{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.042 visninger | Oprettet:

Rigtige venner.. Gu var de ej ! {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen.

Ved ikke om i har prøvet det, men dem man troede var ens bedste venner ender med at vise at de ikke er det.
Jeg havde 6 RIGTIG gode veninder på et tidspunkt, vi var sammen flere gange om ugen alle sammen, og hyggede os lige så snart vi kunne. Vi har altid kunne snakke om alt, men så fordi man tager et valg, så har jeg knap nok snakket sammen i 2 år, og når jeg skriver til dem, for jeg ikke noget svar.
Og det gør mig så ked af det. Dem jeg delte alt med, delter jeg INTET med nu..
Jeg SAVNER så meget en god ven eller veninde jeg kan ringe til hvis jeg har brug for, eller skrive med, men det har jeg ikke..

Har i prøvet noget i samme stil?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Rigtige venner.. Gu var de ej !
  • #1   23. apr 2011 Jeg har prøvet noget af det samme. Havde en veninde som jeg snakkede med flare gange om dagen, vi sås næsten hver aften med vores hunde, jeg hjalp dem ofte med deres hunde. Men fordi min kæreste tog et forskert valg og vi blev nødt til at flytte ca 5 km, ses vi ikke mere. det er nu 2 år siden. øv bøv.

  • #2   23. apr 2011 Øv, det er bittert, men det viser bare, at de desværre
    ikke er værd at samle på ;(


  • #3   23. apr 2011 Ja desværre..
    Den person jeg tilbragte det meste af min skolegang med. Men person jeg snakkede med hverdag og flere gange om dagen!
    Hun kom på efterskole og forandrede sig, men det lykkedes os dog at løse det.
    Så for snart 2 år siden, begyndte jeg at komme sammen med en hun også kendte. Og den dag vi slog op valgte hun så hans parti smiley
    Vi har ikke snakket sammen siden, og hvis jeg møder hende, hilser hun ikke. Så hvad min eks har sagt at ting ved kun hun og ham smiley
    Syntes det er rigtigt trist, savner også den person jeg kunne fortælle alt.. Men jeg er kommet videre, da jeg ikke kan de det er mig der har gjort noget galt.


  • #4   23. apr 2011 Jeg har prøvet/prøver noget ala det samme. Jeg flyttede fra Jylland til Kbh for snart 4 år siden, og der flyttede jeg også fra mine to aller bedste veninder. Vi var kendt som "den dynamiske trio" gennem hele gymnasietiden.
    Efter jeg flyttede gik der bare skår i glæden, jeg var langt væk, en fik en kæreste som ikke var så velset, en fik en depression og sådan kørte det i lang tid. Til sidst fik jeg bare nok og nu har jeg skåret kontakten med min ene tidligere veninde væk. Det var simpelthen for svært at være så langt væk og ikke rigtig kunne gøre noget - og når jeg prøvede at hjælpe fik jeg altid en sviner over at jeg blandende mig. Så slut prut finale. Nu har vi ikke snakket sammen i et halvt år. Jeg er stadig bedste veninder med den ene og vi snakker ofte sammen - men "den dynamiske trio" er blevet til "den dynamiske duo".


  • #5   23. apr 2011 Man bliver bare nød til at tænkte: de er ikke værd at samle på. Ikke hvis man skal blive trist hver gang man tænker på dem. smiley
    Rigtige venner vil være der for en. Fx min "veninde" der lagde også sig egen skæbne ved:
    Den dag jeg slog op med min ex, kom han op og at hente sine ting - og det var skam min "veninde" der kørte ham hjem til mig, hun valgte at blive siddende i bile og siden de kørte har jeg hverken hørt fra nogen af dem. Og hvis jeg ser dem hilser de ikke men de nærmest flygter.. smiley
    Ikke vær at spilde tid på smiley


  • #6   23. apr 2011 Ja, det kender jeg alt for godt. Havde en veninde vi havde været veninder siden 4. klasse. så var der noget knas i hendes forhold til manden, og hvis jeg kontaktede hende, så fik jeg ingen svar...det er fair nok, at man tager et valg om at man ikke kan bruge folk i sit liv mere, men det mest retfærdige er da at fortælle hvorfor, især når man har været veninder så længe(22 år)...men tja, så er hun bare ikke det værd. og jeg savner hende ikke. og det er 2 år siden....

  • #7   23. apr 2011 Jep kender det alt for godt. Havde en virkelig god veninde. Vi lavede alt sammen og sås hver dag. Så flyttede jeg til Aarhus for at læse, og hun fik en kæreste, som bare var en nar og hun ændrede sig helt vildt. Vi blev uvenner, blev gode venner igen, og så gik der 2 uger, så fik jeg et brev fra hende, hvor hun "slog" op. Så havde hun blokkeret mig på Facebook, MSN, telefonen, så jeg ikke kunne kontakte hende og så gik den ellers med at fortælle historier om, hvor forfærdelig jeg var. Snotso. Jeg var ked af det i en måned, men nu kan jeg bare se, hvor sørgelig hun er, at hun ikke kunne finde ud af at have veninder OG en kæreste.

  • #8   23. apr 2011 Jeg har også prøvet det, men er kommet der til at hvis ik "de" gider at snakke med mig. Jamen så er de ik værd at samle på...
    Havde en veninde som det altid var mig der tog kontakt til, og hjalp hende rigtigt meget osv... SÅ siger hun en dag, at jeg aldrig har været der for hende og jeg opgav for let osv... Så gik der nogle år hvor vi ik snakkede, men så snakkede vi som der aldrig var sket andet... Tror i vi snakker idag, næ nej madammen gad da ik at tage kontakt det var altid mig igen. Aldrig om jeg gider den "tøs" igen, jeg har bedre ting at bruge min tid på...


  • #9   23. apr 2011 Det har jeg også oplevet. Jeg har bare valgt at acceptere, at vi er vokset fra hinanden.

  • #10   24. apr 2011 Ja mange gange. Men nu er jeg også sådan en person der er rigtig dårlig til at hænge i fortiden. Har ikke rigtig noget at snakke med mine gamle skolekammerater om, men elsker til gengæld at møde nye mennesker. Men hvis jeg udvikler mig/flytter så gør min vennekreds det som oftest også. Er super dårlig til at holde kontakt så har valgt at leve i nuet i stedet.

    Kan fortælle at det giver en utrolig indre ro. Man accepterer og kommer videre. Kan alligevel ikke genoplive dinosaurne :-)Men jo, man bliver da irriteret over en negativ situation i ens vennekreds, men som oftest orker jeg ikke at bære nag over det.


  • #11   24. apr 2011 Aldrig! har altid haft mine to dejlige veninder - alle andre kommer og går-men har kendt de andre gennem børnehave/folkeskoletiden - og vi er stadig bedste venner - selvom vi af og til synes at de andre er nogle kraftidioter, og kan kalde hinanden for møgkællinger. Jeg bor i Viborg, én i Århus og en anden i KBH - og vi ses et par gange om året. - Det ville ikke gøre ondt, at miste dem, jeg snakker meget med nu - det ville bare være lidt træls!

Kommentér på:
Rigtige venner.. Gu var de ej !

Annonce