{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
418 visninger | Oprettet:

Løbetider. {{forumTopicSubject}}

Jeg skal aflevere mine ferieønsker, og jeg skal have ferie når min tæve skal afsted til parring og når hund føder .
Men kors hvor er det altså svært at ramme rigtigt så lang tid i forvejen. Så hjælp, for jeg mangler mine gamle kalend. Går jeres tæve i løb når der er gået lige 6 måneder. Eller går de i løb næsten samme tid hver år om foråret.
Har haft en tæve tidligere kan jeg huske som altid gik i løb stort set samme dato i marts måned.
Så skriv så jeg kan få afleveret mine ønsker på fredag.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Løbetider.
  • #1   30. jan 2008 tjaaa, godt spørgesmål.

Jowina gik 5 måneder imellem hendes. Galia går et halv år mellem hendes, så det passer jo så også med at det er samme tid hvert år. sådan har Bianca haft det i hendes første 3 løbetider også, men fordi Galia gik i løb nu, er hun også gået i løb. Drøn irriterende da vi også skal have ferie til at tage til Sverige og parre.

• #2   30. jan 2008 Connie. Ja de går jo gerne i løb samtidig. Når du skriver at Jowina gik med 5 måneder i mellem. Er det så fra første dag i løbet eller ???

• #3   31. jan 2008 Jowina har aldrig haft en løbetid hvor man kunne stillle uret efter hende. de 5 måneder er sådan cirka men kunne da godt svinge en uge til begge sider.

men ja ellers tæller jeg fra første dag i løbet, når jeg skal beregne hvornår de starter næste løbetid.

Kommentér på:
Løbetider.

Annonce