1.290 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 19 Svar

Efterlysning (Hunde ejer 6800 Varde) Efterlysning (Hunde ejer 6800 Varde)

Hejsa alle..

Igår ved 14.00 tiden, kom en lille brun han hund løbene ind på vores værksted. I første omgang troede vi det var nogle som var ude og se på vores salgsbiler som havde den med. Men hunden blev ved os, og ingen kom efter den. Vi har selvfølgelig kontaktet politet, og den lokale radio for at sende meddelser ud, om at de kan kontakte os hvis de mangler den.
Indtil videre passer jeg og min kærste den i min lejlighed.
Vi vil ikke lade den komme på dyrehospitalet endnu, pga. så ender det bare med de afliver ham. Vi venter lige nogle dage.

Så hvis i ved, eller kender nogle i Varde området (6800), hvor den lille brun hund med sort halsbånd (UDEN SKILT), er løbet hjemmefra, så kontakt mig herinde, eller mobil : 20 77 96 59.

Indtil videre får den varmen, og godt mad osv hos mig. Så den er i gode hænder.

Håber vi finder ejeren.

Mvh
Simon Mortensen

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af 2 spejle + en lampe 1.090 kr.
  • Strøm under min vask 750 kr.
  • Opsætning af svævehylder og billeder 500 kr.
  • Mit toilet tager ikke nok vand ind 1.200 kr.
  • Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.
  • Handyman to hang up 3 shelves and 2 pictures on concrete walls 989 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Efterlysning (Hunde ejer 6800 Varde)
  • #1   22. jan 2008 Dejligt at I tar jeg af den smiley

• #2   22. jan 2008 hvad med chip?

• #4   22. jan 2008 jeg = jer

• #5   22. jan 2008 Du er nødt til at tage den til dyrlægenså de kan tjekke om den er chippet. Måske kan ejeren findes ad den vej.

De afliver den ikke bare. De forsøger at finde ejeren i x antal dage og hvis denne ikke bliver fundet kan det self ende med at hunden må aflives, men ofte er der jo så andre der gerne vil have den.

• #6   22. jan 2008 Du kan også tage den til dyrlæge og få tjekket chip, og tage den med hjem igen.

Husk bare at give politiet besked om chippen og den er i din varetægt.

• #7   22. jan 2008 Vi har tænkt på det med chippen. Men som sagt ville vi lige give det en chance det andet her. Mest pga. det firma jeg arbejder ved, ligger ude på landet, så den skal dælme have løbet langt. Og den var ikke beskidt på ben og potter da den kom herinde, og det tyder på den ikke er løbet over markerne (Som der er mange af her).

Men jo vi må lige bringe den forbi dyrelægen for at få den tjekket for chip..

Håber da ikke jeg gør noget forkert =(

• #8   22. jan 2008 Men det koster vel en helt arm at få den tjekket for den chip?

• #9   22. jan 2008 Simon -jamen det skal du jo ikke betale for (og tvivler i øvrigt på det er ret dyrt). :o)

Men måske kan ejeren jo findes på 2 min hvis den er chippet og så kan hunden komme hjem

• #11   22. jan 2008 Simon - jeg har selv haft taget en herreløs hund til dyrlægen for at få den tjekket om den havde en chip, og jeg skulle ikke betale noget som helst.

Så tror ikke du skal være bekymret for at tage hunden til dyrlægen og få den tjekket - det tager dem jo kun lige 1 min at se om den er chippet :o)

Men rigtig godt at høre, at i har taget jer af den, der er så mange mennesker der ville være ligeglade og bare lade den løbe rundt.

• #12   22. jan 2008 Tak for jeres svar. Vi prøver lykken.. Skal nok skrive hvad der sker med ham herinde smiley

• #13   22. jan 2008 DET KOSTER INTET AT FÅ DYRLÆGEN TIL AT TJEKKE DEN.

• #14   22. jan 2008 nej og du kan også ringe til polititet om de har fået nogen henvendelser om nogen der mangler en hund ..

• #15   22. jan 2008 Som sagt har vi ringet til politet bonnie.

Vi har været ved dyrlægen, den var chippet. Vi har fundet ejeren. Men de var ikke hjemme. VI har lagt en besked på deres mobilsvare. Så håber de ringer, ellers kører vi lige forbi dem i aften og tjekker igen..

Hunden er en tysk Jagt terrie fik vi at vide, og den hedder doggy smiley hehe..

• #16   22. jan 2008 Dejligt at høre at ejeren er fundet. Så må vi håbe de finder en bedre måde at holde hunden hjemme på en anden gang.

• #17   22. jan 2008 Jaaa.. De sagde derude, at de troede det var sådan en "staldhund" pga. dens pels er sådan lidt speciel i det.

Men vi må se om de ringer, eller om de er hjemme her senere i aften..

• #18   23. jan 2008 Hunden blev afleveret ca. kl 21 igår aftes.. Der ringede de til os.. De var lige kommet hjem fra tyskland. Det var nogle ældre mennesker, og de var meget glade for at se den og få den igen.. Så det var jo godt smiley

Såå sluttede luxusopholdet for lille doggy hos os.. smiley hehe

• #19   23. jan 2008 nej jeg betalte da heller ikke få at de lige køre den tingest kørt hen over nakken på buffy så vi kunne finde ud af hvem vi skulle kontakte med hensyn på omregistrering.

Tror da størstedellen af alle dyrelæger vil med glæde hjælpe dig med at finde hundens ejer men ring da og hør din dyrelæge om hvad det koster og sådan..

Er det enlig ikke lovpligtig eller ihvertfald måden man gør. at tage bortløbene hunde til dyrelægen for at tjekke chip.?

• #20   23. jan 2008 Betina G - > Hvis du læser hele forløbet, så er hunden faktisk afleveret til ejeren igen. Og vi var ved dyrelægen og få chippen læst ud smiley

• #21   23. jan 2008 Marianne - > Men mange tak smiley Syntes også vi gjorde det rigtige..

Kommentér på:
Efterlysning (Hunde ejer 6800 Varde)

Annonce