{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
769 visninger | Oprettet:

hunde/katte pension {{forumTopicSubject}}

Jeg prøver lige igen:D vil gerne have alles meninger:) Og mange tak for dem jeg har fået:)

Jeg har i mange år nu været fanget af at ville starte min egen hunde/katte pension. Nu sidder jeg og leger med ideen om hvordan det skal være for at blive perfekt. Så er det jeg vil spørge jer alle om hvilke krav DU vil stille hvis din hund eller kat skulle passes??? Jeg er uddannet dyrepasser m. heste speciale, ejer selv to hunde, 4 katte, og 2 ponyer. Jeg har haft dyr i hele mit liv, både gnaver, hunde og katte og heste. Er meget interesseret i hunde psykologi, og har planer om når jeg kommer i gang med min pension og ta et hunde psykologi kursus, så jeg har meget mere at tilbyde kunderne) og så har jeg en meget naturlig og logisk omgang med dyr. Og sidst men ikke mindst så ELSKER jeg dyr, hvilket for mig er det vigtigste for at drive sådan et sted. Er klar over det er hårdt arbejde og et 24 timers job. Vil meget gerne høre jeres mening om min ide, og meget gerne fif til hvordan jeg kan gøre det helt perfekt... :o)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hunde/katte pension
  • #1   6. feb 2008 jeg vil lige prøve at skrive lidt om hva jeg har planer om at tilbyde i min hunde/kattepension:

-Store individuelle bokse, med egen udgang til løbegård.
    -Gulv varme i boksene.
    - Kurve, legetøj, klatretræ med i boksen.
    - egne ting kan medbringes
    - Kan medbringe eget foder, ellers fodres med pro-plan
    - fast dyrlæge tilknyttet
    - individuel aktivering af hunden
    - mulighed for flere hunde kan lege sammen, hvis ejer ønsker det, hundene blir sat sammen som det passer dem bedst
    - Stor legeplads, hvor der bliver leget med bold eller andet