Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af altanafskærmning 1.000 kr.
  • Fjerne overskydende jord, så det er plan med græsset 500 kr.
  • Hjælp til montering af skab 205 kr.
  • Bortkørsel og bortskaffelse af jord 1.000 kr.
  • Tilkobling af opvasker, vask og armatur 1.500 kr.
  • Skrue reol/lampe ned fra væg 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Pris på labrador
  • #1   26. feb 2008 Sandra -prisen ligger somregel på 6-7000 kr hos en DKK opdrætter. Men det kommer self an på linier osv.

• #2   26. feb 2008 ja for dem de opdrættere jeg har snakket med indtil nu vil have omkring 8500kr og det syntes jeg er lige i overkanten...

• #3   26. feb 2008 Sandra -kommer helt an på hvad du får for pengene jo. Men kan da lige linke til nogen jeg tror kan hjælpe dig i din søgen efter den rette hund.
    2 sek

• #4   26. feb 2008 Hmm jeg gav 5000 for Luna i 2003, så 8500 kr synes jeg er okay.. hvis det er en god opdrætter.

• #5   26. feb 2008 Michelle: Tak, vil da lige prøve at tage kontakt til dem engang ;o)

• #6   26. feb 2008 Jeanette: Jamen hvor meget "fulgte" der så med dengang?

• #7   26. feb 2008 7000-8000 er en ok pris, hvis det er fra en virkelig seriøs opdrætter og så skal det være inkl. hd/aa fotografering. Jeg mener ikke at en labrador skal koste 7000 bare fordi den er med DKK papirer, men det skal også være kvalitet.

Jeg gav i sin tid 7000 for Bertha.

Og Frida kostede også 7000. Hos begge avlere var fotograferingen inkl. Og sammen med Frida fik jeg en stor foderspand + 14 kg royal canin babydog + vacciner + bamse + kødben + hvalpe mappe + sutteklud + lille tæppe + aktivering legetøj (pyramiden)+ gummi kødben

• #8   26. feb 2008 Hmm hvad fik jeg..

Jeg fik en pose foder (2 kg tror jeg), stamtavle, et stykke legetøj (som hun stadig har) og det var vist det.

Jeg var på besøg derude da hvalpene var 3, 5 og 7 uger gamle..

Hvad mere vil du have med?

• #9   26. feb 2008 Jeanette og Theresia:
    Ja så kan jeg godt se det egentlig er en ok pris, dem jeg har snakket med, følger der også 6 ugers hvalpekursus og en sæk fodder med, dyrlæge, ormekur osv osv med...

• #10   26. feb 2008 Jeg synes i hvert fald det viser at opdrætter er meget seriøs, hvis de har valgt at alle hvalpe SKAL fotograferes.....hvis det ikke bliver gjort, er det jo meget svært for avler at vide om de reelt laver nogle gode sunde hvalpe....fysisk.

• #11   26. feb 2008 Jeg forventer også at tage 8500 ,- for mine kommende hvalpe, men dette er også incl. alle udgifter ifbm. HD og AA-fotografering når hunden er 1-1½ år gammel.

• #12   26. feb 2008 Kirsten: jamen, de har vist allemulige markprøver, udstillinger osv. (har ikke så meget styr på alt det med prøver) og moren har HD A og Albuer 0, kan ikke lige huske med faren...

• #13   26. feb 2008 begge de opdrættere jeg har snakket med betaler for at hvalpen bliver fotograferet inden den er 18 måneder...

• #14   26. feb 2008 Husk at være opmærksom på at det ikke er nok at forældrene har A-hofter og 0 på albuerne for at sundheden er i orden. Det er mindst lige så vigtigt at resten af familien (halv- og helsøskende, forældres halv- og helsøskende osv. osv.) har en lav frekvens af arvelige sygdomme.

Hvis frekvensen af arvelige sygdomme i familien er høj, er det ligemeget at forældrene er fri, for så risikerer man stadigvæk en for høj frekvens af sygdomme.

Men det lyder super at de opdrættere du har snakket med sørger for HD- og AA-fotograferingen. Det er rigtig, rigtig godt når de gør det, så alle hvalpene bliver undersøgt, for det er den eneste måde at finde ud af om man er på vej i den rigtige retning med avlen.

• #15   26. feb 2008 Så synes jeg det er en fair pris..

• #16   26. feb 2008 Juelsgaard: Hvordan finder man ud af om der er for høj en frekvens i familien? er det noget opdrætteren ved?

• #17   26. feb 2008 Det kan man slå op på www.hundeweb.dk .

Hvis man har navn eller reg.nr. på hundene, så kan man slå op der.

Og så kan man gå ind på de forskellige hunde i stamtavlen og se deres afkomsstatestik mht. HD og AA og sammenligne med racens gennemsnit (som også står på hundewebben)

• #18   26. feb 2008 okey det vil jeg da gøre så... mange tak for hjælpen ;o)

• #19   26. feb 2008 Jeg gav 7000 for Samson, men jeg fik ingen tilbehør med smiley

Men han er også en smuksak med gode linier.... eller det siger de ihvertfald smiley

Kommentér på:
Pris på labrador

Annonce