437 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

Rigtige venner.. Rigtige venner..

Hejsa alle sammen.

Jeg skal lige have noget luft her. så læs hvad jeg skriver eller lad vær smiley

Kira inviterede alle pigerne fra hendes klasse herud nytårs aften osv. og hun var så glad for hun kunne holde en fest ude ved os kun for tøserne det hele er også fint osv.. men et par dage inden nytårs aften får ALLE pigerne pludselig et tilbud om at kmome til en anden fest nytårs aften. sjovt nok får kira ikke det tilbud..nå nytårs aften går og så her igår tog hun på hyttetur med hendes klasse. så ringer hun kl 2 inat til mig og er rigtig ked af det og jeg spørger selvf. hvad der er galt. så er det fordi de har fået noget at drikke og en af hendes "Veninder" har talt over sig og sagt til kira at grunden til de ikke kom nytårs aften var at de er bange for kali :S jeg blev lidt småsur for kali er da helt ding når der kommer gæster det ved jeg da godt men hun falder jo ned igen. man kan jo fandme gå hen til kali med en flæskesteg i lommen uden hun gør dig noget.... jeg blev godt nok skuffet på hendes såkaldte venner :S

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fejlfinding og reparation af kabel 1.000 kr.
  • Bundventil skiftes i vask 400 kr.
  • Sæt vaskemaskine til (el) 500 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • elektriker 600 kr.
  • Mounting of TV on wall 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Rigtige venner..
  • #1   9. feb 2008 Kan de sgu da ikke være bekendt!

Der er vist ikke meget "rigtige venner" i de tøser.

• #2   9. feb 2008 mon ikke det bare er en dum undskyldning at bruge hunden som grunden for at de hellere ville et andet sted....

• #3   9. feb 2008 øv det kan de da ikke være bekendt smiley kan godt forstå at kira er ked af det. Hvor er det synd. Spørgsmålet er bare om det er en dårlig undskyldning fra deres side, eller hvad det er. De kunne da ha sagt det fra starten så i kunne have fundet en løsning sammen.
    Forstår ikke man kan være bange for sådan en skøn hund. Men vi er jo alle forskellige.
    Bare underligt at det var dem allesammen der er bange for den. :s

Folk kan sku være lede.

• #4   9. feb 2008 Ja.....sådan må du regne med at det er når man har hund......der er nogle mennesker der er bange for dem.....og især den race du ha,r er en som rigtig mange er bange for. Havde du slet ikke tænkt tanken før du sendte invitationen.....I kunne jo have skrevet at I var klar over problemet og tog hånd om det?
    'Jeg tror I kommer rigtig langt ved at tage "problemerne" i opløbet og desuden viser I jer som gode repræsentanter for omverdenen....

• #5   9. feb 2008 Hvis det er en "toneangivende" veninde der er bange for hunden kan hun hurtigt trække en masse andre væk fra sådan en fest.....
    Jeg har selv en veninde der er rædselsslagende for hunde......ved hvor handicappende det er.....

• #6   9. feb 2008 Jeg mener at veninden skulle have meldt klart ud hvad problemet var.....og at du og din datter skal snuppe en snak med hende og hendes forældre om det......

• #7   9. feb 2008 ej helt ærligt, hvorfor kunne de ikke bare ærlige over for hende i stedet for af pis hende op og ned af ryggen..?

• #8   9. feb 2008 Lise Ø : Min datter? smiley hehe det er skam min kæreste smiley

• #9   9. feb 2008 Sikke nogen møgtøser!!! Ellers nogen kønne piger du har.

• #11   9. feb 2008 En elendig undskyldning..

De tør da ikke sige sandheden - at de hellere ville noget andet.

Sådan er folk nogen gange, når de konfronteres..

• #12   9. feb 2008 Har prøver precis det samme, det er bare ikke spor fedt, når alle pludselig hopper fra.
    deres undskyldning var også hunden.
    Man føler sig totalt udenfor fællesskabet.
    Men som jeg sagde til mig selv, rigtige venner ville sige den rigtige grund til at de ikke kommer, og ikke komme med en lam undskyldning om at det er hunden de er bange for.

Men kan godt sætte mig i din kærestes sted, det er ikke spor fedt, lyt til hende og så bare støt hende, det var rigtig godt for mig.

• #13   9. feb 2008 Nåååå....det er sådan det hænger sammen......gad vide hvad der har fået mig til at tro det var børn der var tale om??????
    he he

Kommentér på:
Rigtige venner..

Annonce