overfaldet igen igen øv øv {{forumTopicSubject}}
Øv øv så skete det igen at min hund blev overfaldet af to løse hund der kom inde fra en have. Det er ret irriterende og ikke særlig sjovt når man kommer gående med barnevogn og hunden i snor og denne gang blev min kæreste også bidt af den ene af de løse hunde da han ville skille dem ad. Det er nu sket tre gange på 1 uge så jeg tør snart ikke gå nogen steder med ham.
Loui elsker andre hunde men jeg kan godt forstå hvis han en dag bliver træt af at der kommer hunde rendene ud fra haverne og går til angreb på ham. Det er lige som om det er i orden når det er en så kaldt kamphund der kommer i snor, det er ikke så underligt at mange af dem bliver biske når andre ejere ikke overholder at have deres hunde i snor eller ordentligt indhegnet.
Ville bare lige komme ud med mine fustration
feb 2005
Følger: 5 Følgere: 5 Hunde: 3 Svar: 15
sep 2004
Følger: 36 Følgere: 35 Hunde: 2 Emner: 289 Svar: 2.462
nov 2007
Følger: 13 Følgere: 12 Hunde: 1 Emner: 90 Svar: 1.693
jan 2007
Følger: 13 Følgere: 12 Hunde: 2 Emner: 345 Svar: 2.135
Bliver altså også selv død forslrækket når jeg går med hundene og der pludselig er en hund der gør på den anden side af hegnet og farer rundt..
men synes du skal melde det hvis ikke du har gjort det.
nov 2005
Følger: 41 Følgere: 40 Hunde: 2 Emner: 383 Svar: 11.304
Håber du har anmeldt det
sep 2006
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 8 Svar: 112
mar 2007
Følger: 37 Følgere: 34 Hunde: 1 Emner: 74 Svar: 1.103
- min far kom også gående forleden med ders hund, og så pludselig en boxer springe frem og overfalde en vi kender der kom gående med hendes lille chi, og hun når lige at få chi'en op og boxeren bliver ved at hoppe op for at bide den, og min far råber på hunden og den ænser ham sle tikke! så han går over og skubber til den og tager fat i nakken, men den har kun øje på den chi, så (ja noglge overflader mig nok nu,) men han sparker den i maven, for nu er både hund og dame blevet bidt et par gange, og den er ligeglad, så tager min far snoren og slår juhnden med.. og i samme øjeblik kommer en bil ind til siden og åbner døren, og hunden hopper ind og hun skynder sig at køre.. de nåed ikk at få noget nummer eller noget på bilen.. men den unge tøs køre bar... ihh!!
(undksyld pernille skulle bare lige have luft for min vrede ...)
sep 2006
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 8 Svar: 112
jul 2007
Følger: 1 Følgere: 22 Hunde: 3 Emner: 92 Svar: 10.992
Sikken en nuttet seng din lille hund har...... hvor har du dog fundet den..... den er næsten magen til den JEG sover i.....*GG*
apr 2007
Følger: 12 Følgere: 11 Hunde: 1 Emner: 51 Svar: 197
aug 2006
Følger: 13 Følgere: 13 Hunde: 4 Emner: 3 Svar: 3
apr 2006
Følger: 5 Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 5 Svar: 11
Det er to forskellige ejere og jeg har tænkt mig at politi anmelde dem næste gang for man bliver altså utryg og vi kan ikke komme andre veje da det er naboer og nabos nabo.
Men det er nemlig rigtig irriterende når man står der med en hund der bliver angrebet og som er i snor og så kommer ejerne ikke en gang og hjælper - det er da det mindste de kunne gøre.
Den ene kom ejeren ud det var den der bed min kæreste og hun fortalte at grunden til hendes gjorde det var fordi den selv var blevet overfaldet som unghund - men det kan jeg jo ikke rigtig bruge til noget......
overfaldet igen igen øv øv