{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
808 visninger | Oprettet:

pension {{forumTopicSubject}}

Jeg har i mange år nu været fanget af at ville starte min egen dyrepension, hvor der vil være plads til hunde, katte. Nu sidder jeg og leger med ideen om hvordan det skal være for at blive perfekt. Så er det jeg vil spørge jer alle om hvilke krav DU vil stille hvis din hund eller kat skulle passes??? Jeg er uddannet dyrepasser m. heste speciale, ejer selv to hunde, to katte, tre slanger og en pony. Jeg har haft dyr i hele mit liv, både gnaver, hunde og katte. Er meget interesseret i hunde psykologi, og har en meget naturlig og logisk omgang med dyr. Og sidst men ikke mindst så ELSKER jeg dyr, hvilket for mig er det vigtigste for at drive sådan et sted. Er klar over det er hårdt arbejde og et 24 timers job. Vil meget gerne høre jeres mening om min ide, og meget gerne fif til hvordan jeg kan gøre det perfekt... :o)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  pension
  • #1   21. jun 2007 jamen det ville vel være super optimalt hvis diu tog særlige hensyn til ejerens forskellige ønsker..
    Jeg ville fx aldrig sætte mine hunde i pension, da de der ikke ville få lov til at sove i sengen med menneskerne, det har det nemlig gjort fra den dag jeg fik dem. Forestiller mig mine små basser liggende i et bur og rystende af kulde.. åhh nej dog

Men det er da en dejlig ide, go for it;O)

• #2   21. jun 2007 Hmm... Ja...

De ting jeg sætter pris på ved vores hundepension:

- De fodrer med at godt foder (Olivers)
    - Hundene kommer ud tre gange dagligt, hvor man kan vælge, om det skal være med eller uden snor

- De har store indhegnede marker hvor hundene kan lege. Hvis det er en hund der ikke kan med andre kommer den ud alene og der er mulighed for at kaste med bold m.m.

- Prisen er fair