807 visninger
|
Oprettet:
Måske hjælper det :) {{forumTopicSubject}}
Hej
Jeg har igen skrevet til bestyrelsen vedr at have hund i ejendommen.
Da der sidste år da jeg skrev et brev til dem kom stor diskusion om det.
Så jeg håber virkelig det lykkedes denne gang.
Ville bare lige dele min glæde over at jeg har skrevet et brev til dem igen, da jeg synes det her brev er blevet virkelig godt
Selv om jeg kun er 13 år er brevet ikke bare at jeg vil have hund kan vi ikke få hund.
Som nok nogle ville tro.
Men hvis i vil høre lidt om hvad jeg har skrevet så skriv det lige i kommentaren på dette indlæg
Synes nemlig selv det er blevet meget godt.
Hav en god fredag aften og weekend HG
dec 2013
Følger: 83 Følgere: 69 Hunde: 2 Emner: 199 Svar: 8.919
apr 2013
Følger: 6 Følgere: 4 Hunde: 1 Emner: 58 Svar: 348
Og om at der er nogle som har kat i ejendommen uden de må hvorfor de så godt må det?
Og noget med at jeg gerne vil være hundetræner, og at det ville hjælpe utrolig meget i min fremtid at få hund.
Og at jeg har været hundelufter siden jeg var 8 år.
Jeg har skrevet noget om at der kunne være nogle regler for at have hund.
Og at jeg er villig til at hjælpe hvis der er nogle familier der har problemer med deres hunde, fx hvis den gør, og ikke kan være alene hjemme.
Så ville jeg sagtens kunne hjælpe.
Og så mangler jeg noget indput fra min veninde som også bor i ejendommen og også gerne vil have hund.
dec 2013
apr 2013
Sidste gang jeg sendte et brev der var de til møde en uge efter og der fik de snakket virkelig godt igennem.
Men tusind tak
dec 2013
feb 2014
Følger: 5 Følgere: 168 Hunde: 3 Emner: 683 Svar: 6.010
For hvis ikke, er du parat til at sladre om at *nogen* holder kat, er du så også parat til at disse *nogen* bliver vrede på dig og din familie ?
For det kan nemlig godt blive en skidt konsekvens du kan få ud af netop lige det, så et eller andet sted synes jeg du skulle stryge det med at *nogen* holder kat uden tilladelse.
apr 2013
Og så er der også nogle andre men bestyrelsen ved godt der er nogle familier der har katte
Måske hjælper det :)