{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
727 visninger | Oprettet:

Han sparkede sin hund! {{forumTopicSubject}}

Ja, var ude at gå en aftentur med Micci.
Vi går rundt i et sving, og lige foran os kommer en ung mand med en boxer. Strammer snoren, og kommanderer Micci om på min venstre side. Det samme gør manden. Boxeren kryber forbi. Da vi har passeret dem, kigger jeg mig lige over skulderen, tids nok til at se manden sparke hunden over forbenet.

Jeg var lige ved at sige noget til ham, men han var forbi, og ville ikke til at starte en konflikt.

Synes bare det er ufatteligt, at folk mener at det er en opdragelse der virker!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Han sparkede sin hund!
  • #1   28. sep 2008 Vi har såmænd prøvet det hos dr. dyr. Min mand var gået ud med Kanto og jeg kom så lidt bagefter. Ind kom en ældre herre med en rigtig sød lab, fordi den lige ville hilse på mig fik den et rigtig HÅRDT spark i hovedet. Du kan tro jeg tændte af, det gik ikke stille af. Sådan noget gider jeg simpelthen ikke se på. Sådan et dumt svin.
    Jeg brugte ingen "grimme" ord, men han var i hvert fald ikke i tvivl om, hvad jeg mente om ham. Og han fik også en skide balle af dr. dyr.
    Nogle mennesker skulle bare ikke have dyr.
    Men i din situation havde jeg nok også holdt min numd. For hvis jeg havde Kanto med og jeg begynder at kæfte op så puster han sig også op.

Kommentér på:
Han sparkede sin hund!

Annonce