Jeg har verdens bedste hundemor :-) {{forumTopicSubject}}
Min mor har læst en masse om foder mærker til mig, fordi jeg er kræsen hihi, så idag kom der en pakke og jeg hjalp mor med at åbne, hun er nemlig alt for langsom. Wow det var ligesom det der de kalder jul, der var noget nyt foder der vistnok hedder Woldblut men Wild Pacific, åh det måtte jeg lige smage for mor troede at bidderne var for store til mig, men jeg har jo tænder og er en stor og stærk hanhund på 4 kg.
Det der Wild Pacific er med fisk, og det er min nye livret det andet mor købte hed Wild Plain og det må hun gerne spise, det er også mindre bidder så dem kan hun tygge, hun er jo gammel.
Jeg fik også nye guffere, med lever og kyllign så nu gider jeg godt træne med min mor og en dims til at drille mig med, mor lægger min mad indeni og så skal jeg selv få det ud - en underlig ide min mor har, men hvis det gør hende glad så ok med mig.
Jeg fik også ny hundesnor, jeg syntes nu ikke at jeg behøver den men det siger min mor at man skal bruge.
Det bedste at alt var igår da jeg fik en underlig dims , den lugtede af gris men da jeg havde snuset og udforsket dem i noget tid og var sikker på at den ikke var farlig så spiste jeg den og wow det var det bedste jeg nogensinde har smagt, min mor grinede af mig fordi jeg var rød i hele hovedet da jeg var færdig, hmm jeg håber hun snart gir mig en til.
Jeg har verdens bedste mor, Hvad med jer , er i også forkælede.
Potedask fra Peanut
nov 2008
Følger: 13 Følgere: 11 Hunde: 3 Emner: 237 Svar: 3.147
Bjæf fra Nessie
jan 2012
Følger: 23 Følgere: 23 Hunde: 2 Emner: 106 Svar: 4.224
Jeg syntes at din mor skal købe nogle af de der ben til dig det fortjener du ellers må de melde hende til politiet.
Syntes lige at din mor skal tage sig sammen og læse hvor sød Tinos og min mor er. Pote klask fra Peanut
jan 2012
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 4 Emner: 46 Svar: 819
Hun har lige fået et nyt kamera, også sidder hun bare og leger med det. så manglede hun en lille ubetydelig del til det, som hun forlader mig for at hente. og kommer så tilbage uden det!! også skal jeg slæbes hele vejen ned til butikken for at købe det. bare fordi manden dernede gerne ville se mig! han kunne da have fået et billede !
så skal vi hjemad, og der er en der har smidt en heeeeel sandwich på jorden, lige til at nappe! men den får jeg ikke lov at tage, mor siger jeg får dårlig mave, og at det ikke er sjovt at samle op. men hvad ved jeg? ...
tænkt sig, hun gik også liiiiiige forbi slagteren, UDEN at købe noget som helst til mig..
Nu ligger jeg bare og er lækker i hjørnet, så mor kan få nogle gode billeder af mig. Hun har lovet mig en tur i parken imorgen, så nu kan jeg ikke gøre andet end at vente.. suk.
high 5 herfra! (det har jeg lige lært) (:
jun 2012
Følger: 19 Følgere: 18 Hunde: 2 Emner: 51 Svar: 186
God dag til alle mine hundevenner her på hg
jan 2012
Jeg gider ikke blive fotograferet min mor skal også hele tiden tage billeder med sit æble, jeg syntes at der er underligt at et æble kan tage billeder og da jeg er smuk så stiller jeg ikke op gratis:-)
Øv jeg har aldrig været i en hundeskov min mor kan ikke lide det og siger at jeg må lege med naboens 2 hunde , dem kan jeg også godt lige men de er lidt store så jeg ville gerne lege med en hvor jeg er stærkest, din mor lyder sød.
High 5 fra mig også, det har min mor lært mig og nu vil hun også high 10 men der må være grænser for hvor dum man skal se ud når man hilsen, så jeg gider ikke lære det.
jan 2012
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 4 Emner: 46 Svar: 819
Jeg kan sagtens high 10. Mor kalder det bare ikke helt det, hun kalder det vidst at hoppe op. hun gør det jo helt forkert, så jeg bliver ved at forsøge indtil hun lærer hvordan man hilser ordentligt!
uh, mors æble ydede slet ikke mit udseende retfærdighed, så hun anskaffede sig et topmoderne nyt kamera, det hedder noget med Nik on ... har prøvet at nikke på det, men det ligesom om hun er bedre til at benytte det.
feb 2008
Følger: 36 Følgere: 38 Hunde: 3 Emner: 76 Svar: 4.089
Vi får lov til at komme over i mors seng hver nogen, og vi bliver kysset og nusset på, hver dag hele dagen...
-vi er nemlig med mor på arbejde....
Triks har vi ikke lært så mage af endnu, med minder det med at tisse og pølse på en avis er et trik, for det får vi meget ros for at gøre..
Bjæf og buller fjol fra hvalpekassen..
jan 2009
Følger: 12 Følgere: 11 Hunde: 3 Emner: 63 Svar: 1.400
Vi får råt mad og det er bare så lækkert, vi har set at hun har købt en hel kylling mums mums.
Så kan vi fortælle dig hvorfor at det er vigtigt i kommer når jeres mor kalder på jer, det er fordi hun er bange for at blive væk, vi har prøvet at ignorere hende tænk engang vi måtte til at lede efter hende, efter megen søgen fandt vi hende i en busk, tænk jer hun var blevet helt væk i den busk så husk at holde øje med jeres mødre for de har det altså med at blive væk for et godt ord, de kan bare ikke finde rundt uden os.
Vuf fra Akita og Bailey
okt 2011
Følger: 10 Følgere: 35 Hunde: 1 Emner: 92 Svar: 2.091
Hun skælder mig lidt mere ud i øjeblikket, og siger jeg har taget mine "teenage ører" på og smidt de andre væk, men det forstår jeg slet ikke, for man kan da ikke tage ørerne af??
I dag har jeg NÆSTEN ikke lavet ballade, kun spist lidt af hækken fordi jeg skulle bruge en pind at lege med. Men det synes min mor og far bestemt ikke var iorden. Tror bare ikke de har opdaget at jeg snart har hevet alle grenene af hækken når de ikke lige ser det. så det ligner at skaldet træ haha!(:
Men som om en stor foder terning, 3 fodbolde, to små bolde og reb og alle de andre små ting der ligger i haven, er nok til mig! Ha hvad havde de regnet med?!
Og så er det altså meeeget sjovere med alle de ting man ikke må, hvis man kan slippe afsted med det(:
Men nu er jeg træt, for vi var ude og gå en laaang tur, og bagefter var vi ude og lede efter forskellige ting i græsset som jeg skulle finde med min næse, det er min ynglings leg!
Så nu vil jeg smide mig på min ynglings plads og tage en ooordentlig lur.
Et stort vov herfra!(:
jan 2012
Kan I sove dejligt i jeres moars seng i nat og drømme om store lækre kødben.
jan 2009
vi kender godt det med at sultestreke men vi syntes ikke rigtigt at det virkede, vi håber at du er lidt mere heldige.
jan 2012
jan 2009
Vores mor er hverken til at hugge eller stikke i, tænk dig hun insistere på at vi skal have lever og fisk addd siger vi bare. Bailey bliver tvunget til at spidse grøntsager, tænk en gang hun blender dem helt ud så hun ikke kan sortere dem fra.
Ja de mennesker kan have deres kloge ideer men de er altså stadigt lidt mærkelige
jan 2009
jan 2012
Jo jeg har da en far, han er faktisk smadder sød for han leger med mig hver dag når han kommer hjem fra noget han kalder arbejde. Han kaster min bold og så henter jeg dig, så kaster han den igen. jeg syntes at det er lidt underligt at han kaster den hver gange jeg henter den, måske er han bare lidt dum så jeg lader ham tro at han gør det rigtigt for det er nu meget sjovt at lege boldt med ham. Min far er den bedste far i verden, vi leger rigtige drengelege og jeg kan altid snøre ham til at lade mig smage hans mad når moar ikke ser det hihi.
jan 2012
Jeg tror ikke din far bedst kan lide din bror, og hvis du blir ked en dag så husk jeg vil gerne være din ven Potedask peanut
jan 2009
Men wiiiiiii i morgen skal vi på camping i 2 uger så skal vi rigtigt hygge med far.
Her er Akita fars lille pige men jeg Bailey er altså mest mors, det kan vi godt diskutere lidt om men va.
Potedask her fra
jan 2009
ej hvor er i heldige 25 kg guffer nøj hvor vildt, mor har også lige pakket vores guffer ned, men hun er altså lidt nærrig der er slet ikke nok til 2 uger, men det forstår hun altså bare ikke. suk altså.
jan 2009
jan 2009
jan 2009
jan 2012
Jeg har aldrig været på camping, min moar og far gider ikke, de siger de ikke er camping typen, hvordan mon den type ser ud det lyder sjovt det der camping, jeg elsker når folk vil hilse på mig og fortælle mig hvor sød jeg er
jan 2009
Ja camping er rigtigt hyggeligt, en hel masse opmærksomhed uhhh det er skønt.
EJ kigger jeres mor også på hømmerne, vi syntes altså det er en mærkelig idee, vi tjekker jo lige selv om den er ok.
Samler jeres mødre så også op når i har gjort på en gåtur, det er altså så ulækket at hun går rundt med den pose der, add vi ved jo hvad der er i den og det gør alle andre jo også vildt flovt.
jan 2012
jan 2009
Vi putter også numsen helt ind i buskene, men vi har fundet ud af at hvis man bakker helt ind i de der brændenæller så kan mor godt styre sig med at samle dem op, hihi
jan 2012
jan 2009
jan 2012
jan 2009
jan 2012
jan 2012
jan 2009
jan 2012
jan 2009
Ej de der labber er altså ikke altid lige kloge, de går alt for meget op i at gøre deres forældre glade og det er jo helt forkert det er dem der skal gøre os glade ellers har de jo ikke fortjent at vi skal gøre noget for dem vel.
Nu vil jeg over og sove det har været en rigtig hård dag. Opdrage de 2 benet søskende, holde styr på Bailey og så har jeg både mor og far hjemme så jeg har haft rigeligt at se til.
jan 2012
jan 2009
Nu bare lad hende tro at det er hende der træner dig, så får du også flere godbidder, og de bliver bare så glade når det endelige lykkes dem at lære en øvelse.
Min mor tror også at hun skal bestemme her hjemme og siger også tit at jeg skal sætte Bailey på plads men helt ærligt hun er jo så lille så det er da synd.
jan 2009
jan 2012
En homohund hihi, det lyder skørt jeg ved heller ikke hvad det er.
Jeg syntes altså at I skal få en kæreste som I altid kan lege med, vi må nemlig kun lege fordi vi skal ikke have hvalpe så Maggi er opereret i maven så hun ikke kan få nogle og Chilli må ikke lege for hendes moar når hun løber, og det kan jeg ikke forstå fordi vi løber jo og leger og det må hun godt, underlige mennesker og underligt sprog de bruger.
jan 2009
jan 2012
Jeg syntes også Lunas far og din moar er lidt kedelige, terrier hvalpe er da søde
Jeg skal nu ikke have nogle hvalpe siger min moar så jeg har besluttet mig at forsøge være sød når pigerne lugter for ellers har moar sagt at hun sender mig til dyrlægen og får klippet min mandom af , aaaavvvv det må da være dyreplageri.
jan 2009
Ihh vores mor bliver også helt mærkelig i hovedet hvis Bailey har kommet til at tisse på gulvet, helt ærligt kan hun ikke bare tøre op.
jan 2012
Moar vil heller ikke ikke snippe mig så længe jeg ikke sidder og hyler eller bliver meget vanskelig, og det gør jeg ikke så jeg må også beholde mine boller.Far er fra det store land de kalder amerika og derovre snipper man alle der skal have hvalpe så han syntes jeg skal snippes, godt jeg ikke bor derovre men min moar har sagt at så snipper vi også ham hihi.
jan 2009
jan 2009
jan 2012
jan 2009
Jeg har verdens bedste hundemor :-)