{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
708 visninger | Oprettet:

overfaldet igen igen øv øv {{forumTopicSubject}}

Øv øv så skete det igen at min hund blev overfaldet af to løse hund der kom inde fra en have. Det er ret irriterende og ikke særlig sjovt når man kommer gående med barnevogn og hunden i snor og denne gang blev min kæreste også bidt af den ene af de løse hunde da han ville skille dem ad. Det er nu sket tre gange på 1 uge så jeg tør snart ikke gå nogen steder med ham.
Loui elsker andre hunde men jeg kan godt forstå hvis han en dag bliver træt af at der kommer hunde rendene ud fra haverne og går til angreb på ham. Det er lige som om det er i orden når det er en så kaldt kamphund der kommer i snor, det er ikke så underligt at mange af dem bliver biske når andre ejere ikke overholder at have deres hunde i snor eller ordentligt indhegnet.

Ville bare lige komme ud med mine fustration

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  overfaldet igen igen øv øv
  • #1   9. mar 2008 Det er vel meldt til politiet?

• #2   9. mar 2008 Skete der noget med Loui? og blev din kæreste bidt alvorligt?!

• #3   9. mar 2008 Synes det er noget svineri,at folk ikke har styr på deres hunde...

• #4   9. mar 2008 kan jeg godt forstå..
    Bliver altså også selv død forslrækket når jeg går med hundene og der pludselig er en hund der gør på den anden side af hegnet og farer rundt..
    men synes du skal melde det hvis ikke du har gjort det.

• #5   9. mar 2008 Jamen dog....stakkels vaps...3 gange på en uge er da vildt. Var det de samme hunde som de andre gange ?
    Håber du har anmeldt det

• #6   9. mar 2008 Kan være ret provokerende for mange hunde hvis man går tæt forbi deres teritorie, ikke for at retfærdig gøre det, for man bliver nød til at have set det for at kunne vurdere det. Men der er også mange der lige lader deres hund rende en lille meters penge ind i ens indkørsel, der opstår samme problem hvor de bare ikke kan forstå hvorfor og at ens hund er åh så aggressiv. Siger ikke jeres gjorde sådan, overhoved, har jo ikke set hva der er sket (:

• #7   9. mar 2008 hvis i så hvillken have de kom fra, kontaktede i så ikk ejerne af hundene? og så anmletde det.. min tolmodighed var sluppet op allerde anden gang!

- min far kom også gående forleden med ders hund, og så pludselig en boxer springe frem og overfalde en vi kender der kom gående med hendes lille chi, og hun når lige at få chi'en op og boxeren bliver ved at hoppe op for at bide den, og min far råber på hunden og den ænser ham sle tikke! så han går over og skubber til den og tager fat i nakken, men den har kun øje på den chi, så (ja noglge overflader mig nok nu,) men han sparker den i maven, for nu er både hund og dame blevet bidt et par gange, og den er ligeglad, så tager min far snoren og slår juhnden med.. og i samme øjeblik kommer en bil ind til siden og åbner døren, og hunden hopper ind og hun skynder sig at køre.. de nåed ikk at få noget nummer eller noget på bilen.. men den unge tøs køre bar... ihh!!
    (undksyld pernille smiley skulle bare lige have luft for min vrede smiley ...)

• #8   9. mar 2008 Hvis andre lader deres hund rende hen til min starter jeg med at sige nej til hunden, hvis den fortsætter får den et spark. Så må ejeren blive forarget hvis det er det, de kan jo bare kalde deres hund til sig, men vel også hellere det end at min gå i flæsket på den..

• #9   9. mar 2008 .::HundeBanden::.. *

Sikken en nuttet seng din lille hund har...... hvor har du dog fundet den..... den er næsten magen til den JEG sover i.....*GG*

• #10   9. mar 2008 Stakkel....

• #11   9. mar 2008 Jeg havde aflivet dem på stedet !!! og havde jeg fundet frem til ejeren så fik han eller hun sku samme tur et ordentlig omgang klø..................... på det punkt går jeg ind for selvtægt ..... folk skal ikke have hund hvis ikke de kan styre dem .. og det er som regel ejeren den er galt med som ødelægger deres hund det bedste i mit hovede er at aflive dem på stedet hvis de angriber nogen af mine hunde .og give ejeren en tur selv også...

• #12   10. mar 2008 Jeg blev også rasende og chokeret og heldigvis skete der ikke noget med min kæreste men jeg kan ikke lade være med at tænke på hvis min dreng havde gået ved siden af.... og hvis der var sket Loui noget.
    Det er to forskellige ejere og jeg har tænkt mig at politi anmelde dem næste gang for man bliver altså utryg og vi kan ikke komme andre veje da det er naboer og nabos nabo.
    Men det er nemlig rigtig irriterende når man står der med en hund der bliver angrebet og som er i snor og så kommer ejerne ikke en gang og hjælper - det er da det mindste de kunne gøre.
    Den ene kom ejeren ud det var den der bed min kæreste og hun fortalte at grunden til hendes gjorde det var fordi den selv var blevet overfaldet som unghund - men det kan jeg jo ikke rigtig bruge til noget......

Kommentér på:
overfaldet igen igen øv øv

Annonce