{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.290 visninger | Oprettet:

Ubehagelig oplevelse {{forumTopicSubject}}

Hey folkens smiley dette indlæg er ikke lavet for at der skal blive en stor diskussion,men som i alle nok har bemærket har det været et fantastisk godt vejr. Så jeg gik en god tur med Elvis. Vi gik hen på nogle grønne områder og ved de områder bor der rigtig mange indvandrer. Der kommer en stor gruppe gående med deres Kangal i snor, da de ser mig slipper de så deres hund og den løber direkte hen imod os. Har hørt lidt om den race og ved at nogle bruger den til hundekampe så jeg blev rigtig nervøs. Men den var på størrelse med Elvis da det var en hvalp, heldigsvis. Den var lidt sky,men jeg lod dem hilse. De begynder at lege lidt,men den store gruppe begynder at råbe at : Det der kan man tjene penge på, vi vil se blod! De troede selvfølgelig at de var ved at slås, og de tirrede virkelig deres hund ved at råbe, Elvis blev lidt bange og vi gik hurtigt videre, de prøvede at kalde hunden til sig,men den lyttede ikke.
Heldigvis gik de igen, men jeg var godt nok nervøs for at den måske ville gå til angreb.

Men heldigvis var den en ligeså stor tøsedreng som Elvis smiley Så vi kom hjem i god behold smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ubehagelig oplevelse
Kommentér på:
Ubehagelig oplevelse

Annonce