, så han har bare at få det så han kan tgae afsted.
    Han er ret meget imod smertestillende og febernedsættende medicin, så det kan jeg ikke lokke i ham.
    De sidste dage har han drukket en masse camille the med honning, men han får stadig feber flere gange om dagen.
    Overvejer at tvinge ham til læge imorgen, men tvivler egentligt på at de overhovedet kan gøre noget.

Kommentér på:
husmorråd mod snot, feber og hoste

Annonce