{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.128 visninger | Oprettet:

Han sparkede min hund! :'o( {{forumTopicSubject}}

Ja nu kommer jeg så tudende hjem fra gå tur med Princess... Vi var i parken hvor hun altid er løs (måske dumt i offentlg park). Vi løb og legede og jeg fik taget en masse billeder, og en mand går forbi og hun kun lige kigger efter ham. Derfor fortsætter vi legen og lidt efter kommer en mand og dame gående lige i mod os mens vi kaster bold, som om de gerne vil hilse... Princess smider så bolden og går langsomt hen i mod dem hvor damen springer tilbage og han flyver frem og sparker hende i hovedet så hun pev og råbte "Så styr da den møg køter!" Hun gjorde intet stod bare den meter væk og logrede, tog selvfølge hende til mig og i snor og gik så tudende hjem mens jeg fik råbt en masse skælds ord efter dem...

Er bare så rasende og sidder tudende og skriver dette! Men hvis man ikke kan lide hunde er der jo ingen grund til at gå direkte mod os, måske man kunne sige lidt på afstand at jeg godt må tage hende i snor da de ikke bryder sig om det... Det er en meget lille park og der er ofte mange hunde og der er et hundetoilet, som om det er til at have hunden i... Men skulle lige af med min vrede!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Han sparkede min hund! :'o(
Kommentér på:
Han sparkede min hund! :'o(

Annonce