{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  udstilling og løbetider
  • #1   1. jan 2010 Man må gerne (ihvertfald i DKK), om du så gør det er jo op til dig og din hund

Nogle hunde er lidt mutte og kontaksøgende når de er i løb, og i sådan et tilfælde ville jeg nok ikke gøre det.

• #2   1. jan 2010 ja man må gerne komme på udstilinger - der er ingen skrevne regler om det, etisk og moralsk skal man self tage hensyn til andre.

Jeg ku ALDRIG finde påa t give mine tæver bukser på.

Tilgengæld nyder jeg gladeligt hvis nogen har tæver i løb med, da mine hanner da langt hellere stilelr sig op når der dufter af løbetid - mans kal vel spille med musklerne.

Det er et spørgsmål om træning og tilvænning af begge køn!

• #3   1. jan 2010 Netop lucky jeg husker engang med chunta hvor vi udstillede og der var en som havde parkeret en løbsk tæve lige op af ringen.
    JEg ved godt man må men hvad er jeres holdning til det.
    Grunden til mit spørgsmål er at tala er lige kommet i løb og hvis de springer 6 måneder vil hun være løbsk til verdens udstillingen i Herning og jeg har sådan glæder mig til den udstilling har taget ferie fra arbejdet og alt muligt - så det er pisse ærgeligt. - Men jeg gider heller ikke være en som folk ser ned på eller skævt til fordi min tæve kommer med

• #4   1. jan 2010 Hov sussan du kommer med noget der... hannerne bliver jo mere lystne og vil gerne spille muskler. så det er jo ikke helt skidt..

Jeg vil altså indrømme at tala har bukser på når hun er indenfor og render rundt om natten når hun ikke kan være ved gulvtæpperne så tager vi dem af - men hun bløder temmelig en del

• #5   1. jan 2010 Jeg mener også man kan. Har selv haft en tæve med til udstilling i løbetid. En god ting er at give klafyl piller. der kom nogen med et par hanhunde og satte sig rigemelig tæt på, og efter lidt tid sagde vi at vi have en løbsk tæve med, det kunne de ikke forstå da deres hanner slet ikke reageret på det.

• #7   1. jan 2010 skriver lige de der klafyl piller op for det vil måske virke.

Nu må vi se hvad der sker men det kommer nok til at passe

• #8   1. jan 2010 God idé, de kan fås på alm. apotek. smiley

• #9   1. jan 2010 Jeg udstiller mine tæver selvom de er i løb, men forsøger selvfølgelig at tage hensyn til de andre udstillere.... Og gør det kun hvis ik tæven er mærket af sin løbetid...

Men ser ingen grund til at man ikke skulle udstille sin tæve blot fordi hun er i løb - man har betalt det samme som alle de andre, og pengene bliver jo ikke ligefrem refunderet....

Jeg har nu ik oplevet nogle sure miner over det.... Hannerne reagerede heller ik voldsommere end de så ofte gør på Micha på en alm dag...
    Nogle tæver har jo en tendens til altid at dufte godt og tiltrække hanhundene - skulle man så også holde dem hjemme ;O)

Kommentér på:
udstilling og løbetider

Annonce