{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.187 visninger | Oprettet:

Kære.. Hg.. {{forumTopicSubject}}


Jeg er dybt foruroligede over de fleste herinde..

Man bliver dømt somom man er en gal ..

Siger man noget, som ikke falder i god jord.
bliver man jorded af næsten alle og en hver.
Man bliver nærmest talt smidt forløverne.

Og i behøver ikke at komme med den tale om at det er et offentlig forum, og at man skal kunne tåle andres holdninger.. Men hvad med at se ud fra jeres egen og hjælpe?. Alle har ret til deres holdninger. Ingen tvivl om det.

Jeg postede et fint link , som jeg syntes var et godt link, en god vid, musikken og det hele passede fint sammen..,
Og straks var den gal,.
Hvad gjorde jeg gal der?.. INTET!. delte en god ting med andre... Men blev dømt for det?.

Som sagt, og spørger man om hjælp. .
Eller af en eller anden grund skal sælge sin hund..
Så det også galt...

Jeg forstår ikke denne udvikling!.

Er det virkelig sådan vores samfund skal være idag..
Man skal være perfekt, have den samme mening.. og fordi man synes noget er godt, men fordi det indholder en forkert race, ønsker man en , og vil gøre den lovlig?!..

Gud hvor kan det virkelig gøre mig ilde tilpas!

Vi er alle forskellige. Vi behøver ikke at svare på noget vi allerede har set os sure på.
Vi har alle vores meninger. Gud ske tak for det, ellers ville de hele være kedeligt..

Gider sku bare ikke rigtigt at alle bliver beskyldt for dit og dat.

Det er der ingen der holder tili længden kun at få kritik af sine handlinger.. Kan viikke være lidt mere rare herinde..

er det for meget at forlange?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kære.. Hg..
  • #1   23. jan 2008 har ikke set det link du nævner, men der må vel umiddelbart være en grund til at nogen var imod det...

  • #2   23. jan 2008
    Det er ikke selve linket ..
    Men den måde folk behandler andre på..

    det var mere for at give et eksempel. .


  • #3   23. jan 2008 Blancka - hørt!!! kunne ikke være mere enig!

  • #4   23. jan 2008 Tjaeh, ved jeg nu ikke. Folk kan måske godt være lidt hårde i filten nogen gange, men synes nu ikke det var slemt det der blev skrevet i den anden tråd.

    Man får tit nok bare svar på tiltale.


  • #5   23. jan 2008 Tjah jeg ved ikke hvordan folk har behandlet dig, men måske man skulle tælle til 10, det er jo ikke sikkert de har behandlet dig grimt, men at du har opfattet det grimt.

  • #6   23. jan 2008 Syntes bare at sproget og den nedladende tone engang imellem kan tage overhånd og det er så trist..

  • #7   23. jan 2008 Det er så mig der er den skyldige. Jeg er såmen bare træt af den video. den kommer op med jævne mellemrum for at man skal sidde og græde snot over den. Jeg ved godt min holdning ikke er populær hos en del herinde. Men jeg synes at det er til at brække sig over de indlæg der kommer med de misforståede muskelhunde.

    Men fred være med det. Hvis nogen ikke synes om at jeg skriver min mening så er det synd. Jeg skriver hvad der passer mig.

    Jeg sviner ikke og er ikke personlig. Men jeg har stærke mininger om hunde og hundehold. Jeg lægger ofte bånd på mig selv herinde, men ikke altid.

    Så hvis nogen har følt sig stødt så undskyld. det ændrer ikke på mine holdninger


  • #8   23. jan 2008 Anette - nu jar jeg ikke set den tråd - men jeg mener bare der er ikke noget i vejen for at man siger sin mening det gør jeg selv - men man skal da sige den på en pæn og sober måde - eller er jeg forkert på den...

  • #9   23. jan 2008 Husk nu bare lige på at dette er et internetforum og altså ikke noget som hverken bevirker at dit liv ødelægges eller tredje verdenskrig bryder ud..

    Tag det dog oppe fra og ned, og lad være med at bekymre dig om at nogle er uenige med dig. At slukke computeren er en ret god metode at lukke folks pladder ude på.. prøv det ;o)


  • #10   23. jan 2008 Og for lige at gøre det klart, så har jeg ingen ide om hvad tråden her handler om, men er bare en anelse forbløffet over hvor seriøst folk tager det der bliver skrevet herinde.. Tænk at fremmede mennesker har så meget magt over én, at man ligefrem kan blive nedbrudt over at være her.. Var det ikke frivilligt vi var her?

    Jeg synes dramatikken og violinspillet til tider tager overhånd herinde!


  • #11   23. jan 2008 Anette -Byens Bedste Bordere -

    Jeg pointer ikke nogen skyldige..
    Alle har ret til at have sin holdning..

    syntes ikke den vid var til at græde snot over..
    Jeg syntes den var god, og flot..

    Ville dele den med andre. pludselig , vil jeg have den lovlig, at jeg synes det er pyssenysse hund?..
    At jeg skulle få et tøj dyr.. Det havde det bestemt intet at gøre med. !

    Og egentlig er jeg ligeglad hvordan folk behandler mig..

    Men synes nu bare generalt vi godt kunne være lidt mere venlig senet over for andre end os selv.


  • #12   23. jan 2008 Ja, så fik Anette da lige sat lidt på plads...

    Jeg kan da heller ikke se hvad en masse indlæg om "misforståede muskelhunde" konstant skal op for, det ændrer hvertfald ikke på min holdning. Kunne forestille mig at den video som var lagt her var den sukkersøde en om at muskehunde er gode familie hunde og bla bla bla, jeg ved de KAN være det, og jeg ved de og KAN være ondsindede dræbere.


  • #13   23. jan 2008 Mie>> hørt!!

  • #14   23. jan 2008 Mie med grækeren - ja præcis det tager tit overhånd. Folk kan fare i flint over de vildeste ting - men uanset hvad skal man da tale pænt til hinanden - det er da almindelig opførsel!!!!

  • #15   23. jan 2008 Mie : Ja, du har helt ret. Hvad skal man med fjernsynet og diverse soap-serier når man har HG.

  • #17   23. jan 2008 Daisie - skulle lige til at skrive det samme - men folk vil jo åbenbart stadigvæk gerne høre om muskelhunde og se videoer osv.. og altid kommenterer så et eller andet sted må de jo elske det smiley

  • #19   23. jan 2008 Hehe Daisie ja i mange tilfælde er vi - hehe det er da lidt morsomt syntes jeg smiley LOL

  • #20   23. jan 2008 Synes nu oz godt man kan skrive sine meninger og diskuterer på en ordenlig måde, desværre er skriftsproget også let af misforstå mange gange..

  • #22   23. jan 2008 DK Fæhunden - hvis man nu ikke lige har set den har været postet før.... Så er det ligesom lidt svært smiley

  • #23   23. jan 2008 DK fæhunden..

    Hvad der skete de sidste 6-7 månedere har jeg desværrer ikke set..

    Men frys mig da gerne for at genposte det undskyldere jeg..

    Jeg som sagt synes bare godt man kunne være lidt mere venligsindet..


  • #25   23. jan 2008 Tine : Præcis, på en ordentlig måde, men den smutter sku tit her på hg smiley

  • #26   23. jan 2008 Jeg vil da fra nu af tjekke de sidste 20 sidder og se om der er noget som minder om mit link. .

    Tine L .
    et er ikke et konkret tilfælde.
    Men brugte mit link som et eksempel..

    det er nu bare den måde alle er på..


  • #27   23. jan 2008
    Mente ikke at du som sådan skulle fryse mig.. men HA'er kan da bare gøre det for at bryde deres fine regler


  • #28   23. jan 2008 DK Fæhunden - jeg bruger altså ikke den der søge halløj, jeg spørger selom det måske har været oppe at vende - kunne jo være andre som vidste noget mere omkring det istedet fo rgamle tråde hvor der er giver råd....
    Et lille tip de tråde man er trætte af spring let og elefant over dem smiley


  • #30   23. jan 2008 DK Fæhunden - som jeg læser i denne tråd så "brokker" hun sig ikke over præcist hendes tråd, bruger den som et eksempel.... Men generelt tonen her på hg....Men man kan da bare springe videre hvis man er så træt af det samme - kan altså ikke lige se problemet.....

  • #31   23. jan 2008 DK Fæhunden !

    det er Blancka smiley

    Og jeg undskylder gerne at jeg ikke har set det..


  • #32   23. jan 2008 skal du skam have lov til..

    brok dig gerne så meget du vil..
    Men synes det burde holdes i en pæn tone..
    i al venlighed..


  • #33   24. jan 2008 forhelved mand...... HVor svært kan det være at springe de ting over man ikke gider glo på???????????????????????
    Jeg interessere mig feks overhoved ikke for stambøger osv. Derfor går jeg ikke selv ind i et oplæg der handler om det, hvorfor skal folk ikke have lov til at skrive, spørge, vise osv fordi der ikke er noget for mig... Skulle jeg så sidde og lave dårlig stemning i en tråd der ikke betyder noget for mig????? Det er da total dårlig stil....

    Og det andet, kan vi ikke være lidt rare ved hinanden... Hmm. det er der ingen der har svaret på, kun forsvaret sine egne handlinger..... Jeg vil gerne svare dig blancka... Jo, det syntes jeg at vi skal................:-)


  • #34   24. jan 2008 Nu synes jeg også vi lige skal huske på at der kommer mange nye til på siden hver dag og lige præcis hver dag, er der genpostninger..... og hva så???? Der vil være nye der læser et emne, som har været taget op 1000 gange, og som vi "gamle krager" har deltaget i 500 gange.

    Skal det virkelig være sådan at der til sidst ikke kan skrives mere på HG, fordi ALT er taget op 1000 gange???

    HVORFOR er det folk føler en trang til at komme med deres udbrud over et emne der er diskuteret til ukendelighed??? Hop dog videre..... hvorfor skal de nye dog ta' hensyn til hvad der er blevet diskuteret før de kom. Det hører da ingen steder hjemme.

    SØG i forum, skriver mange..... Jamen helt ærlig, hvis man ser sort og hvidt på det, så kan ALLE spørgsmål besvares ved at man søger herinde. "Hvorfor æder min hund lort", "Hvorfor hyler hun", "Hvor mange hunde må man ha", "Min hund kan ikke være alene hjemme", "Min hund kan ikke med andre hunde", "Den knurrer", "Hjææælp", "Han løber væk", ja jeg kunne blive ved. ALT er genpost og HVAD SÅ!!!!!

    I er nogen der er trætte af genpost, men hvad i hvad???? Vi ER faktisk også nogen som er hamrende træt af i skræmmer alle de nye væk med jeres udbrud. "AAAAAHGR, altså DET emne er blevet diskuteret SÅ mange gange", "Søg dog i forum", "altså hvor mange gange skal det emne tages op", "Kom dog videre", "Kæft hvor er jeg dog træt af de her indlæg", "Hvorfor skal i blive ved"....... Nu må i da selv holde op og lade de nye komme til, og så hop da for himlens skyld videre, til ét af de utallige emner som faktisk OGSÅ er diskuteret 1000 gange herinde.

    Det hele handler faktisk ikke om hvad VI, gamle krager vil og kan holde ud at diskutere. Vi skal alle være her, også dem som tar' gamle emner op!!!!


  • #35   24. jan 2008 Mie H.... Helt enig.

Kommentér på:
Kære.. Hg..

Annonce