{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
782 visninger | Oprettet:

min hund lejer {{forumTopicSubject}}

hej alle. jeg har jo lige fået anna.
jeg har jo milla i forvejen og det komme meget godt ud ad det med ´henanden,
MEN anna jæger milla rundt i hele huset med en knorene lyd, og milla rejerser sine børster i nakken,
men øre og hale ser hun glad ud.

så jeg kan ikke finde ud af om jeg skal skille dem ad og sige fy til anna eller om det bare er leg.

altså når vi lejer med milla knore hun også men det gør hun bare når hun hygger sig,


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  min hund lejer
  • #1   11. feb 2008 nå ja og anna bider alt og alle og det går pisse ondt.
    ved godt at hun er ved at få tænder, men hund har en kæmpe mund og kan stortset bider over min arm. må jeg godt skelde hunde ud, hun er kun 8 uger


  • #2   11. feb 2008 joe bider også meget, vi siger nej til ham og giver ham et stykke af sit legetøj som han gerne må bide i, og roser ham når han så bider i den i stedet for. bliver han ved med at vil bide i os istedet for, siger jeg igen nej og sætter ham et stykke væk fra mig.

  • #3   11. feb 2008 Jeg tror det bedste er at de selv finder ud af det. Milla skal nok sætte hende på plads hvis det blier for meget for hende... Ellers kan du risikerer at de ikke kan finde ud af det uden din hjælp... Det er bedre Anna lærer at Milla ikke finder sig i alt... og hunde lærer bedst af andre hunde. :o))

  • #4   11. feb 2008 hmm lad dem lege. og lad dem finde ud af hvem der er bossen uden at blande dig... self hvis du kan se at nu går det galt må du godt skille dem ad. men ellers lad dem være.

    med hensyn til anna, hmm hyl så højt du kan og vend ryggen til hende, det er hvad hendes mor og søskende ville gøre hvis hun blev for vild og bed hårdt. det virker rigtig godt. hun finder hurtigt ud at når hun bider for voldsomt så slutter legen brat... held og lykke med det..


  • #5   11. feb 2008 Betina G

    hold da op. det har du rat i. hun her lige sidder og bidt i min fod, så hyldede jeg, hun så lidt sjov ud men hun er da stoppet


  • #6   11. feb 2008 Betina: Jeg har aldrig hørt hundemor hyle hvis en af hvalpene bider hende (jo self søskende gør det) ... men jeg har til gengæld set at hundemor "pinner" dem over næsen i hendes opdragelse.... :o) MEN jeg har jo heller ikke set alt. *s*

    Bare lige et sidespring. :o))


  • #7   11. feb 2008 det gør hun nemlig hehe hun forstår dig jo også tydeligt når du snakker hundsk til hende smil..

    Heidi-pitt. har du da ganske rat i, en lille skrive over sig fejl. hehe, smil



  • #8   11. feb 2008 Betina: Kender jeg ALT for godt. *GG*

  • #9   11. feb 2008 Ja det går så hurtigt.. og så er det jo os morgen hehehe

  • #10   11. feb 2008 Betina: Bare jeg kunne bruge den undskyldning hele dagen så..... *GG*

  • #11   11. feb 2008 Nadia: Held og lykke med de to vapser.... Er sikker på Milla nok skal få fortalt Anna hvornår det er nok. :o))

Kommentér på:
min hund lejer

Annonce