Vov, vov og atter VOV! {{forumTopicSubject}}
Søger lidt hjælp... Ved I er så kloge på så mange ting herinde, så prøver lige her *S*
Vi bor til leje i et hus, hvor der er tre lejligheder... Vi har den største lejlighed og haven hører til os også...
Her har vi boet i al den tid vi har haft Qato, uden at nogen af de andre lejligheder har været udlejet.
Qato har derfor aldrig været vant til, at det har larmet fra nogen andre steder overhovedet.
Nu er problemet så, at vores udlejer vil til at bo i lejligheden ovenpå, hvilket Qato ikke er så glad for. Han kan ikke forstå hvor lydene kommer fra, så han gør i vildens sky så snart man kan høre nogen gå rundt deroppe!
Er i vild panik over det - og vores udlejer sys jo sikkert nok heller ikke, at det er så fedt, at hans lejeres hund gør konstant...
PLEASE gode råd søges!
maj 2005
Følger: 102 Følgere: 101 Hunde: 2 Emner: 545 Svar: 14.746
Ville nok prøve at ignorere det og så give kæmpe ros lige så snart han ikke gør mere, men ved ikke om det hjælper..
maj 2005
Følger: 102 Følgere: 101 Hunde: 2 Emner: 545 Svar: 14.746
apr 2005
Følger: 5 Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 52 Svar: 155
Prøver at ignorere det, med når han så er blevet ved i flere timer, er det svært at undgå, at komme til at skælde ud... ØV!
apr 2005
Følger: 5 Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 52 Svar: 155
Takker *S*
Det vil vi prøve så *S*
dec 2004
Følger: 17 Følgere: 17 Hunde: 5 Emner: 38 Svar: 776
Jeg ville hellere belønne den så den får positive oplevelser med de lyde den er utryg ved.
Når hunden reagerer ville jeg sætte mig hos den og lave roligheds strygninger alt imens jeg ville belønne med små godbidder når hunden er i ro.
Her ville brug af klikkeren være suveræn.
dec 2004
Følger: 17 Følgere: 17 Hunde: 5 Emner: 38 Svar: 776
Vov, vov og atter VOV!