963 visninger
|
Oprettet:
udstilling og løbetider {{forumTopicSubject}}
Jeg kunne godt tænke mig at høre jeres mening.
Kan man tillade sig at tage en tæve i løbetid med på udstilling?
aug 2006
Følger: 9 Følgere: 9 Hunde: 6 Emner: 168 Svar: 2.429
Nogle hunde er lidt mutte og kontaksøgende når de er i løb, og i sådan et tilfælde ville jeg nok ikke gøre det.
jan 2006
Følger: 30 Følgere: 29 Hunde: 9 Emner: 130 Svar: 1.258
Jeg ku ALDRIG finde påa t give mine tæver bukser på.
Tilgengæld nyder jeg gladeligt hvis nogen har tæver i løb med, da mine hanner da langt hellere stilelr sig op når der dufter af løbetid - mans kal vel spille med musklerne.
Det er et spørgsmål om træning og tilvænning af begge køn!
okt 2006
Følger: 45 Følgere: 40 Hunde: 5 Emner: 237 Svar: 1.655
JEg ved godt man må men hvad er jeres holdning til det.
Grunden til mit spørgsmål er at tala er lige kommet i løb og hvis de springer 6 måneder vil hun være løbsk til verdens udstillingen i Herning og jeg har sådan glæder mig til den udstilling har taget ferie fra arbejdet og alt muligt - så det er pisse ærgeligt. - Men jeg gider heller ikke være en som folk ser ned på eller skævt til fordi min tæve kommer med
okt 2006
Jeg vil altså indrømme at tala har bukser på når hun er indenfor og render rundt om natten når hun ikke kan være ved gulvtæpperne så tager vi dem af - men hun bløder temmelig en del
maj 2006
Følger: 7 Følgere: 7 Hunde: 1 Emner: 26 Svar: 1.170
okt 2006
Nu må vi se hvad der sker men det kommer nok til at passe
maj 2006
Følger: 7 Følgere: 7 Hunde: 1 Emner: 26 Svar: 1.170
apr 2006
Følger: 58 Følgere: 90 Hunde: 7 Emner: 241 Svar: 5.959
Men ser ingen grund til at man ikke skulle udstille sin tæve blot fordi hun er i løb - man har betalt det samme som alle de andre, og pengene bliver jo ikke ligefrem refunderet....
Jeg har nu ik oplevet nogle sure miner over det.... Hannerne reagerede heller ik voldsommere end de så ofte gør på Micha på en alm dag...
Nogle tæver har jo en tendens til altid at dufte godt og tiltrække hanhundene - skulle man så også holde dem hjemme ;O)
udstilling og løbetider