{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.034 visninger | Oprettet:

Hmm stor farlig kamphund???? nej vel.. {{forumTopicSubject}}

Der kører jo en masse tråde omkring kamphunde og at de ikke kan lege alm. osv.
Liva har lige været ude og lege med en amstaff.. de legede helt utroligt sammen..
Er mange gange blevet rådet til ikke at lade min hund komme så meget som i nærheden af en, men når man har hilst på hunden før og ellers bare læser den rigtig kan det nu godt lade sig gøre.
Hunden hun legede med er vist også bruger herinde han hedder Pumba, men det er også nogle gode ejere han har, det kommer alt i alt an på opdragelsen.
Der er jo selvfølgelig nogen man ikke har lyst til at møde med sin hund og ved også godt der er en del der har en masse dårlig erfaring med det.

Men ville lige fortælle at det altså også godt kan lade sig gøre at møde en ikke farlig kamphund.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hmm stor farlig kamphund???? nej vel..
  • #1   27. jan 2008 Min hunds bedste legekammerat er en amstaff. Og denne amstaff kan bestemt ikke li' andre hanhunde undtagen min. Og min hund er en lille jack russell terrier.
    Når elvis (amstaffen) møder min hund går han helt op i limningen, ejeren har svært ved at holde ham, for han skal lege med sin bedste ven, min hund.
    Så jeg har skam også gode oplevelser med amstaffer


  • #2   27. jan 2008 Nu har jeg selv ansfattet mig en amstaff og kender mange amstaffer og min "normale" hund leger tit med iceman herinde fra og har været med til mange træf hvor der er en masse amstaffer og der er aldrig sket noget med ham..

    Godt nok skete der det i dag han kom og og slås med en og det har gjort til at jeg hellere ikke lader både min amstaff hvalp og ham møde en jeg ikke kender eller har set an ..

    For det syn jeg så i dag var ikke særlig rart ..

    Men som sagt dem der kan finde ud af at opdrage racen kan sku få fornuftige og dejlige hunde ud af racen og sådan har jeg det også med min jeg lige har anskaffet hun bliver trænet og behandlet som Noah nemlig blidt og kærligt og indtil vidre er hun opdragen og en djlig hund..


  • #3   27. jan 2008 ansfattet : anskaffet

  • #4   27. jan 2008 Synes også bare vi trængte til lidt positiv snak om denne race, fra andre hunderace ejere smiley

  • #5   27. jan 2008 Vores to franske får da også lov at lege med alle slags hunde. Angel var 4 mdr da hun til et træf legede med en amstaff en rotte em am.bull terrie.osv...og de var da vældig gode venner , jeg syntes det er noget pjat , hvis små hunde kun må lege med andre små , og syntes at jo flere slags hunde , ens egen kender jo bedre , og tror på at såer der mindre chance for problemer hunde imellem senere hen.

  • #6   27. jan 2008 synes det er dejligt at høre folk ikke er bange for at lad deres hund lege med en amstaff, har op levet mange gange at zizka ikke måtte lege med nogen, fordi en amstaff er jo meget farlig... men siger ikke man ikke skal passe på, nogen skal man holde sig fra. men skal lære sin hund at kende, jeg ved feks at min ikke er så glad for små hunde, og så lang vi holder os fra dem, leger hun med alt ;D

  • #7   27. jan 2008 Min hund har også leget med amstaffer i vores lokale park. Der var ikke mindre end 3 amstaff og nogel staffer, og alle kunne lege sammen. Lidt knur når det blev for vildt, men aldrig noget med at bide. Og der var både hannner og tæver, og hel masse andre hunde

  • #8   27. jan 2008 Min hund har leget med en schæfer hele weekenden.

    Det var også vildt hyggeligt.


Kommentér på:
Hmm stor farlig kamphund???? nej vel..

Annonce