{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
435 visninger | Oprettet:

Måske er det muligt?! hvem ved?! {{forumTopicSubject}}

Jeg vil gøre alt for min hund, og det jeg virkelig gerne vil gøre for hende er at finde hendes søster, da jeg hentede mitzi for godt 4 måneder siden havde hun en søster og de legede og det hele, de var bare så søde sammen selvfølgelig, det er helt ubeskriveligt at forklare hvordan de så ud sammen, man kunne bare se at de elskede hinanden, og de gik altid op og ned af hinanden. Men jeg tror desværre jeg får meget svært ved at finde hendes søster, det eneste jeg ved om hende er at: Hun er en meget lille yorkshire terrier, ligner mitzi på en prik, hed luna da hun blev solgt og har hørt at køberne bor på fyn, godt nok bor jeg i Aalborg men jeg er villig til at tage til fyn for at de kunne mødes igen (selvfølgelig hvis de er med på den) Men der er vel ikke nogen der kender nogle på fyn som har en yorkshire terrier som ligner mitzi, og muligvis kan være hendes søster... jeg ved godt at det bliver meget svært, og måske finder vi hende aldrig.... Men har holdt dette inde så længe da jeg ikke troede på at det kan lade sig gøre, men verden er jo lille så hvem ved, måske kender du ejeren, eller kender en som kender en?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Måske er det muligt?! hvem ved?!
Kommentér på:
Måske er det muligt?! hvem ved?!

Annonce