Rigtige venner.. Gu var de ej ! {{forumTopicSubject}}
Hej alle sammen.
Ved ikke om i har prøvet det, men dem man troede var ens bedste venner ender med at vise at de ikke er det.
Jeg havde 6 RIGTIG gode veninder på et tidspunkt, vi var sammen flere gange om ugen alle sammen, og hyggede os lige så snart vi kunne. Vi har altid kunne snakke om alt, men så fordi man tager et valg, så har jeg knap nok snakket sammen i 2 år, og når jeg skriver til dem, for jeg ikke noget svar.
Og det gør mig så ked af det. Dem jeg delte alt med, delter jeg INTET med nu..
Jeg SAVNER så meget en god ven eller veninde jeg kan ringe til hvis jeg har brug for, eller skrive med, men det har jeg ikke..
Har i prøvet noget i samme stil?
mar 2008
Følger: 11 Følgere: 10 Hunde: 1 Emner: 163 Svar: 544
dec 2004
Følger: 41 Følgere: 44 Hunde: 3 Emner: 643 Svar: 6.619
ikke er værd at samle på ;(
okt 2009
Følger: 16 Følgere: 15 Hunde: 1 Emner: 215 Svar: 1.402
Den person jeg tilbragte det meste af min skolegang med. Men person jeg snakkede med hverdag og flere gange om dagen!
Hun kom på efterskole og forandrede sig, men det lykkedes os dog at løse det.
Så for snart 2 år siden, begyndte jeg at komme sammen med en hun også kendte. Og den dag vi slog op valgte hun så hans parti
Vi har ikke snakket sammen siden, og hvis jeg møder hende, hilser hun ikke. Så hvad min eks har sagt at ting ved kun hun og ham
Syntes det er rigtigt trist, savner også den person jeg kunne fortælle alt.. Men jeg er kommet videre, da jeg ikke kan de det er mig der har gjort noget galt.
okt 2007
Følger: 16 Følgere: 15 Hunde: 1 Emner: 62 Svar: 640
Efter jeg flyttede gik der bare skår i glæden, jeg var langt væk, en fik en kæreste som ikke var så velset, en fik en depression og sådan kørte det i lang tid. Til sidst fik jeg bare nok og nu har jeg skåret kontakten med min ene tidligere veninde væk. Det var simpelthen for svært at være så langt væk og ikke rigtig kunne gøre noget - og når jeg prøvede at hjælpe fik jeg altid en sviner over at jeg blandende mig. Så slut prut finale. Nu har vi ikke snakket sammen i et halvt år. Jeg er stadig bedste veninder med den ene og vi snakker ofte sammen - men "den dynamiske trio" er blevet til "den dynamiske duo".
okt 2009
Følger: 16 Følgere: 15 Hunde: 1 Emner: 215 Svar: 1.402
Rigtige venner vil være der for en. Fx min "veninde" der lagde også sig egen skæbne ved:
Den dag jeg slog op med min ex, kom han op og at hente sine ting - og det var skam min "veninde" der kørte ham hjem til mig, hun valgte at blive siddende i bile og siden de kørte har jeg hverken hørt fra nogen af dem. Og hvis jeg ser dem hilser de ikke men de nærmest flygter..
Ikke vær at spilde tid på
nov 2006
Følger: 52 Følgere: 53 Hunde: 7 Emner: 184 Svar: 9.234
feb 2006
Følger: 4 Følgere: 33 Hunde: 1 Emner: 562 Svar: 13.224
aug 2006
Følger: 8 Følgere: 159 Hunde: 1 Emner: 311 Svar: 6.944
Havde en veninde som det altid var mig der tog kontakt til, og hjalp hende rigtigt meget osv... SÅ siger hun en dag, at jeg aldrig har været der for hende og jeg opgav for let osv... Så gik der nogle år hvor vi ik snakkede, men så snakkede vi som der aldrig var sket andet... Tror i vi snakker idag, næ nej madammen gad da ik at tage kontakt det var altid mig igen. Aldrig om jeg gider den "tøs" igen, jeg har bedre ting at bruge min tid på...
feb 2009
Følger: 21 Følgere: 30 Hunde: 5 Emner: 174 Svar: 7.694
jan 2010
Følger: 17 Følgere: 16 Hunde: 1 Emner: 119 Svar: 868
Kan fortælle at det giver en utrolig indre ro. Man accepterer og kommer videre. Kan alligevel ikke genoplive dinosaurne :-)Men jo, man bliver da irriteret over en negativ situation i ens vennekreds, men som oftest orker jeg ikke at bære nag over det.
apr 2007
Følger: 4 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 423 Svar: 3.419
Rigtige venner.. Gu var de ej !