817 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

uansvarlig hundeejer uansvarlig hundeejer

Er helt rystet. Jeg kom gående med Fuji, og pludselig kom der en gravhund løbende ud af en indkørsel ud på fortorvet, og snapper ud efter Fuji. Jeg måtte løfte den 23 kg. hund op anden gang, så gravhunden ikke fik fat. SÅ kommer ejerne ud, og giver deres gravhund en ordenlig lusing, og siger at næste gang kan den få en i rumpen.. Jeg står bare i chock og ligner et spørgsmåltegn.
Så sætter Fuji sig, hvor manden siger at han tør næsten ikke at lade dem lege, fordi Fuji så er en amstaff. Ja selvfølgelig havde jeg da også ladet dem lege.. ARGG.. Det der ærger mig, var at jeg bare frøs i situationen, og kunne ikke sige noget. Jeg ville gerne have skældt dem ud, men var bare nervøs.. Jeg tænker også bare, at det er godt at Fuji accepterer ande hunde, fordi ellers havde deres gravhund sikkert ikke haft det så godt, hvor jeg selvfølgelig ville få skylden.

- Har i været ude for nogle lignende situationer, hvor i reagerede anderledes end i egentlig ville?
på forhånd tak

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Maling af køkkenvæg 500 kr.
  • Opsætning af spots 400 kr.
  • Scooter hjælp start 915 kr.
  • Fjernet glasvæg 2.500 kr.
  • Havearbejde 500 kr.
  • Opsætning af 3 svæve hylder 950 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  uansvarlig hundeejer
  • #1   25. feb 2008 Kender det godt.. Da jeg for noget tid siden var ude med Baloo kom en ældre mand gående med sine to små mærkelige hunde.. men altså han lader så den ene af dem gå hen mod baloo og da han så vil snuse til den lille bider den ud efter ham.. Så tænker man bare hvorfor f*nden lader du din hund komme i nærheden af andre når den bider!!!

• #3   25. feb 2008 Er helt rystet over at noglæe er så dumme, og så ligefrem slår hunden bagefter. Ja det skal da nok hjælpe.. fjolser..

• #4   25. feb 2008 nogen mennesker er mærkelig men forresten flot navn din hund har hi hi

• #5   25. feb 2008 min bedstemor her en nabo som har en stor hund som tit løber løs og hver gang den ser min bedstemors chihuahua løber den hen og gør og ejeren siger bare at hun skal sætte ham ned så de kan lege. men så en dag da hun var ude og lufte ham, kom den store hund løbene og bed ham og den har også skambidt en anden hund

• #6   25. feb 2008 Næ jeg tænder altid fuldstændig af.

Kommentér på:
uansvarlig hundeejer

Annonce