{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
375 visninger | Oprettet:

Fatter det ikke {{forumTopicSubject}}

at folk afviser andres hunde... godt nok er det smag og behag der er da også nogle hunde jeg bedre kan lide end andre, har lige set en med 13 afvisninger det kan jeg ikke forstå.
Jeg mener uanset hvor lidt man kan lide en anden hund skal ejeren så ikke have lov til at vise den frem ???

Personligt syntes jeg alle der har lyst til at fremvise sin hund skal have lov til det....

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fatter det ikke
  • #1   7. nov 2004 Retter lige de 13 til 30

det fatter jeg intet af

• #2   7. nov 2004 okey men..! den der hund ser da rigtig meget falsk ud..? hved det ikke men jeg syntes det!

• #3   7. nov 2004 Synes vi skal passe på med ikke at se fake hunde alle steder, jeg tror måske hende der har lagt den ind ikke er så gammel, det kan man ligesom se på teksten. så jeg har budt velkommen, er det en fake er det bare ærgeligt, men er den ikke, er det synd hun ikke kommer ind, hvordan ville man ikke selv have det hvis ens egen hund blev afvist.

• #4   7. nov 2004 Er der nogle der kan fortælle mig hvorfor det er så vigtigt om en hund er fake eller ej... hvis folk vil fremstille en hund der er fake er det vel deres problem...

Iøvrigt tror jeg folk skal passe lidt på har lidt på fornemmelsen at når(nogle) folk ser et billede der ikke lige er perfekt så den fake....
    Det kan være et dårligt billede eller kamara
    Det kan være at det er scannet ind på pc'en med en knap så god scanner.

Tænk på hvis der sidder et barn som nævnt og vil have sin hund ind og den får så mange afviser point, Det sku synd....

• #5   7. nov 2004 Er der bare mig eller tager folk herinde tingene LIDT for alvorligt!!??
    Helt ærligt, så fortjener ALLE hundeejere da at kunne vise deres stoltheder frem.
    Ingen er mere vigtige end andre.
    Lad dog alle hunde kom ind, og hvis ikke i kan lide nogle af dem så lad være med at give dem karakterer men lad dem i det mindste komme ind så de HAR chancen for at vise deres hund/hunde frem

• #6   7. nov 2004 Min blev afvist flere gange. Havde ikke så mange billeder på i starten og så meget tekst. Måske derfor. Vil tro man var bange for jeg var fake.

Laila

• #7   7. nov 2004 Øh jeg har nu også kun et enkelt billede af gizmo som hvalp og det er ikke halvdårligt, men meget dårligt. Og øh en hel video - men det nytter jo ikke her ;o)

Laila

• #8   7. nov 2004 Rikke: Hørt - og er af samme mening.
    Hvis man er så skide stolt af ens hund er den vel mere
    end et par ord værd!
    At billeder er sløret osv betyder intet for mig - og at teksten er lidt vrøvlet er ligeså - men flere har skrevt 2 ord og det var det. Så ser det ud for mig de ikke har den store interesse eller hunden er FAKE.

• #9   7. nov 2004 hmm
    havde ikke lige taget højde for tyveri af billeder... ville nok heller ikke syntes om at nogle kopierede billeder fra min hjemmeside og udstillede dem på et sted som her...

men min mening er bare at man skal være lidt mere sikker i sin sag inden man angriber andres hunde som en fake hund...

ellers kan jeg godt følge det der er blevet sagt og er også enig.

• #10   7. nov 2004 Jeg synes heller ikke man skal være ligeglad og slet ikke med at nogle stjæler andres billeder for at lægge dem ind her. Men bare at man ikke er for hurtigt ud med rivejernet ( Ik Karin :o))) ) var selv tæt på ikke at komme ind pga. 2 billeder og 2 hunde med de samme bokstaver i deres navn og jeg fattede ikke en fis.... Men måske man kunne løse problemet ved at man skulle lægge nogle flere billeder ind for at komme ind. Jeg kan nu heler ikke rigtig forstå det der point system, har nogle gange budt velkommen, hvor der har stået feks. 18 point og når jeg så har givet mit står der måske 38 p. ??? og hvis det med at man kan få folk ud herfra igen ellers virker ( hvad jeg ikke tror det gør) kunne man hurtigt få dem ud som ikke opføre sig ordentlig herinde .

• #11   7. nov 2004 Gitte: Mht pointsystemet, så kan man opnå 13 stemmer, hvis man har vundet et antal udfordringer. Derfor er der ikke så langt til de påkrævede 50 points for enten at blive optaget eller afvist.

• #12   8. nov 2004 Jo Gitte! :o))))
    Sorry!

• #13   8. nov 2004 Tak for oplysningen Sunette, det vidste jeg ikke, mærkeligt system.

• #14   8. nov 2004 Og Karin... Du skulle bare lige mobbes lidt, fordi dine skøre hunde vinder over mine vidunderlige damer med skæg :o)))

• #15   8. nov 2004 Gitte: Sorry - skal nok lade være med at barbere dem en anden gang! :o)

• #16   8. nov 2004 Karin : Jeg forstår godt hvad du mener :o)).... Den eneste der trænger til en barbering må jo være Trine, de andre skallede spøgelser er der jo ikke meget hår på og dig har jeg jo aldrig set he he... nej undskyld ho ho det er jo snart jul :o)))))))))))))))

• #17   8. nov 2004 Jamen hvis det skal være på den måde så ønsker jeg mig bare en ladyshaver til jul!!! Sgu!!!

• #18   8. nov 2004 Karin er du nu sikker på det skal være en LADYshaver, med det sprog du fører :o)))

• #19   8. nov 2004 Har du måske nogen sinde hørt om en MANDYshaver!!
    Spør bare :o)))))))))))))))))))))))))))))))))))) LoLoLoLL

• #20   10. nov 2004 hey sorry jeg var så hurtig med min sort/hvide mening for jeg kan egentlig godt se jeres pointe.
    Så fair nok hvis de ER fake at man stemmer dem imod.
    For der ville jeg jo også som det er sagt herinde mene at folk der har en hund/hunde burde kunne skrive lidt mere end 2 ord om den/dem.

Kommentér på:
Fatter det ikke

Annonce