{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
807 visninger | Oprettet:

Måske hjælper det :) {{forumTopicSubject}}

Hej
Jeg har igen skrevet til bestyrelsen vedr at have hund i ejendommen.
Da der sidste år da jeg skrev et brev til dem kom stor diskusion om det.
Så jeg håber virkelig det lykkedes denne gang.

Ville bare lige dele min glæde over at jeg har skrevet et brev til dem igen, da jeg synes det her brev er blevet virkelig godt smiley

Selv om jeg kun er 13 år er brevet ikke bare at jeg vil have hund kan vi ikke få hund.
Som nok nogle ville tro.

Men hvis i vil høre lidt om hvad jeg har skrevet så skriv det lige i kommentaren på dette indlæg smiley

Synes nemlig selv det er blevet meget godt.

Hav en god fredag aften og weekend HG smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Måske hjælper det :)
  • #1   21. mar 2014 Hej jeg vil gerne høre hvad du har skrevet i brevet smiley

• #2   21. mar 2014 Jeg har skrevet noget om Louis (tidl hund jeg passede)
    Og om at der er nogle som har kat i ejendommen uden de må hvorfor de så godt må det?
    Og noget med at jeg gerne vil være hundetræner, og at det ville hjælpe utrolig meget i min fremtid at få hund.
    Og at jeg har været hundelufter siden jeg var 8 år.

Jeg har skrevet noget om at der kunne være nogle regler for at have hund.

Og at jeg er villig til at hjælpe hvis der er nogle familier der har problemer med deres hunde, fx hvis den gør, og ikke kan være alene hjemme. smiley
    Så ville jeg sagtens kunne hjælpe.
    Og så mangler jeg noget indput fra min veninde som også bor i ejendommen og også gerne vil have hund.

• #3   21. mar 2014 Asta Jeg syntes det er godt det du har skrevet Jeg kan kun håbe for dig at det hjælper Desværre er der mange steder i lejeboliger man ikke må ha hund men jeg syntes da at du skal prøve om det ikke hjælper De kan jo sætte nogle regler op omkrin det at måtte holde hund Så held og lykke med det smiley

• #4   21. mar 2014 Tusind tak Inger N det betyder virkelig meget for mig at få ros for det her brev, og jeg ville da inderligt håbe at det hjælper.

Sidste gang jeg sendte et brev der var de til møde en uge efter og der fik de snakket virkelig godt igennem. smiley
    Men tusind tak

• #5   21. mar 2014 Held og lykke med det Asta jeg krydser fingre på at det må gå godt smiley

• #6   21. mar 2014 Det eneste minus jeg har, er at du åbenbart ved nogen har katte, er det noget viceværten ved noget om ?
    For hvis ikke, er du parat til at sladre om at *nogen* holder kat, er du så også parat til at disse *nogen* bliver vrede på dig og din familie ?

For det kan nemlig godt blive en skidt konsekvens du kan få ud af netop lige det, så et eller andet sted synes jeg du skulle stryge det med at *nogen* holder kat uden tilladelse.

• #7   21. mar 2014 Jo bestyrelsen ved godt at der er nogen der holder kat, en af dem sagde at de holdte kat til sidste bestyrelses møde, da hun selv sidder i bestyrelsen.
    Og så er der også nogle andre men bestyrelsen ved godt der er nogle familier der har katte smiley

Kommentér på:
Måske hjælper det :)

Annonce