{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
928 visninger | Oprettet:

Jeg bliver sgu så sur......... {{forumTopicSubject}}

Ja, jeg var ude ved min veninde i går - hun er den heldige ejer af en lækker Boxer, det er bare så sød en hund.
MEN hun har også tre børn alle drenge (jeg har også 3 drenge, så ikke et ondt ord om det) de er simpelthen så hård ved den hund, jeg får nogle gange tårer i øjene når jeg kigger på det, i går der tog jeg simpelthen hendes hund og gik med den, jeg kunne ikke holde det ud mere.
Da jeg kom tilbage, spurgte hun hvorfor jeg gik, jeg fortalte hende det, og hun sagde - jamen pytmed det, han finder sig jo i alt - han siger jo næsten undskyld når de sparker ham, og så grinte hun!!!!!!!!!!!!!
I omtale med andre siger hun også altid "han finder sig jo i alt"
HULK HULK - siger jeg bare.
Men hun er jo ikke den eneste, man hører tit folk sige, "den finder sig i alt" hvorfor skal de det, de skal da behandles med samme respekt som vi vil behandles med, det er ikke underligt nogen gange at en hund angriber et barn - det er sgu ikke mange børn der ved hvordan man omgår dyr.
Mine børn ved det - og deres venner ved det, og min venindes børn ved det når de er hos mig, for ellers vil jeg slet ikke have dem her!!!

Surt opstød fra mig.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg bliver sgu så sur.........
  • #2   23. sep 2005 fuldstændig enig med dig, der er skandaløst hvordan nogle forældre lader deres børn tyranisere dyrene, og ja når så de endelig siger fra, så bliver de aflivet...de arme dyr...det var godt du sagde noget til hende

  • #3   23. sep 2005 Jeg giver dig helt ret.
    Nogen af mine venner fik deres hund aflivet, efter den havde snappet ud efter et barn.
    Men HALLO, møgungen havde jo stukket en plastikgaffel op i snuden på hunden, så ville jeg jo oss ha bidt ik??
    Men de var af den indstilling at hvis hunden ikk "finder sig i alt" så kan man ikke ha den i nærheden af børn.
    Den var så 9 år gammel og begyndt at blive dårlig, men det var episoden med barnet, som gjorde at den blev aflivet.
    Det er sgu for meget.


  • #4   23. sep 2005 Forstår dig fuldt ud..
    Desværre er det jo altid hunden der er taberen og bider den et barn, ja så går det jo huhej til dyrlægen. Det er sjældent der bliver sat spørgsmåltegn ved om det nu var hundens skyld og selv om der bliver det, ender hunden som regel stadig på sin sidste rejse


  • #5   23. sep 2005 Xenia......Du har så evig ret. Børn og dyr hører sammen , men det handler om gensidig respekt. Og det er forælderene der skal lære børnene det.

  • #6   23. sep 2005 Hvad er det der gør, at nogen børn mener katte og små hunde skal bæres rundt i hovedet, heldigvis har jeg så store hunde, at det kan de ikke med mine.
    Jeg har lært mine to niecer, at hvis de ikke vil nusse med hundene, så skal de gå fra dem.
    Så har vi altså også en 5-åring i huset. Hun er helt kanon, hun kommanderer hundene til at ligge og hvis de ikke hører efter, så tar hun fat i halsbåndet og siger dæk en gang til og hundene ved godt at hun bestemmer.
    Det er lidt vigtigt når jeg har så store dyr, så børnene ikke skal blive bange for dem.
    Hun bliver den nye hundehvisker, det er jeg sikker på. HEhe, hun har helt kontrol.


  • #7   23. sep 2005 Xenia>>
    Jeg kan sagtens forstå din harme,
    jeg ville ha' gjort det samme...
    Jeg solgte hvalpe i sommers bla. til et vennepar
    med en dreng på 4 år - de første 14 dage gik godt
    men så tog fanden ved ham...
    Han var også ond ved hunden, så jeg så tiden an
    14-dages tid og var det ikke blevet markant bedre
    ville jeg ha' reageret og bedt forældrene om et "møde"
    vedr. dette emne... For jeg kunne slet heller ikke ha' det,
    det gjorde så ondt indeni at se på det
    Og hunde skal SGU ikke lære at finde sig i hvad som
    helst, det er børnene der skal lære at omgås hunden
    med respekt, kærlighed og en fælles opdragelse for hunden, så den ikke bliver fuldstændig forvirret
    Men det er et ømt punkt - Det er ikke altid fedt at skulle
    konfrontere andre med sådan noget...
    Men "klap-klap" til dig at du reagerede og ikke bare
    vendte hovedet den anden vej


  • #8   23. sep 2005 Skynder mig lige at skrive at jeg altså
    også har 2 drenge - De er født til at ha' hunde *GG*


  • #9   23. sep 2005 Åndsvage stodder - håber ikke han har hund. Og han burde da vist heller ikke ha børn.

  • #10   23. sep 2005 hold da op en historie Rikke H. ja man kan kun ryste på hovede, sikke en idiot

  • #11   23. sep 2005 Det er rigtig irreterende og træls når børn ikke er ordentlige ved hund. Øv altså, især når forældrene er ligeglade. Heldigvis har jeg indtil videre kun mødt forsigtige børn, ikke nogle der har gjort noget ondt ved hunden. Heldigvis, for ellers havde de i hvert fald fået ballade af mig. Ingen skal røre min "tøs" *S*

    Rikke: øv, øv en oplevelse. Ærgeligt din Rottweiler ikke lige var IPO-hund der ;o)



Kommentér på:
Jeg bliver sgu så sur.........

Annonce