{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
808 visninger | Oprettet:

pension {{forumTopicSubject}}

Jeg har i mange år nu været fanget af at ville starte min egen dyrepension, hvor der vil være plads til hunde, katte. Nu sidder jeg og leger med ideen om hvordan det skal være for at blive perfekt. Så er det jeg vil spørge jer alle om hvilke krav DU vil stille hvis din hund eller kat skulle passes??? Jeg er uddannet dyrepasser m. heste speciale, ejer selv to hunde, to katte, tre slanger og en pony. Jeg har haft dyr i hele mit liv, både gnaver, hunde og katte. Er meget interesseret i hunde psykologi, og har en meget naturlig og logisk omgang med dyr. Og sidst men ikke mindst så ELSKER jeg dyr, hvilket for mig er det vigtigste for at drive sådan et sted. Er klar over det er hårdt arbejde og et 24 timers job. Vil meget gerne høre jeres mening om min ide, og meget gerne fif til hvordan jeg kan gøre det perfekt... :o)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  pension
  • #1   21. jun 2007 jamen det ville vel være super optimalt hvis diu tog særlige hensyn til ejerens forskellige ønsker..
    Jeg ville fx aldrig sætte mine hunde i pension, da de der ikke ville få lov til at sove i sengen med menneskerne, det har det nemlig gjort fra den dag jeg fik dem. Forestiller mig mine små basser liggende i et bur og rystende af kulde.. åhh nej dog

Men det er da en dejlig ide, go for it;O)

• #2   21. jun 2007 Hmm... Ja...

De ting jeg sætter pris på ved vores hundepension:

- De fodrer med at godt foder (Olivers)
    - Hundene kommer ud tre gange dagligt, hvor man kan vælge, om det skal være med eller uden snor

- De har store indhegnede marker hvor hundene kan lege. Hvis det er en hund der ikke kan med andre kommer den ud alene og der er mulighed for at kaste med bold m.m.

- Prisen er fair

- Gode store bokse med egen udgang.

- Det ligger uforstyrret ude på landet.

- Man kan kun afhente og bringe på bestemte tidspunkter. Så bliver hundene forstyrret mindst muligt.

• #3   21. jun 2007 Nåe ja..

- opvarmede bokse

- mulighed for at tage hundens eget legetøj og kurv med..

• #4   21. jun 2007 Hundekyndige ejere.. Jeg har fået mange gode råd om opdragelse og foder..

• #5   21. jun 2007 He he ! Tror ikke jeg kunne passe ret mange hunde af gangen , for manden og jeg har to af vores hunde som VIL sove hos os , og sæt dem man skulle passe osse ville være der ... Så kun man max passe to af gangen , for når vores fire alle har været i sengen er der bare ikke plads til flere... Fire hunde i sengen er MAX ... *SSS*

• #6   21. jun 2007
    Med fire skønne hunde ... - Ja det kunne godt blive et problem... :0)

• #7   21. jun 2007 Du skal nok have fat i din kredsdyrlæge og politiet, for der er visse regler der skal overholdes.
    Så skal du være moms registreret osv

Men som potentiel 'kunde' skulle der være gode store lyse, opvarmede, ventilerede, rene indendørs 'bokse', som er private, dvs ikke trådnet imellem hver hund, men en væg.

Der skal være fri adgang til udendørs løbegård, igen ikke trådnet mellem hver enkelt.

Der skal være tilknyttet en dyrlæge.

Der skulle tilbydes individuel aktivering man kan købe sig til ved siden af den daglige gåtur, eks. cykelture, sporsøg, bold leg eller hvad hunden nu syns er sjovt osv.

Der skal være afsat x antal tid til hygge, altså hvor hunden er i selvskab med mennesker, bliver striglet, nusset og i den stil, hver dag.

evt mulighed for at hunden kan komme i svømmehal.

Og selvfølgelig mulighed for at man som ejer selv medbringer kurv, aktiveringsting, foder, ben/guffere osv.

• #8   21. jun 2007 Miss.. du beskriver jo min arbejdsplads.. sss

• #9   21. jun 2007 - Fair pris..
    - At man selv bestemmer hvilket foder hundene skal fodres med, eller evt. selv kan tage noget med!
    - At hundene kommer ud tit, og får god motion.
    - At nogle leger med dem.
    - At de får både mad og drikke.. (Self ;D )
    - At man gerne må tage hundens kurv og legetøj med.
    - Pensionens ejer(e) Virkelig ved noget om hunde ;D

• #10   21. jun 2007 fed idé....
    giv hundene masser af ægte kærlighed......

• #11   21. jun 2007 ja alle mine krav er beskrevet, men jeg ville være meget ked af hvis min hund skal spise det fodre pensionen har, så hellere at man selv tager foder med til hunden, så man er sikker på at hunden får det den er vant til

• #12   21. jun 2007 ja lækkert mad... mange hunde gider nemlig ikke spise når de kommer på pension. og det er ikke fordi det er gammelt billigt mad de bruger... evt barf

Kommentér på:
pension

Annonce