{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
561 visninger | Oprettet:

Alene hjemme #igen# =) {{forumTopicSubject}}

Jeg har 2 amstaffs, den ene er 3 år og den anden 4 mdr. Som jeg regnede med er der problemer igen når de er alene efter den lille er kommet. Jeg har prøvet alt for parfume på væggen, mundkurv, legetøj. Jeg ville ikke have dem i bur da jeg ikke bryder mig om det..

Nogle der har nogle ideer som jeg ikke har prøvet =)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Alene hjemme #igen# =)
  • #1   22. jan 2008 hvis de bider på lister så ta mad eddike på dem

  • #2   22. jan 2008 Bad ass det med mundkurv har jeg også kun prøvet en gang med den store da han var to, så det er jeg stoppet med.. Og ved ikke om en adfærdsbehandler kan hjælpe det er jo normalt at hvalpe bider i ting..???

    Marianne god ide det vil jeg prøve skal jeg bare smøre det på der og væggen så??


  • #3   22. jan 2008 Nej det var ingen problemer med den store men efter vi fik den lille som vi har haft i max 2 mdr bliver der lavet ballade i dag, og tår ud fra det er den lille. I dag har hun bidt hul i væggen og det har den store aldrig gjort, derfor jeg laver dette indlæg for nu kan det være nok smiley Men syntes bare det er synd at putte dem i bur? Skal man bare bide i det sure æble og vente til det går over?

  • #4   22. jan 2008 Hvorfor ikke et bur?

    Hvis du lærer hunden hvad det er på en god måde, vil den simpelthen elske sit bur.

    Prøv at google alenehjemme træning. Der kan du finde en million råd (overdrivelse fremmer forståelsen)


  • #5   22. jan 2008 øhh nu er min et halvt år og forventer ham da først helt fri for ulykker når han er omkring de to.. men han splitted alt af som 4 måneders. faktisk først nu det har lykkes os at være væk i to timer uden ballade..



  • #6   22. jan 2008 hmm ja som alle nok vil sige. start med 5 min og ros når det går godt og ignorrere den når det ikke gør. Og husk at træne med den bette alene. den store kan jo godt.

  • #7   22. jan 2008 Det lyder som en god ide så lukke dem ude i gangen 5 min også rose?? Men problemet er bare de ikke gør noget når vi er hjemme.. Men så bare lade dem værre længere og længere men hvad så hvis de ødelægger noget ???
    jeg er ikke vild med bur fordi de er tit længe hjemme og har det bare bedst med de har plads, ved godt det dumt men har bare ikke hund for den skal være i et lille bur 8 timer om dagen =) Men ikke noget negativt til dem som har =)


  • #8   22. jan 2008 Hehe prøver lige med det samme =)

  • #9   22. jan 2008 ja også gå en tur udenfor.

Kommentér på:
Alene hjemme #igen# =)

Annonce